Hayali bir olay. Tarihsel kişilikleri telefonla arayıp röportaj yapıyoruz. Kendi kendimize uydurduğumuz konuşmaları yazıya döküp röportaj olarak yayınlıyoruz. Beğenirseniz devamını getirebilirim.
İlk konuğumuz ünlü ressam Pablo Picasso
-Alo Kizlarsoruyor'dan arıyoruz, ünlü ressam Picasso ile görüşebilir miyiz?
-Buyrun benim
-Abi nasılsın ben Drej.
-Hamdolsun güzelim sen nasılsın.
-İyidir. Bi' hayırlı olsun demek için aramıştım da... Kübizm akımını başlatmışsın.
-Ha evet, ne zamandır aklımızda olan birşeydi. En sonunda dostlarla el ele verip başlattık kübizm akımını. Resim sanatına katkımız olduysa ne mutlu bize...
-Röportaj için Teşekkür ediyoruz. Size iyi pazarlar dileriz.
-Eyvallah gözüm, sana da iyi pazarlar.
Sıradaki konuğumuz Franz Kafka
-Alo KızlarSoruyor'dan arıyoruz Franz Kafka ile konuşabilir miyiz?
-Buyrun benim.
-Lan oğlum sen ne biçim kitaplar yazıyorsun böyle! Aklım karıştı, içim daraldı, ufkum faraldı lan! Hayattan soğuttun yeminle.
-Ben sadece iç dünyamı yansıtmak istemiştim. Sizi rahatsız ettiysem özür dilerim. İçsel serzenişlerimi kağıda dökmek istemiştim sadece.
-Ama öyle hep iç dünya hep iç dünya olmaz ki çık dolaş biraz çay iç, denizi seyret, kadıköye git misal.. paran yoksa ben vereyim. Kurudun kaldın evde yaza yaza. Azıcık sosyalleş yani.
-Sevgili Drej, iyi söylüyorsun da KS üyelerinin beni tanıdığını pek sanmıyorum. Keşke İrem Derici'yi filan arasaydın. Beni kim tanır ki çoğu insan için bir şey ifade etmeyen biriyim. Tanımazlar beni.
-Abi seni tanımayan kimse yoktur burada. Herkesin seni tanıyacağını umuyorum. Röportaj için teşekkür ederim.

-Merhaba. KızlarSoruyor'dan arıyoruz. Reşat Nuri Güntekin ile görüşebilir miyiz?
-Buyrun ben Reşat
-Abi uzun zamandır sesiniz soluğunuz çıkmıyor, yoksa dedikodular doğru mu?
-Ne dedikodusu?
-Grubun dağıldığı konusunda söylentiler duyuyoruz da...
-Ne grubu?
-Reşat Nuri Güntekin
-Evet benim.
-Nasıl olur yaa. siz şimdi tek kişi misiniz?
-Evet?
-Abi kusura bakma. Biz seni İzel-Çelik-Ercan gibi grup sanıyorduk.
-Hadi len salak.
Bu sefer konuğumuz Sayın Konfüçyüs 
-Alo Konfüçyüs siz misiniz?
-Buyrun benim.
-Ünlü bir düşünür olarak bize hayatın anlamını söyler misiniz?
-Tek bildiğim şey hiç bir şey bilmediğimdir.
-E o zaman! O mekanı ne diye işgal ediyorsun?
-dııt dııt dııt dııt dııt.
-Alo? Kapattı.
Son olarak Anton Çehov'a Rus kızlarını sorduk
Merhaba, Anton Çehov'la mı görüşüyoruz?
-Buyrun benim
-Abi nedir bu ks erkeklerinin Rus kızlarıyla alıp veremediği?
-Şimdi Drejciğim, Rus kızlarıyla alıp veremediği ne olabilir ks üyelerinin? Olsa olsa Rus kızlarının vermediği bir şey vardır ki onu sıkıntı yapıyorlardır.
-Abi kusura bakma tünele giriyorum telefon çekmiyor, sonra arayalım biz seni :(

Evet saygıdeğer KızlarSoruyor halkı. Bir röportajımın daha sonuna gelmiş bulunuyoruz. Bir sonraki röportajımı ısrarla bekleyiniz. Hepiniz esen kalın!
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar