Telepati Bölüm 2 (Birazda Biz Gözetliyelim) :)

Her Soru Yeni Bir Bilgidir..


Telepati hakkında biraz daha bilgilenelim.


Telepati (uzaduyum)


durugörü (ruhsalgörü)


Telepati iletişimi kardeş veya ikizlerde daha çok görülür.


Telepati Bölüm 2  (Birazda Biz Gözetliyelim) :)


Mesela ikiz olan insanlarda fark etmişsinizdir,bazı kelimeleri aynı anda söylerle veya aynı anda ayaklanıp aynı anda hareket ederler.


Bu ikizlerin telepati iletişimi'nin daha kuvvetli olduğunu gösterir.


telepati ve ruhsalgörü bu iki yeteneği bir birinden ayırmak güçtür.


1-) uzaduyum (telepati) genellikle zihinler arası paranormal bir iletişim olarak görülür.


2 -) Durugörü (ruhsal görü) ise bilgi başka bir zihnin yardımı olmaksızın elde edilir.


Telepati'nin Varlığı hakkında günlük hayatta gördüğümüz halde bilmediğimiz kanıtlar .



Mesela Eşinizle Veya Aileniz Kavga Ettiğinizde, Siz işinize gücünüze gidersiniz. fakat sürekli kavga ettiğiniz kişi yanınızdaymış gibi onunla sürekli kavga edersiniz.



burada telepati devreye giriyor zihninizle o kadar yoğun düşünüyosunuz ki kavga ettiğiniz kişiyi onunla aslında iletişim halindesiniz ama farkında değilsiniz. Yani Gerçektende o kişiyle kavga ediyorsunuz.Beyin Seviyeniz ve sinyalleriniz o kadar güçlü bir hale geliyor o anda.


O hallerinizi düşündüğünüzde belki şu anda gülümsüyorsunuzdur :)


Biraz Sakinleşip beyninizden güzel şeyler düşünerek karşındakine ikramlarda bulunabilirsiniz.Mesela Evde Otururken Kahve ya da Çay İsteyin Ondan Telepati İle Kendiliğinden kalkıp yapabilir.



Bazen otururken birisi çay demlediğinde deriz ya.


+Sen Varya bir tanesin canımda çok çekmişti.


Aslında Telepati İle Ondan İstediniz Oda kendi fikriymiş gibi gitti Yaptı :)


Peki Bu Öfkedeki Enerjimizi Sevgiye Dönüştürürsek ?


Sevgilinizi Bişeye İkna Etmek İstiyosanız Önce Çok Sakinleşin.


Gerekirse sakız çiğneyin sakız konsatrasyonu artırır.


Ve o konuyu ona zihniniz ile anlatin,sürekli anlatin ve siz onunla konuştuğunuzda kendi fikriymiş gibi belirleyecek ve onay vericek.


Bu gerçektir dostlar ben bizzat hayatımda uyguluyorum.


Bir anımı anlatmak istiyorum.


ben işyerinde patronum'dan izin isteyecektim normalde izin vermeyen bir adam.O gün 2 saat erken geldim ve patronla dışarda oturup bişeyler içtik.


zihnimle konuştum onunla defalarca ve sanki oda beni dinliyormuş gibi hiç ses çıkarmadı.


Ve ona mesut bey izin isteyebilir miyim ? dedim.


Bana dedi ki,


+İzin senin köpeğin olsun,hakkın var dinlen kendine ve bana izin verdi.


Hayatınızda telepatiyi kullanın inanın dünya bildiğiniz gibi değil ve


biz insanlar çok üstün canlılarız.



Bencemi Okuduğunuz İçin Teşekkürler.


burada telapati iletişimi hakkında yararınıza olucak bilgiler paylaştım


umarım beğenirsiniz :)


Saygılar.


İhsan A.





Telepati Bölüm 2 (Birazda Biz Gözetliyelim) :)
Cevapla