Günümüz müziğinde kaliteli bir şeyler bulmak gittikçe zorlaşırken, bir de eski şarkıların duyguları insana daha yoğun vermesi, bizi eskilere, belki bir çoğumuzun hiç görmediği dönemlere soyut bir özlemle yaklaşmaya itmiştir. Artık müzikte sadece s*ks ve paranın ana tema olması şarkıları yapmacık kılıyor ve bir çoğumuz hemen bıkıyoruz. Hep aynı tempo, aynı klişeler, sözler biraz farklı... Müzik denilen şey bilgisayar üzerinden yapılan düzenlemelere mi kaldı sadece gerçekten? Eski şarkılardaki sevgiler, inançlar ve diğer tüm duygular ise daha kalıcı oluyor. İşte ben de efsane, hepimizin dinlerken etkilendiği şarkıları paylaşacağım. Müzikte gerçek enstrümanların kullanıldığı döneme göz atmaya hazır mısınız?
ABBA-Dancing Queen
Bunlar, şarkıların sakin ve naif havasıyla bile insanı neşelendirdiği ve dans etme isteği verdiği dönemler.
Journey: Don't Stop Believing
Bunlar, bizi birilerine özendirmeye çalışmayan, inancımızı asla kaybetmememizi tembihleyen dönemler.
Bill Medley-Jennifer Warnes: The Time Of My Life
Bunlar, aşkı tüm saflığı ve masumluğuyla tanıtan dönemler.
Simple Minds: Don't You (Forget About Me)
Bunlar, tüm samimiyetiyle, sıcaklığıyla bizi içine çeken dönemler.
Air Supply: All Out Of Love
Bunlar, duyguların en dürüst yaşandığı dönemler.
Queen: Bohemian Rhapsody
Bunlar, nesiller boyu insanların zihnine kazınabilmiş, yerine yenisi gelmeyecek efsane dönemler.
Berlin: Take My Breath Away
Bunlar, dinlediğinizde ürpereceğiniz, bir şeyler hissedebileceğiniz dönemler.
Billy Joel: She's Always A Woman
Bunlar, değer vermeyi bilen samimi dönemler.
Elton John: Your Song0
Bunlar, muhteşem dönemlerdi.
Grease: You're the one that ı want
Bunlar, eğlenceli dönemlerdi.
Grease: Summer Nights
Ve bunlar, sadece basit, güzel, saf dönemlerdi.
Dediğim gibi, 'o' dönemlerde yaşamadım. Fakat dinlediğimde bana verdikleri duygular tam olarak bunlar. Ayrıca Disco manyağı biri olarak belki de bunlar beni ezik kılar, ya da yaşıtlarıma göre, 'nerd' olabilirim. Ama anlamak için o dönemlerde yaşamış olmama gerek yok. "Sözcükler yetmediğinde müzik konuşur." Bu duyguları bir ben mi yaşıyorum bilemedim. Ama bu seferki bencemde siz üyelerle bu harika şarkıları paylaşmak istedim. Eksiklerim vardır, tabii ki (Houston şarkısı koyamadım bile) ama fazla da uzatmak istemedim. Umarım siz de benim kadar keyif almışsınızdır. Zaman ayırdığınız için teşekkürler...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
İşte benim için yazılmış bir bence! Ba-yıl-dım. Çok çok eline sağlık <3
Çok teşekkürler :)
güzel olmuş :)
Teşekkürler :)
çok hoşlar cidden
Teşekkür ederim :)