Yazın müjdecisi Nisan ayının gelmesiyle birlikte kız kardeşlerinle keyifli vakit geçirebileceğin etk
Kızlar Bir Adım Öne Mis Gibi Bahar Havasında Sosyalleşmeye Devam Ediyoruz: Nisan Ayının Bir Adım Öne Çıkan Etkinlikleri! (Sayfa 4) r KızlarBirAdımÖne Takip Et FenomenYoda Yaş: 32 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 811 Yapay Zekaya Sor Mis Gibi Bahar Havasında Sosyalleşmeye Devam Ediyoruz: Nisan Ayının Bir Adım Öne Çıkan Etkinlikleri! Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 19 kişi beğendi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
345Cevap
Tiyatroyu nasıl özledim
90 lar partisi harika. Emeğinize sağlık.
keske bende gıdebılseydım ya
ellerıne saglık harıka olmus
Yaz geliyor tek başına bile yeterli
90 lar Türkçe pop benim favorim 😊
Yaşadığım yerde konser olsa keşke
Bı kaci gerçekten hoşuma gitti
İşten zaman bulamam şahsen
sadece babalatv bekliyorum ben :S
Teşekkürler emeğinize sağlık.
Evet muhteşem seçimler
Etkinlikler güzel.
Tiyatroya gidin. Bayılırım izlemeye.
Güzel olabilir ama parali olmasa
Tebrikler kardeşim güzel paylaşım
eğlenceli şeyler bizi bekliyor
katılma imkanım olsa giderim
Yaz aylarını hiç sevmiyorum
Fırsat buldukça kaçırmamak gerek
Açık veya yazlık sinema güzel olurdu
Tiyatroya hep gitmek isterdim ama uzak yaa
çok güzl yazı olmuş
Güzel etkinliklerimiş yapılması lazım
Bir adım öne konser/festival’e gideceğim ☺️
hiçbiri güzel değil
Zaten yaz yaz öldüüüm
Harika öneriler teseskkur ederiz
Çoğu İstanbul'da. Bize de denemek düşer. Teşekkürler
Güzel bir yazı olmuş
Gayet guzel olmus ellerine sağlık
Beni neden çağırmadınız
Nisan ayında bir etkinlik dusunmuyorum
Kaç gün uğraştın acaba
Bol Nisan yagmurlarinda islanmak
Etkinlikler çok güzel
Cerenin sesi cidden çok iyi beeee
güzel etkinlikler
Bence konserler harika tanışma yerleri
Güzel bir paylaşım olmuş
Güzel etkinlikler için teşekkür ederim.
Güzel bir paylaşım olmuş elinize sağlık
bir adım öne tiyatro anne benim favorim
Konser va ilgimi çekmiyor
Abooo çok uzun yazı yaw
Etkinlikler muhterem, Özge 🌋♥️😎
Keşke hiç yaz gelmese
güzel bir bence olmuş
Yeterince sosyal olsam burada olmam sankim
Güzel etkinlikler varmış. Teşekkürler.
Antalya yokmu yaaa
90 lar Türkçe pop Nastoloji iyidir
Direk iftar çadırı 😂
Faydalı teşekkürler
Yaşadığım şehirde yok maalesef..
Sosyslleşmenin biçok yolu var
Güzel bir paylaşım olmuş elinize sağlık
bu havalarda zor biraz sanki
bir adım öne 90 lar partisi benim tercihim
Çok güzel bir bence olmuş teşekkürler