Bu sitede, parayla sahip olamayacaklarınızı yazıyorum.
1Xper iken, 3 soru soramazsınız.
Sorunuzu yazdınız, detaya birşey yazdınız ya da soruyu kopyaladınız, sonra kategoriyi seçtiniz ve paylaşmak istediniz. Siteden alacağınız cevap, 1 Xper üyelerin 24 saat içinde en fazla 2 soru sorabildiğidir. İsterseniz para teklif edin yinede sonuç değişmeyecektir. Ama isterseniz bir sorarak deneyin.
1Xper iken, link paylaşamazsınız.
Siteye girer girmez nasılım sorusu soran kızlardan bizi kurtaran tek kural bu.
1Xper iken, özel mesaj atamazsınız.
Ancak karşı tarafın Xper seviyesi yetiyorsa, size atabilir ve onunla konuşabilirsiniz.
1Xper iken, Gizli Kullanıcı paylaşımı yapamazsınız.
Hemen trolcülüğe başlamayın ve ek hesap açarak birine saldırmayın diye.
4Xper olmadan , Cinsel konu etiketlerine soru ve görüş paylaşımı yapamazsınız.
İşte bu biraz canınızı sıkabilir, ancak Gizli Kullanıcı olarak , başka bir kategoride soru sorarsanız Moderatör'ler sizi fark edemeyecektir, ya da doğru kategoriye taşırken anlar Görürse%90 anlar, S Moderatör ve U Moderatör taşıyabilir bu arada.
Xper 3 ten 9 a kadar olan üyeler, 24 saat içinde 3 soru paylaşabilir sadece.
Bu yüzden, 1 Soruda birden fazla soru sormak, ve görmek mümkün.
4Xper olmadan, 24 saat içinde 3 Bence paylaşamazsınız.
Yani 2 bence paylaşabirsiniz.
7Xper olmadan reklamsız bir KS de saltanat süremezsiniz.
Bu reklamlar bazen çok can sıkıcı olabiliyor.
Guru olmadan 4 soru, Master olmadan 5 soru soramazsınız.
Ve anında, üst kısımda kırmızı şerit içinde uyarıyı alırsınız. Ve taslak olarak kaydedersiniz.
İstediğiniz kadar para verin, Xper Zirve ve EİG Zirve listesinde yer alamazsınız.
Über moderatörün bir üstü admin değil, über moduna admin olabilmesi için kırk fırın ekmek yemesi lazım :) ayrıca çoğu admin hatta biri hariç hepsi direkt Admindir. Admin olunmaz, doğulur yani. Ayrıca bir üyenin birden fazla hesabı olması yasaktır. Hesaplar iptal edilir. Emeğine sağlık, editörlerin çoğundan iyisin sen ;)
Editorlük yeni çıktığında kim ne yazarsa hemen yapıyolardı asd Açıkcası ben istemedim editorluğu boyle iyiyim ozaman 5 bence yazan edit oluyodu simdi 30 bence yazan belki asdf
En İyi Cevaplar