Gitar çalmak için parmak yapısının önemi var mı?

Arkadaslar akustik gitar aldım ve youtube, dan selim ışık abimizin eğitim videolarından çalışmaya başladım. fakat ellerim kız eli gibi. parmak uclarım parçalandı. değil tele basmak dokunamıyorum bile. moralim acayip bozuldu 😓bunun için bir öneriniz var mı gidip klasik gitarlamı değiştirsem. ayrıca asıl moralimi bozan şey ise aslında parmaklarım uzun sayılır ve incecik bu bir avantaj sanırım ama şöyle söyleyeyim avucumun içine doğru parmaklarımı büktüğümde hepsinin ucu aynı noktaya doğru büzülüyor. kapanıyor yani. acayip zorlanıyorum akorları basmakta. Yapamıyorum hatta. ne diyorsunuz? El parmak yapısının bir önemi varmı?
Gitar çalmak için parmak yapısının önemi var mı?
Cevapla