Bu karanlık 2020 yılını bitirmeye az kala @KızlarSoruyor yıldız fenomenlerini seçti ve ben de ilk kez bu sene yıldız fenomen seçildim. 🌟 Şaşırdım ve çooook mutlu oldum gerçekten.☺️
Yılbaşı hediye paketinde birbirinden güzel ve oldukça bol ürünlerin olması da ayrı bir mutluluk verici oldu. 💗 Bu hediyelere beni de layık gördükleri için @ksBence ve @KızlarSoruyor'a çok teşekkür ederim 🤗


İşte o güzeller güzeli kutunun içindekiler.

Elidor by Elvin Levinler şampuan ; nar çekirdeği yağı ve C vitamini içeren bu şampuan ile saçlarımız doğanın enerjisi ile gün boyu hacimli!.. Elidor sürekli kullandığım bir marka ama bu seriyi ilk kez kullanma fırsatım olacak ve çok merak ediyorum 🌺🤗
Clear şampuan ; bu markayı pek kullanmıyorum ama övülen sevilen bir marka. Mutlaka kullanacağım 🤗
Schwarzkopf root retoucher ; beyazları kapatıcı sprey boyaymış ve ilk kez haberim oldu. Şimdilik lazım değil, anneme vereceğim ve ben de lazım olduğunda kullanacağım. Bu da çok iyi düşünülmüş 🤗

Pure Line duş jeli ; benim gibi duşta güzel kokulu ve ferahlık içeren duş jellerini sevenler için bu ürün bir harika 🤗🌸
Simple arındırıcı yüz temizleme jeli ; gün sonunda cildimizi arındırarak ferahlık veren bu yüz temizleme jeli ile cilt bakımımızın daha iyi olacağından şüphem yok 🤗💙💚
Duru zeytinyağı özlü sabun ; banyoda eğer duş jeli yerine sabun seviyorsanız ben kesinlikle Duru banyo sabunlarını öneriyorum zaten hep kullandığım sabunlardan. Diğer çeşitleri de oldukça güzel. 🤗🫒
Activex el dezenfektanı ; yaşadığımız bu pandemi dönemimizde en ihtiyacımız olan şeylerden biri de dezenfektan ürünleri. Özellikle dışarı çıkınca çantamızda bulunması gereken bir el dezenfektanı olan bu ürün ile içim çok daha rahat olacak 🤗
Domestos pratik yüzey spreyi ; ev temizliğinde en çok sevilenlerden olan domestos, sprey olmasıyla oldukça pratik bir çözüm. Her eve lazım 🤗

Özel günlerimiz olan regl ürünlerimiz de unutulmamış 🤗 Orkid Platinum ultra gece ve Orkid günlük ped ; en emici, en kullanışlı, en kaliteli ve en güvende ped markası desek asla abartmış olmayız. Her zaman Orkid ped ve günlük pedi ile biz kadınların kurtarıcısı 🌹
Okey Nirvana Hot ; ........................ 🙊
Privacy Addiction Woman ; parfüm ve koku aşığı bir insan olduğum için en çok sevindiğim ürünlerden biri oldu 😊 Bu da harika bir parfüm gerçekten kokusunu beğendim 🤍🖤

Hoş ve tatlı bir not defteri de göndermiş olmaları bizi bence yazmamız için daha çok motive etmiş "bence" 🤗😄 unutmamamız için bu deftere not almamızı ima etmişler kesinlikle, çok ince bir davranış 🌼

Arko Ultramed cilt bakım kremi ; el ve yüz için olan bu kremi ilk kez deneyeceğim 🍯🤗
Herby Sleep Tea karışık bitki çayı ; içinde çok fazla bitki, baharat ve meyve karışımı olan bu çay hoşuma gitti. Mavi ve pembe çeşitleri ile her ikisini de denememize fırsat verilmiş. Ben pembe olanı denedim bile. Tadı ve kokusu gayet iyi 🤗🍃
Elvan gazoz ; ve son olarak şirin bir gazoz çıktı karşıma. hayatımda ilk kez görmüş oldum bunu 😄 farklı geldi. Bu da tatlı bir hediye olmuş 🤗

Tekrar bu güzel hediyeler için teşekkür ediyorum, hepinize Mutlu Yıllar dilerim 🤗
#Edameda 💋
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Başarılarının devamını dilerim, güle güle kullan. Mutlu yıllar
İyi günlerde kullanın, KS başkadır.
gayet güzel hediyeler gelmiş
güle güle kullan
Ben pedleri sana yollayım sende prezervatifleri bana yolla olur mu?
Not: Sevgilimden ayrıldım o yüzden pedlere yazık olmasın =)) Yani tamamen seni düşünüyorum :)
Size ped mi koymuşlar 😂😂😂😂😂😂
Yok be şaka yaptım =))
😆😁😄☺️ Ama öyle imkan olsaydı keşke, benim için daha iyi olurdu
İstersen prezervatif kullanmayacaksan bana yolla =))
Ee hani sevgilin olmadığı için boşunaydı 😂
Sevgilimden ayrılalı bir yıl oldu yeni sevgili yapamayayım mı? Bir sevgiliyi çok mu görüyorsun?
😂 😂 Kendi sorunda öyle demişsin de o yüzden dedim :D yap tabi. Allah uzun boylu ve fiziği mükemmel birini nasip etsin 😉
Yok yaaa boyu boyuma huyu huyuma uygun olsun benden uzun olsun istemem =))
Ne yapayım 1.85 veya 1.90 cm kızı =)) taşıyabileceğim bir hatun isterim
170 demişsin de 170 kız da uzun bana göre haha. Bi tek bana göre değil, uzun sayılıyor yani Türkiyede
1,70 maksimum boy kriterim =)) ben 1.70 istiyorum ama şimdiye kadarki 3 sevgilimde daha uzundu. İlk Sevgilim 1.75 boyundaydı ikincisi 1.71 sonuncusu 1.73 diyordu boyuna ama ilk sevgilimden daha uzundu.
:/ inşallah 1.50 cm ve 85 kilo bi sevgilin olur :)
İnşallah sende evde kalırsın =))
85 kilo hemde bundan daha büyük beddua edemezdin sanırım :(
😂 😂 Haahhahaha :) büyük konuşan ve bu kadar mükemmeliyetçi bir insana güzel bir dua bence bu. Ders olsun diye. Çünkü o kadar yüksekte uçma. Sen mükemmel misin
Önceden alçak gönüllüydüm ama artık kusursuzum =)) Şaka şaka
Konu ne zaman benim mükemmelliğime geldi yaw :))
En başta dediğim gibi boyu boyuma huyu huyuma uygun olsun diyorum
Boyu 1.78 kilosu 80 kg olan biri için maksimum 1.70 cm ve 60 kilo birini istemek sanırım gayet normal. 1.50 cm 40 kilo hatuna yazık olur. :)
Anladım :) peki boyu 160 ama zayıf olmayan bir kadın için ne diyorsun
1.60 alt sınırım =)) kilosu kas oranına göre önem kazanıyor. Yani kas kütlesi varsa ve 70 kiloysa sorun olmaz ama 70 kilo bıngıl bıngıl yağ ise spor yaptırırım
😂 😂 Peki yüzü güzelse
Hayırdır birazdan telefon numaramı mı isteyeceksin? =))
harbiden yüzünde baya güzelmiş =))
Yok ben bi arkadaşım için diyodum ya 😏 seni hayal kırıklığına uğratmış oldum şu an ama sorry 😊 sjjsjsjs
Arkadaşına söyle zayıflasın böylece çok daha fazla şansı olur ;) benim için güzellik çok önemli değil. Boy ve kiloya daha çok önem veriyorum ayrıca güzel olursa herkes bakar ve ben buna da gelemem ;) çokta güzel olmasın yani ;)
😂 Hahaa yalnız manken gibi olana daha çok kişi bakar :) onu napcan
Bende onu diyorum işte herkes bakmasın çokta güzel olmasın diyorum ;)
Ayni şekilde bende seçildim 😇😇😇 öncelikle tebrik ediyorum 😊😊 ben hepsini ayrı ayrı paylaşıyorum 😅😅
Teşekkürler, ben de tebrik ederim. Paylaşmamışsınız o kategoriden başka bişey.
Yok hepsini ayriayri paylaşıyorum bi yerde değil keşke bütün yapsaydım senin gibi
Anladım 😂 yani bu şekilde daha iyi. Ayrı ayrı çok uğraştırır
Aynen ya niye ayri ayri yaptım ki 😃😃😃😃
😂 😂 😂
Diğerlerini de görmek isteriz
Yavaştan paylaşıyorum 😃😃😃
:) 👍🏻
Güle güle kullan canım hepsi birbirinden şahane ahhs
Evet 🤣
Hola💙🎈
Hepsi senin gibi çok güzel güle güle kullanman dileği ile🌸
Teşekkür ederim 🤗 ❤️
🌸
Tebrik ederim canım hepsini güle güle kullan privacy kokusu efsane.🌸
Amanda aman nekadar güzel hediyeler bunlar😍
Güle güle kullanman dileğiyle 💕🎄
Gerekli ve faydalı hediyeler. Güle güle kullan ✴️💫🌷🦋
Vay vay vay! Hepsi de çok güzel. 8. kez hediye alana şahit oldum. Güle güle kullan.
Güle güle kullanman dilegiyle :)
Güle güle kullan 🎉🥳
hakkettiğini düşünüyorum kesinlikle çok çaba harcadın bence
Vay be eda😄 yıllardır takipteymisim hesap kullanmadım. Bi baktım fenomen olmuşsun. Nys çıkarım takipten😄
Bu hediyeleri kim gönderiyor
güle güle kullan :) <3
Iyi günlerde kullan😎✌
Güle güle kullan @edameda06 👌
çok güzeller insan kullanmaya kıyamaz
Nirvana hot güzelmiş hepsini güle güle kullanın :)
Güle güle kullan 😁
Hediye hediyedir yokluğu kötü
Olan var olmayan var
Tebrikler.
Tebrikler
OK yi kaptın hadi sevgilinle iyi seksler
Hepsi geldi mi? 😅
Kac uildir sitedesi
çok iyi