Merhaba. Bugünkü bencemde size 8 tane Alman metal grubundan motive edici şarkılar paylaşacağım. Eğer endüstriyel metal seviyorsanız, göz atabilirsiniz.
Keyifli dinlemeler...
1-) Schöner Schein - [die!]
2-) Heldmaschine - Auf Allen Vieren
Bazı grupların vokalistlerinin sesleri ses olarak bana Rammstein'ı anımsatıyor. Heldmaschine de onlardan biri. Sert müzik seviyorsanız, tercihiniz olabilir. Diğer şarkılarına da bakmanızı öneririm.
3-) Heldmaschine - Radioaktiv
4-) OST+FRONT - Mensch
5-) Eisbrecher - Keine Liebe
6-) Eisbrecher - Vergissmeinnicht
7-) Eisbrecher - Adrenalin
8-) Stahlmann - Tanzmaschine
Ve bonuslara gelelim artık.
Bonus 1: Oomph! - Ich Will Denie Seele
Oomph! Grubunun Rammstein'a ilham veren grup olduğunu öğrendiğimden beri bu grubu daha da çok sevdiğimi söyleyebilirim, bazen şarkılarına olan sevgim Rammstein'ı bile aşıyor hatta 😅
Bonus 2 : Oomph! - Mein Traum
Bonus 3: Rammstein - Rammlied (Live from Madison Square Garden)
Rammstein'ın belki de en "normal" ve enerjisel anlamda en "güzel" konseri diyebilirim.
Bonus 4: Rammstein - Ausländer
Bonus 5 : Rammstein - Deutschland
Önerilerim bu kadar.
Daha çok önerim var lakin hepsini yazmaya kalksam bence yetmez 😃
Not: Bahsettiğim grupların sadece şarkılarını seviyorum. Özel bir hayranlığım yok. Konseri olsa gider miyim, belki. Ama saf metalci değilim, kulağıma güzel gelen her şeyi dinleyebilirim. Beni buradan vurmaya çalışmayın lütfen 😊
Tekrardan keyifli dinlemeler.
Sevgilerimle.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Teşekkür ederim güzel bir bence olmuş
https://www.youtube.com/embed/B9mqmyP77c4Ne demek. Beğenmene sevindim 😊
Çok yorum yazılmamış ama 😅
Olsun 😇
Maalesef böyle güzel içeriklere az görüş geliyor :D ✨✨
😅 öyle düşünüyorsan...
İyi geceler 😅☺️
Sana da.. 🙃
her dilde her müzik tarzını dinleyen biri olarak bakacağım.
İlgin için teşekkürlerimi sunuyorum 😊
Bir kaç tane de ben önereyim.
m.youtube.com/watch
m.youtube.com/watch
m.youtube.com/watch
m.youtube.com/watch
Metallicayı tercih ederim. Tam metal olmasada dreamtheatre, satriani gibi gruplarıda severim.
Güzeldir sanırım
Güzel şarkılar emeğinize sağlık
Guzel yazi
Teşekkürler 😇
güzel müzik grubu