Kitap Okumayı Denesek Neler Olur? :)

Kitap okumak bir başkadır mesela hayallerini süsler yarıda bıraktığın sayfası kendin tamamlamaya çalışırsın.


Kitap Okumayı Denesek Neler Olur? :)


Mesela sabır duygunu ilerletir sonunu merak edersin fakat ısrarla ve sabırla okumaya bir an önce sonunu öğrenmeye çalışırsın.


Kitap Okumayı Denesek Neler Olur? :)

Mesela kalbini kırmaz seni incitmez kitap hep raflarında hep baş ucundadır.


Kitap Okumayı Denesek Neler Olur? :)

Dilediğin vakit kapatır koyarsın kenarı(seni cezbeden bir kitap ise bu konu hakkında söz veremem)


Sonra dert tasa sıkıntı olmaz onunla olduğun süre zarfında.


Kitap Okumayı Denesek Neler Olur? :)

Yeni dostlar edinirsin sıradan olmayan bir büyücüdür,bir seyyah,bir ressam,bir yazar,bir aşık...


Aşık olursun olu mu öyle şey deme öyle bir olur ki aklından çıkmaz sana yalnızca bir hayal kadar uzak...


Kitap Okumayı Denesek Neler Olur? :)

Kısacası Mutluluğu Dosluğu Arkadaşlığı Aşkı raflarımızda muhafaza edebiliriz :)

Kitap Okumayı Denesek Neler Olur? :)
Cevapla