Okuduktan Sonra Daha İyi Bir İnsan Olmak İsteyeceğiniz Kitaplar

Her insanın bir yanında bir yerlerinde ufak da olsa kötülük vardır. Sonuçta Pollyanna sadece bir kitaptı... Okumak isteyeceğiniz bu kitaplar size iyi olmak için sebepler verecek. Daha iyi olmak isteyeceksiniz. Emin olabilir ve hemen gidip birer adet ekleyebilirsiniz kütüphanenize. Keyifli okumalar...

Isabel Allende - Ruhlar Evi

Okuduktan Sonra Daha İyi Bir İnsan Olmak İsteyeceğiniz Kitaplar

Bu Güney Amerikalı yazarların kalemlerine hep hayran kaldım. Nedense roman ya da herhangi bir kitap olsun tamamen akıcı ve şiir tadında gibi geliyor bana. Okurken edebiyata doyuyorsun resmen. Kitap içeriği Şilili devlet başkanı S. Allende'nin nasıl faşist bir askeri darbe tarafından indirildiği ve o dönemleri anlatıyor. Yani tamamen gerçekten alıntı bir roman. Kesinlikle okumanızı tavsiye ederim.

Margaret Atwood - Damızlık Kızın Öyküsü

Okuduktan Sonra Daha İyi Bir İnsan Olmak İsteyeceğiniz Kitaplar

1985 yılında kaleme alınan kitabı ancak 1992 yılında afa yayınları tercüme ediyor ve Türkiye piyasasına "Damızlık Kızın Öyküsü" olarak sürüyor. Şöyle bir ilginçlik vardır ki kitap sadece bir basım yapıyor. Çok satılmasına rağmen ne başka bir yayın evi basıyor, ne de afa yayınları. Zaten bir süre sonra afa yayınları kapanıyor ve kitap öyle kalıyor. Çok ilgimi çekmişti bu kitap zor oldu ama bir tane bulup okuma fırsatını yakalamıştım. Eğer bulabilirseniz. Gerçekten harika bir eser. Özellikle kadınlara tavsiye ediyorum. Çünkü tarafsız düşünmeyi öğreteceğinden eminim.

G. G. Marquez - Başkan Babamızın Sonbaharı

Okuduktan Sonra Daha İyi Bir İnsan Olmak İsteyeceğiniz Kitaplar

Ölmek üzere olan ama bir türlü ölmek bilmeyen bir diktatörün yaptığı kıyımlar ve yol açtığı acıları kaleme alan Marquez, bize bugünkü acıları acıları hatırlatıp yine de nasıl umut dolu olmamız gerektiğini gösteriyor. Yine bir Güney Amerikalı yazar. Gerçekten harika bir eser.

Franz Kafka - Dava

Okuduktan Sonra Daha İyi Bir İnsan Olmak İsteyeceğiniz Kitaplar

Orijinal adıyla "Der Proze". Kafka'nın kendine özgün Kafkaesk tarzını bilmeyen bir okur yoktur sanırsam. Bu özgün yazım bolca bir hayran sağlar üstada. Bu eserinde bir sabah aniden uyanıp sebebini bile bilmediği bir suçtan tutuklanan kahramanımız Josef'in absürt durumunu ele almış Kafka. Neden bilmiyorum ama bu eseri okuyunca sanki bir distopya gibi geldi bana. Distopya gibi de okunabilir bir eser olduğunu düşünüyorum. Ama gerçekten harika bir tarz, üslup ve eser olduğundan hiç şüphem yok. Kesinlikle okumanızı öneririm. Zaten Kafka okumayan da ne bileyim. 😂😂. Bir değişik insan yani.

Tatlı günler dilerim 🙏☺️

Okuduktan Sonra Daha İyi Bir İnsan Olmak İsteyeceğiniz Kitaplar
Cevapla