Arabada'ki flaş belleğimde sürekli dinlediğim şarkıları sizinle paylaşmak istedim.
Arabada gezerken benim gibi eli sürekli müzik değiştir tuşun'da olan var mı?
Özellikle sürekli dinlediğim şarkıları 1000 tane müziğin içinden arıyorum. :)

Karışık Yabancı
Bu şarkıyı arabada dinleyen bir arkadaşımın sayesinde keşfettim, bayılıyorum bu şarkıya araba kullanırken kaptırıyorum resmen kendimi.
Andreea D - Rompedon
Geçen yaz sürekli bunu dinledim diyebilirim dinlemekten hiç sıkılmıyorum.
Fly Project - Like A Star
Hepsinin arasında tek bir seçim yap deseniz yapamam çünkü bu şarkılar beynimin içine işledi. :)
Martin Garrix - Animals
Bir ara bu şarkı çok tutulmuştu araba tutkunları için ben hala dinleyenlerde'nim güzel şarkı.
Dj İstanbul Edit
Yine geçen yazdan beri dinleyip bıkmadığım şarkılardan birisi hala dinliyorum dinleyeceğim. :)
Dj Army - Speedy Mix
Ne kadar eski olursa olsun hala dinliyorum vazgeçmediğim şarkılardan birisi daha.
Gamze Kralı'mı Buldum
İşte yine o bayıldığım meşhur şarkı telefon zil sesim bile bu şu 1 ay içinde sürekli bu çalıyor arabada hala sıkılmadım devam. :D
Gamze - Policeman
"Eva Simons" den dinlediğiniz yeter birde gamzeden dinleyin bakalım bu kadının şarkılarına bayılıyorum.
Imany – Don't be so shy
Bu şarkıya aşığım biraz slow gibi geliyor kulağa ama enerjim yinede tavan yapıyor arabada ses volüm + yapınca. :)
INNA - Walking on the Sun
Çok tatlı sese sahip olan "İnna"yı eklemeden olmazdı sanırım bu fazla dinlediklerimin içinde değil ama sevdiklerimden birisi.
J.Balvin - Ginza
Balvinide çok dinlerim arabada gerçekten şarkıları çok iyi sesininde çok çekici olduğunu düşünüyorum.
J.Balvin - Ay Vamos
Çok güzel ya bu şarkısı normalde dinlerken yerimde duramıyorum arabada dinlerken siz düşünün bence denemeye değer, tranquila şarkısını çok severim eksilerden olduğu için eklemedim.
DAN Balan - Lendo Calendo (ft. Tany Vander & Brasco)
Bu şarkıya geçen iki yaz sarmıştım, yabancı şarkıları dinlerken gerçekten kendimden geçiyorum.
Akcent feat Sandra N. - Boracay
Slow ama güzel şarkı geçen yazdan beri dinlerim sıkılmadım bir ara çok tutuluyordu gittiğim alış veriş merkezlerinde falan sürekli duyduğum şarkılardan birisiydi.
Nicky Jam y Enrique Iglesias - El Perdón
Son olarak bunu ekleyip noktayı koymak istiyorum, arabada bu şarkıyı açmalısınız ses volüme + baslar on numara çıkıyor. :)
Mutluluğunuz daim, tüm güzellikler sizinle olsun görüşmek üzere.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar