Bu bencemde, birkaç yabancı şarkıcının en beğendiğim eserini söyleyeceğim. Ancak diğer müzik temalı bencelerimden farklı olarak eski ve yeni şarkıcıları birlikte yazacağım. Umarım keyifle dinlersiniz.
Boney M-Belfast
Boney M grubunu çok seviyorum. Bu yüzden favori şarkımı seçmem biraz zor oldu. Ancak galiba en çok dinlediğim ve hoşuma giden eserleri bu.
Avril Lavigne-The Best Damn Thing
Avril'i çocukluğumdan beri dinliyorum. Birçok şarkısını bilirim ama hala favorim The Best Damn Thing. Keşke Avril bu sene çıkaracağı albümünde eski tarzına geri dönse...
Alphaville-Forever Young
Forever Young en sevdiğim İngilizce şarkılardan birisi. Bu grubun çoğu şarkısı hoşuma gitse de içlerinde en çok dinlediğim bu.
Rihanna-Kiss It Better
Rihanna'nın son teklilerini hiç beğenmemiştim ve sürekli "Eski şarkıları daha iyiydi" diyordum. Sonra Kiss It Better'ı duydum ve şarkıya resmen hayran oldum. Bence Rihanna'nın şimdiye kadarki en kaliteli işi.
Demis Roussos-Forever and Ever
Aslında My Friend The Wind şarkısını yazacaktım ama son anda vazgeçtim. Eskiden İngilizce şarkıları ezberleyip doğru şekilde okumaya çalışırdım ve bu ilk ezberlediğim parçalardan biriydi.
Miley Cyrus-FU
Miley'in Bangerz adlı albümünden favori parçam bu. Maalesef klibi yok ama bence Miley'in en samimi, hoş ve kaliteli şarkısı.
Queen-Radio Ga Ga
Lady Gaga'nın sahne ismini bu şarkıdan ilham alarak seçtiğini biliyor muydunuz?
Adele-Rolling in the Deep
Adele fazla dinlemediğim ve takip etmediğim bir şarkıcı. Lakin bu teklisini severek dinliyorum.
Modern Talking-Brother Louie
Modern Talking'i annem çok seviyor. Ben de onun sayesinde tanıdım ve şarkılarını dinlemeye başladım. Özellikle Brother Louie'yi çok beğendim.
Katy Perry-Unconditionally
Katy Perry'nin bir değil birçok şarkısı favorim. Fakat bu şarkıyı dinlemenizi ve o güzel klibi izlemenizi istiyorum.
Abba-Money, Money, Money
Abba'nın fazla şarkısını bilmediğim için bunu koyuyorum.
Marina And The Diamonds-Primadonna
Bu kadın, en sevdiğim şarkıcı olan Melanie Martinez'in örnek aldığı kişiymiş. O yüzden merak ettim ve şarkılarını dinlemeye başladım. Bundan sonraki bencelerimde de ismini duyarsanız, şaşırmayın.
Leslie Gore-It's My Party
Şarkı oldukça eski ama nedense tanıdık geliyor, değil mi? Melanie Martinez'in en popüler parçalarından biri olan Pity Party'nin nakarat bölümü (It's my party and I'll cry if i want to) ve melodisi bu şarkıdan alıntı. Merak etmeyin, Melanie şarkıyı çalmamış sadece satın almış.
Ariana Grande-Into You
Ariana'nın sesini çok beğensem de şarkıları hoşuma gitmez. Lakin Into You gerçekten çok kaliteli bir eser olmuş.
Elvis Presley-Can't Help Falling In Love
Bu adamın sesine bayılıyorum. Zaten eski şarkılardan bahsedip Elvis'i listeye eklemeseydim olmazdı.
Melanie Martinez-Can't Help Falling In Love YORUMLAMASI
Eski ve yeni şarkıların beraber bulunduğu bir listede, bu yorumlamanın olması manidar. Bence Melanie'nin sesi şarkıya çok uymuş, sizce nasıl?
Lionel Richie-Hello
Demi Lovato-Hello YORUMLAMASI
Demi şarkıyı o kadar güzel yorumlamış ki... Lionel Richie'nin yüz ifadesine bakılırsa, o da Demi'nin performansını çok beğenmiş.
John Lennon-Imagine
Bu şarkı bir şaheserdir, başyapıttır ve kesinlikle unutulmazdır.
Birçok ünlünün "Imagine Yorumlaması"
John Lennon görseydi ne düşünürdü bilmiyorum ama bence harika bir çalışma olmuş...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar