













Dünyayı siyasetçiler yerine sanatçılar yönetebilseydi nasıl bir mozaikle bezeli bir hayat yaşayabilirdik diye düşündürtüyor bu heykeller. Tanrıyı arayan insanın "kusursuzluğu" taşa işleyebildiğini gösterebildiği, seçilen kişi ya da figürlerin asıl amaç olmadığını gösteriyor resmen..
İnsanı çamurdan yarattığını! ima eden bir tanrının en yakınına heykeltıraşları oturtması garip gelmezdi bana..
Şu cümlen olayı en güzel şekilde anlattı; İnsanı çamurdan yarattığını! ima eden bir tanrının en yakınına heykeltıraşları oturtması garip gelmezdi bana..
Eğer cinsellik konusundan vazgeçerlerse belki.. Ama bazıları bunlarda da bir çıplaklık bulur..
Bence yazsaymışsınız keşke, güzel olmuş. 😊
Bir dahaki bu tarz paylaşımlarda tavsiyene uyup Bence yaparım
Bernini'ye ait bütün heykeller aşırı hareketli, zaten en belirgin özelliği de bu. Kabaca bakınca insan az çok tahmin edebiliyor ona ait olup olmadığını.
Hayranlıkla bakıyorum eserlerine. Evet eserlerinde mutlaka bir hareket var.
Cevap
3Cevap
Devamını bekleyeceğim, teşekkürler! 👍
istemem
Vay be..
İsterim
Mükemmeller
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar