AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
77Cevap
Yılbaşında üyelere xper hediye ediyomussunuz diye duydum :D
Ayy duygulandım ağlamak üzereyim peçete verin KizlarSoruyor 😂😂😂
Ne demek efenim, buyrunuz :) https://i.hizliresim.com/41aG0p.jpg
@PrettySweetyWoman teşekkür ederim çok naziksin 😂😂
Bir yıl daha yaşlandım bir tek üzülen ben miyim? Güzelliğim gitti :D
Sen her halinle minnnak'sın, boş ver yaşı :)
@PrettySweetyWoman aaa teşekkür ederim adminciğim ♥
1 Nisan şakası çok hoşumuza gitti gül gül öldük 😒😒
yeni yılımız kutlu olsun çok seviyorum burayı üstel, ik yorum yaptıkça xper kazanıyoruz ama mudo çeki ne zaman geri gelecek?
Sevdiğin için mutlu olduk, biz de sizi seviyoruz :) Hediye çekleri için firmalarla görüşmelerimiz devam ediyor, ne zaman ve ne olacak, orası sürpriz :)
Uygulamayı memnuniyetle kullanıyorum fakat çok eksik var arama butonu yok bence sorular görülmüyor.
Ekibe bildireceğiz, geri bildirim için teşekkürler :)
Vay be o zaman kac yasindaydin :D
Beni de banladin bu arada sıfırdan xper kasiyorum vicdansız ks
Yeni yılımız Akpsiz Pkksız Fetösuz Daeşsiz Şehitsiz kazasız belasız acısız bol kazanç huzur bereketli olsun...
herkese güzel, sağliklı, mutlu, huzurlu bir yıl dilerim :)
Bir yıl daha yaşlanacağımıza göre, o halde seneye görüşürüz.
Parmaklarım kırılsaydı da üye olmasaydım şuraya...😢😔
Deme öyle, üzme bizi...
@PrettySweetyWoman Ama üzülüyorum ki😔
bu yıl ben yoktum gittikce kötüye gidiyo çünkü site
Neler neler yaşamışlar bensiz... Neyse artık bu sene bakıcaz 😂
Seninle de bir sene geçiririz, daha güzel geçiririz :)
@PrettySweetyWoman ayy çok teşekkürler ederim :)
mobil uygulama gelse ne olur ey KS
Yok yani geldi de ne oldu doğru düzgün kullanan yok demek istedim. Beklediğimizin altında oldu. @KızlarSoruyor
Önerilerini bize yazmaktan çekinme lütfen :)
Mesela bizimde yorum silme hakkımız olsun :)
Herkes hersey sevgıyle kalsın umarım herkes mutlu olur sorunlar savaşlar bıtsın
hadi hepimize yeni yıl hediyesi olarak 1000 xper :)
herkesin yeni yılı kutlu olsun sağlık huzur şans para getirsin herkese
3. Yeni yilim burada yaslandirdiniz beni ks. d tv de canli olmayan yayinlari acip cerez cips kola esliginde yeni yili kutlayacaklara selam olsun. d
13. yılınızı da görmek dileğiyle😛
@PrettySweetyWoman ins hep beraber
Bizim üniversiteye gelmediniz tırrekler 😒
Etkinliklerimizin yine devam edeceği günler de olacak umuyoruz :)
😂😂
3 deyince gülüyoruz seneye görüşürüz Ks 😂
Güldük... :D Görüşürüz :)
@PrettySweetyWoman
Seneye ben Yokum artık kimi 2 ayda über mod yapıyorlarsa onlarla hayatta başarılar diliyorum
en harbi kız gibi seni de tebrik ediyorum. yalakalık yapmadan mod olmana rağmen lafını esirgemeden SOKTUĞUN için.
@Diablo00
Yalakalık kitabımda Yok 1,5 senedir s mod olamadıysam , alakasız insanlar mod olurken ben olmadıysam , onca güzel görüş atmama rağmen fenomen yapılmamışsam bundandır...
sadece güzel görüşle s mod olunmuyor ki! Sorularda hakaret içeren cevap ve yorumları kaldırman lazım. iletişim amaçlı yorumları da kaldırmalısın. Sen mod oldum diye bu görevi bıraktıysan tabi yükselemezsin burada hata senin :D
@Diablo00 yükselmek ile kaldırmanın pek alakası Yok açıklanmayan bişi bu ben yaptığımı biliyorum o konuda 😂
benim tanıdığım adminlerle ilişkisi olmayan 1 ayda uber olan mod vardı. Sürekli küfür hakaret vs kaldırıyordu. Bu nedenle kısa zamanda yükseldi. Yanlış anlama ben de adminleri sevmem o konuda çünkü çok pislik dönüyor o konularda :)
Benim bu bahtsizligimla kim guzellesirmiski 😂😂
O zaman sana da şanslı mı şanslı yeni bir yıl dileyelim, olmaz mı? 😌
En kötü günümüz böyle olsun. :):
Yorum yapanlar hep ayni insanlar neden farkli kisiler yorum yapmio? yazmiyo yani. sinirbiber sen ayni biraktgm yerdesn
Duygulandirdin Ks 😄
Umarım 2017 daha da güzel geçer. :D
Ben de kendi adımdan yeni yılınızı kutluyor. Güzel Türkiyeye huzur ve halkına mutluluk. sağlık dilerim. Azerbaycandan selamlar!:)
Allah benden razı olsun ne diyem :)
Olsun tabii :)
Herkese sitemiz kadar sıcak ve samimi bir yıl diliyorum, umarım yeni yılda herkesin dilekleri gerçekleştir.. 😊
Bazen anlaşmazlıklar yaşasak da seviliyorsunuz! 😉😊
Ne çok şey kaçırmışım ben ya :( :(
Yeni yıla kısmet artık :)
Çok duygulandım be :( bir harika burası :)
Sizsiniz harika olan 🎉
@PrettySweetyWoman Çok Teşekkürler... <3
İşin Gücün Yalakalık Ve Yalan KS👏🏻
artik aileden olmadigim icin güzelleşmiştir 🙈😁
Hala ailedensin, hala seviyoruz :)
Bir koca yılı daha geride bıraktık. Yeni yılımız şimdiden kutlu olsun :)
1nisan çok iyiydi hakkaten 😀
Nice güzel senelere :))
Mutlu yılllar! 4.5 ayımı da böylece doldurmuş oldum. İyi ki varsınız! :)
Sunuculara saygılar 😉
Çok ölümlerin olduğu acı bir seneydi
Bir şey değil lafı mı olur
Bu tema çok güzelmiş hep böyle kalsa
Polis bir sevgili istiyorum
Yeni yıldan dileğin umarız gerçek olsun :)
Varsa bekliyorum birini 😉
Teşekkürler KizlarSoruyor 😊
Biz teşekkür ederiz efenim :)
2017 yi daha bir dolu dolu yaşayalım
Dolu dolu bir sene idi😊
Zaman geçiyor o güzel 👍🏻
Üniversite kısmı tehlikeliydi gençler için
Universite her zaman güzeldir :-)
İyiki güzel ailem🌙
Ay ne tatlı 😌
üniversiteleri gezdiğinizi bilmiyordum
le de güzel fikirler çıkıyo evet
Ne güzel işler başarmışsınız tebrikler
Öyle mi deme yahu 😌😎😃
Herşey iyi güzel de
Bir ünlü konuk için kim ki bu hanım diye sordum görüşüm kaldırıldı, ben şokk
Madem iyiydin hoşdun guzeldin.. neden kiskandiğiniz uyelerin üyeliklerini iptal ettirdiniz?
Kıskandığımız üyeler? Hmm...😌
1 Nisan efsanesi 🤣😃😃
2016 yılını, üye alımının açılmasını bekleyerek dışarıda geçirdim. Rabbime şükürler olsun; şimdi içerideyim.
Hadi Hayırlısı. İyi yıllar herkese
etkinlik olursa bende gelecem :D
@KızlarSoruyor ne zaman etkinlik takviminiz
Yeni yılınız kutlu olsun nice mutlu senelere inşallah 🙂
İyi varsınız
Siz de iyi ki bizimlesiniz!
hepsi çok güzeldi evet
Nice guzel senelere ☺️
Cümleten :-)