Güncellemeler
+1 yıl
"Ve dans ederken görülenler deli sanıldı müziği duyamayanlar tarafından"
Nietzsche
Müziği duyabilenlere ne mutlu :)
Nietzsche
Müziği duyabilenlere ne mutlu :)
Aklıma Nietzsche'nin; ''Müziği duymayanlar dans edenleri deli sanırlar.'' Sözü geldi.
Nietzsche candır. Bilmene sevindim. ;)
Müziği duyamayanlar dans edenleri deli sanıyo, o zaman dans.
Cevap
2Cevap
Ritm tutamayanlardanım.
severim ama zaman ve zeminide olmalı
Tek duyabildiğim müzik.
Dans edenlerden seviyorum dansı
Ne muzigi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar