Geçen hafta, Darth Vader'ın sünnet operatörlüğünü bırakmak zorunda kalışını yazmıştım...
bkz. https://www.kizlarsoruyor.com/diger/a48630-yildiz-savaslari-kizlarsoruyor-ozel-usta-yoda-darth-vader
Bugün de son olarak; 2016'ya 1,5 saat kala,
Darth Vader'ın, sünnet operatörlüğünü bırakıp, bambaşka bir sektöre geçişini, sektör değiştirme hikayesini okuyacağız.
Keyifli okumalar... :)
Not: Görseller, tr.pinterest.com adresinden alıntıdır.
Her şeyin gönlümüzce olduğu, güzel bir 2016 yılı olsun inşallah.
Hadi artık, seneye görüşürüz...
Usta Yoda: -Karar verdin yapmaya ne, sonra sünnet operatörlüğünden?
Darth Vader: -Enerji sektörüne girmeye karar verdim. Bilgisayarlar için; UPS güç kaynakları,
işletmeler için; jenaratörler pazarlamaya karar verdim. Üstelik sloganım da hazırdı...

Darth Vader: -"Güüç sendee artııık!"
Nasıl ama, Usta Yoda?
Usta Yoda: -Benziyor bu slogan, sloganına çok,He-Man'in, artık yok!
Darth Vader: -Sonradan bu benim de aklıma geldi, Usta Yoda. Ben de bizim galaksinin sloganını kullanmaya karar verdim.
"Güç hepimizle olsun." sloganıyla; UPS güç kaynakları ve jeneratör piyasasına girdim.



Darth Vader: -Ben de teşekkür ederim Usta Yoda.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Güzel bence olmuş :) emeğinize sağlık :)
Teşekkür ederim. 😊
Başarılı 😂
Teşekkür ederim.
Evet garip oldy
Nasıl yani? Anlamadım. 😊
Garip oldu evet
Nesi garip, onu anlamadım... 😊
Naçizane, kendi kurguladığım bir röportaj işte... 😃
Görüşün için teşekkür ederim. 😊