Kızlar erkeklerin şiir okuması sizi etkiler mi ?
Basit bir soru ama benım için önemli sevdiğim kıza gözlerine bakarak şiir okumayı düşünüyorumda.
Basit bir soru ama benım için önemli sevdiğim kıza gözlerine bakarak şiir okumayı düşünüyorumda.
Olur olmaz yerde sacma sapan anlamsiz olursa olumsuz etkiler. Ama onun yüreğine hitap eden şiiri güzel ses tonu ve etkileyici vede ortamında okursan hoşuna gider mutlaka.
nerde bir martı görsem, yunuslar kanatlanır içimde umarsız, zürafalar boy verir, tapirler yuvarlanır apansız..hönk...bi dakka canım uzaklara dalıyorum,dağatma beni...:(
sıkar benı hele kı yerı ve zmanı değilken. Fakat ortamı gelir yeri gelir he o zman romantıklığı kaldırbılırım.. Hatta bir kaç şarkı sözüne aglarım bile..
Tabi canım yolda giderken falan okuyacak değilim :)
Yolda olmasa bıle olmaz bunu şu an sana anlatamam..:)) Seniçinden geldiği gibi davran
oku sen ben dınlıyorum
Yok, Öyle Bir Şey!
Sen ve ben! Yok, öyle bir şey,
Yok, bizim bir hik�yemiz.
Hiçbir yerde karşılaşmayacağız,
Hiçbir cümlede yan yana geçmeyecek adımız,
Tarihin hiçbir yerinde kesişmiyor Yollarımız
Erken gidiyorsun, geç kalıyorum.
Yazılmıyor öykümüz
Sen ve ben! Yok, öyle bir şey,
Yok, bizim bir hik�yemiz.
ağlattın beni ama:(
benim hoşuma gider
Cevap
6Cevap
şiirden nefret ederim. şiir okunurken elim kolum fazla gelir nereye bakacağımı ne yapacağımı şaırırım
hiç sevmem...
birde ses tonunda artizlik bi yaklaşım sezersem bildiğin tiksinirim, soğurum, uzaklaşırım hatta kaçarım...
Siir değilde o an icinden gecen duygusal sözleri guzel bı ortamsa gözlerinin icine bakarak söyle ve dudaklarına sıcak bı öpücük kondur daha gerçekçi olur, ezbere siir okuma sahte geliyo bence.
çok sıkıcı, kendi kendime "adam sezen cumhur önal çıktı" derim
Neden sonra koşuyordum.. Oysa koşmak hiç bir şeyi değiştirmiyordu...
"Bırakalım bu işleri" diyen hatunu sırtıma alırm :)
Çok itici bir durum bence böle yumuşak erkekler gibi hiç sevmem
Eski sevgilim önce şiir okudu, sonra şarkı söyledi bana. Bilmem, benim için bir şey ifade etmedi pek.
etkiler de olumsuz etkiler.ben bu kadar duygusal adamla yapamam diye düşünürüm.
aksine cok severim ve isterim cok özel :) romantizm olmali iliskide yoksa bayar
pöh benim sevdiğim iki l-kelimeyi yanyana getiremiyor bile.
Okumasın bana göndersin ben okuyayım daha çok hoşuma gider.
Ses tonu güzelse yoksa işkence
çok güzel olur etkilenirim hoşuma gider
Eğer okuyabiliyorsan ve yazabiliyorsan güzeldir :)
öyle bir sey yaparsın,yakarsın ortalığı diyorum:)
bu arada iyi anlamda yakarsın ortalığı diyorum..
So gay!
bence oku onu cok etkiler :)
Etkilenmek bence şiire değilde okuyana bağlı :)
etkiliyor test ettim onayladım
Uygun ortam ve şiidr olursa güzel olur.
o seviyor mu
gülerim. çok gülerim. hatta böğürerek gülerim.
kesinlikle etkiler!
Ben almayayım.
Etkilemez.
çok iğrenç bir durum
romantizme gelemem
Etkilemez.
etkiler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar