Ördek yumurtası tadan?

arkadaşlar ördek besliyorum da ben, hergün yumurtluyor. henüz cesaret edip yiyemedim. ör yargılıyım biraz. daha önce yemiş olan birisinin deneyimlerini duymak isterim? :D


0|0
315

En İyi Erkek Görüşü

  • Çok yogun bir araştırma yapım. Uzun uzun (33 saniye falan) araştırdıktan sonra su verileri elde ettim...

    ncelersen sevinirim : link

    Zehir olsa yenir bence ve tadının kotu oldugunu dusunmuyorum.

    Ayrıca eksisozluk yazarlarından edindigim blgiye gore normal yumurtadan bir tık daha fazla yumurta kokuyormus ve sahanda yendigi zaman biraz daha sarıymıs ama sahanda yiyen biri kesinlikle tavsiye ediyor... :)

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 14

  • herkesin ağız tadına uygun değil maalesef.

    gerçi ben çinde yedim. ondan olabilir ama bir daha ne orada ne de burada yemem.

    0|0
    0|0
  • Ördek yumurtası daha lezzetli daha büyük ve daha besleyicidir.. çok şey kaçırıyorsun

    1|0
    0|0
  • bırak yumurtayı yaa ördeği yiyelim biz.. hadi ördek senden şarap benden..

    0|0
    1|0
  • Ördek yumurtası ile tavuk yumurtası arasında pek fark yok ancak kaz yumurtası ağır oluyor lezzet olarak.

    0|0
    0|0
  • hic yemedim

    0|0
    0|0
  • ilginç geldi çok güzel hiç fark edemesin zaten aynı yumurta

    0|0
    0|0
  • Tavuk yumurtasina uygulanan eziyetin aynisini ordek yumurtasinada uyguluyabilirsin

    Afiyet olsun :)

    0|0
    0|0
  • Aynı tadı... Ye gitsin .. yumurtaları ziyan etme..

    0|0
    0|0
  • neden yemek istiyorsunki birak yavru ciksin...

    0|0
    0|0
  • o değilde keçi pipisi baya pirim yapıyormuş deneyenler var mı =))

    0|0
    0|0
  • Çıktığı Popolar farklı olsa da yumurta yumurtadır. şimdi hiç yiyemezsin sdfsdfs

    0|0
    0|0
  • ben yedim de çok bir fark göremedim

    0|0
    0|0
  • ikiside igrenctir. sonuctu cocuk yiyiorsun.

    0|0
    0|0
  • kız yemiceksen bana gönder öğrenci adamım

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • tavuk yumurtasıyla pek farkı yok.. ha abim farklı olduğunu, ördeğin yumurtasının sahanda yapınca daha lezzetli olduğunu söyler ama ben ayırt edemiyorum

    0|0
    0|0
  • ben ydim yani zrla annemin zoruyla ydim agır yani pk farkı yok tavuk yumurtasından yani yiyebilirsin:)))

    0|0
    0|0
  • bence yeme yazık, onlar ördek yavrusu olucak...

    0|0
    0|0
    • 50 tane yumurtladı neredeyse, dağıtıyorum konu komşuya artık hangi birinden yavru çıkacak ahah

    • mhb arkadaşım tavukların ne olacak)))

    • onlarda civciv olucak yenilmezlerse, biliyosun bence bu cevabı.

Yükleniyor... ;