İronik biçimde yakılarak okunan kitap tasarımı ile Fahrenheit 451 beğendiniz mi?
Okudum ama yakılarak okunan tasarımı değildi
İronik
Okuma listemde var
Diğer düşünceler
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Fahreinheit'ı bir 15 gün önce bitirdim. Çok keyif alarak okudum. Güncelimizi sorgulatan konusu beni çok etkiledi ancak bu yakılarak okunan versiyonunu hiç duymamıştım. Gerçekten süper ironik bir tasarım olmuş 👍 Özellikle koleksiyonerler için hoş bir parça olabilir ama satışa sunulur mu ki? Zira burada öyle bir bilgi yok. 🤨
Geçenlerde oynadığım bir oyunda da bu vardı kitabın içine herşeyi limon suyu mirekkebiyle yazmışlar sadece ısınınca okunuyordu
Kitaplığımda 3 farklı basımı var ama bunun da olmasını çok isterdim
Ütopik romanlar içinde 1984 ün eline kimse su dökemez bence
Cevap
13Cevap
Kimse kusura bakmasın okumayı severim ama okumak için yakmakla uğraşamam.
Değişik bir fikir. İnsanlarımızın kitap okumaya olan ilgisi yetersiz olunca belki bu tür yöntemler ilgi çekici olabilir. Malum, gizem her zaman ilgi çeker. acaba yaktıktan sonra ne çıkacak gizemi o kitabi okutmaya yeter mi bilmem ama ilgi çekeceği aşikar.
İronik değil bence; bu yöntemin başka amaçlar için "okundu" işareti koymak amacıyla yani eski zamanlar için veri güvenliği gibi birşey olduğunu düşünüyorum hatta şimdi bile bazı karanlıl elit guruplar tarafından anahtar paylaşımı için kullanılıyo olabilir...
Bunun saçma sapan okuma kitabına uygulanması tamamen zaman ve LPG israfı..
Ülkeye tüm petrol ürünleri dolarla giriyor... Sonra neden dolar pahalı..
Neyseya bu kadar ciddiye almamak lazım☺ sadece eğleniyosunuz sonuçta..
Normal ciltli hali var bende ama bunu da almak isterim
Okuma listemde var. Yakılarak okunan cinsini alayım bari. Çok ilginç, anlamlı ve güzel.
*Gecen bol olsun.*
Zamanında yasaklanıp yakılan kitaplar geldi aklıma. 70'ler, 80'ler...
Fahrenheit ismini Fahrettin diye okuduğum için bu kitabı okumayı kendime yakıştıramadım 😂😂😂😂😂 Allah ta benim belami versin 😂😂😂😂
amaçsızca iddaa kuponunu ısıtıp karartan insan bunu beğendi
Okumadım ama eğer öyleyse okurum
bu çok güzelmiş ya eminim çok pahalıdır
Çok ilginç ama ben yorulurdum yaka yaka
okumayı istiyorum , merak ettim
ilginç gercekten
Çok beğendim
Yakılan olarak tasarım edildi
kahve tadı veren yalamalı kitap isteriz
Okumadim
Hayır
Bune yaa
çok ilginç
Filmini izlemiştim
Okuma listemde var
İşsizlikde son nokta
Gerek yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar