Merhaba Ks üyeleri,
En beğendiğim piyano parçalarını sizle paylaşmak istedim umarım beğenirsiniz başlayalım

1. Moonlight Sonata(Ayışığı Sonatı)
Ludwig Van Beethoven in eseridir. Bir söylentiye göre Beethoven bunu kavuşamadığı sevgilisine bestelemiştir. Diğer hikayesi ise kör bir kız Beethoven' a ayışığını hiç görmediğini söyler ve bunun üstüne o da doğaçlama besteler.
Ayışığı benim çok derin manalar yüklediğim bir eserdir. Bana çağrıştırdığı duyguları tarif etmem gerekirse:insanoğlunun evrendeki çaresizliği,hayatın aslında çoğu zaman göründüğü gibi güzel olmadığı ve aldatıcı olduğunu söyleyebilirim
2. Nocturne No.20
Frederic Chopin 'in bu eserini The Pianist filminden veya Aşk ı Memnu dan hatırlayacaksınız.Dikkat:Ağır romantizm ve dram içerir .
3. Liebestraum No. 3
Çok eskiden babamın Nokia 1600 'ından kesfettiğim bu eser benim için hep ilk 5 te olmuştur. Avusturyalı Franz Liszt bestelemiştir.
4. Swan Lake
Tchaikovsky 'nin bestesi. Çoğu kişinin ev telefonlarında çaldığı için en az bir defa da olsa duymuşşsunuzdur . sizce de çok hoş değil mi ?
5. Türk Marşı
Vee Mozart ın Türk marşını paylaşmazsak olmazdı :) Bir çok insanın gönlüne taht kurmuş bizi çocukluğumuza döndüren bu eseri unutmamak lazım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar