Yazın müjdecisi Nisan ayının gelmesiyle birlikte kız kardeşlerinle keyifli vakit geçirebileceğin etk
Kızlar Bir Adım Öne Mis Gibi Bahar Havasında Sosyalleşmeye Devam Ediyoruz: Nisan Ayının Bir Adım Öne Çıkan Etkinlikleri! (Sayfa 8) r KızlarBirAdımÖne Takip Et FenomenYoda Yaş: 32 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 811 Yapay Zekaya Sor Mis Gibi Bahar Havasında Sosyalleşmeye Devam Ediyoruz: Nisan Ayının Bir Adım Öne Çıkan Etkinlikleri! Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 19 kişi beğendi
küçükköfte Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl daha 3 gun once - 4 dereceydi simdi 19 gosteriyo 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
345Cevap
Evde bol bol dizi izliyorum
90'lar etkinliğine katılmayı düşünüyorum
Jatilan şanslı kesimden olmak isterdim
elinize sağlık :) :)
Moduma göre yaz kış farketmez bana
Hqvalar çok karmaşık
teşekkürler eğlenecek miyiz nisanda
Gitmeye zaman da olsa keşke
Nisan ayı kedilerin ayıdır
Aslında güzel bir konsere gitmek şart
Güzel etkinlkler vaktimiz olsa
Çok güzel etkinlikler
Pek hoşuma giden olmadı yine de saol
bence için teşekkürler
CityFest ve 90lar partisine gitmek isterdim
Benimde çok ihtiyacım var bu tür aktivitelere
arkadaşım yok
Katılmamak elde değil
Çok güzel zevkle okudum
Bende barışmaya çalışıyorum, seviyoruz be
Baharlar ihsan eyle nasılsın bir şekilde
Bu etkinliklere mutlaka katılmak gerek
Ben Nisan ayını evde geçirmeyi planlıyorum
Asosyal olmaya devamke
Kardeşimle seçmeye hazırız
Keşke havalar da ısınsa da rahat rahat çıksak
bilgi için teşekkürler😄
Yağmurdan ıslanmak derim ben
Önemli etkinlikler
Müko bi takvim oralarda yaşamak vardı
Kar yağmasın da başka bişey istemiyorum
Harika özellikle tiyatro etkinliği haberin.
Biraz uzaklar ama olsun
Yaz gelmesin hep soğuk olsun havalar
Güzel bilgilendire teşekkurler
Daha yaz gelmedi bilmiyorum
Snapchattt
konser olabılır
Çok yararlı olmuş tesekkurler
Mor ve ötesi konseri tercihimdir
Aösksismsisösşaşa
Mevsimler bozuldu
olabilirdi güzel paylasım
Bir kenara not aldım, thankss 🤩
Güzel bir paylaşım olmuş.
Teşekkür ederiz 😊
Sosyalleşmek iyidir hatta çok iyidir
Güzel bir paylaşım olmuş
Konser çekti canımız
Ne etkinliği ya hayattan bıkmışız zateb
Güzel etkinlik olmuş
Bize uzakta ama
Tskler
bilgilendirme için teşekkürler
Anne
Açık hava konserlerinin vakti geldii
Param yok
Güzel etkinlikler emeğinize sağlık
daha 3 gun once - 4 dereceydi simdi 19 gosteriyo
Konsere gideceğim