Ezhel, denildiğinde ilk aklınıza gelen şarkısı hangisi oluyor?
En sevdiğiniz şarkısı hangisi?
En sevdiğiniz şarkısı hangisi?


Sürekli "alo alo alo" dediği saçma sapan bir şarkısı vardı, ondan başka bilmiyorum. Sanırım kafayı çektikten sonra yazdı o şarkıyı, söz yok şarkıda. 😂
"Hayır" ve "geceler" de cok iyi
Cevap
22Cevap
Şarki ismi gelmiyor ama direk sos ve salam geliyor muazzam jdkskak 😁
imkansızm çünkü birtek onu biliyorum gerisini dinlemedim
Geceler geceler kafamın peşindeyken, hava yine kapalı bu nasıl memleket la beni boğar nasıl bozuk olabilir yeni yollaaar?
Hayır, yemin olsun, iyi bil, geceler bu şarkılar bağımlılık yaptı bende
Ezhel candır birtanedir ponçiktir ve aklıma gelen ilk şarkısı derman
Felaket - güneşi gülüşüne nasıl sığdırdın
Kazıdık Tırnaklarla geliyo
Güneşi gülüşüne nasıl sığdırdın...
Ay güneşten daha güzel geceler geceler 😂😂
Felakeeet, bu bi' afet bi' afet 💜
Dinlemem. Aklıma hiçbir şey gelmiyor.
Kazidik tirnaklarla sarkisi geliyor aklima ilk.
Geceler..
Ay günesten daha güzel 🌙
Dinlefiğim bir sanatcı değil
Imkansizim imkansizim😀
Façamızı Kes ve İyi Bil'in akustik hali hoştur.
Küvette sosis , bugi bugi
geceler geceler
lanet olsun çok güzelsin insan mısın 😂😂😂
3gün
Ezhel-felaket♥️
Şehrimin Tadı
Felaket
Geceler...
Müptezel.
Pavyon
Pavyon
Geceler
Ah eşyan ahhh 🕴🏻
Geceler
İmkansızım.
Felaket
Dinlemiyorum
Küvet
Bazen 👊🏻
Geceler
Küveeeeeet 💜
Şişirilmiş balon
Dinlemedim hic
Dinlemedim hic
İmkansızım 🌸
Sosis ve salam
Geceler
şehrimin tadı
Alo alo alo
Kazıdık tırnaklarla
Ramiz dayı geliyor
geceler
Tanımayrum
Küvet
Eskiden iyiydi...
kimdir bu?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar