Teşekkürler çok güzel bir bence olmuş. Nisan ayında bir etkinliğe katılmayı düşünmüyorum ama yine de bu tür etkinlikleri söylemeniz çok güzel olmuş. umarım Nisan ayı sıcak geçer de etkinlik ya da gezmek gibi şeyleri yapabiliriz..
Teşekkürler çok güzel bir bence olmuş. Nisan ayında bir etkinliğe katılmayı düşünmüyorum ama yine de bu tür etkinlikleri söylemeniz çok güzel olmuş. umarım Nisan ayı sıcak geçer de etkinlik ya da gezmek gibi şeyleri yapabiliriz
Teşekkürler çok güzel bir bence olmuş. Nisan ayında bir etkinliğe katılmayı düşünmüyorum ama yine de bu tür etkinlikleri söylemeniz çok güzel olmuş. umarım Nisan ayı sıcak geçer de etkinlik ya da gezmek gibi şeyleri yapabiliriz...
Teşekkürler çok güzel bir bence olmuş. Nisan ayında bir etkinliğe katılmayı düşünmüyorum ama yine de bu tür etkinlikleri söylemeniz çok güzel olmuş. umarım Nisan ayı sıcak geçer de etkinlik ya da gezmek gibi şeyleri yapabiliriz
Teşekkürler çok güzel bir bence olmuş. Nisan ayında bir etkinliğe katılmayı düşünmüyorum ama yine de bu tür etkinlikleri söylemeniz çok güzel olmuş. umarım Nisan ayı sıcak geçer de etkinlik ya da gezmek gibi şeyleri yapabiliriz
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Etkinlikler güzel ve sosyalleşmek şart ama işlerden ve hayatın koşturmacasından fırsat bulamıyoruz maalesef
Konserler, tiyatrolar, operalar vs kültürlenme ve kendimizi geliştirme açısından oldukça gerekli faaliyetler ve bunlara kesinlikle sık sık iştirak etmeliyiz.
Konserler, tiyatrolar, operalar vs kültürlenme ve kendimizi geliştirme açısından oldukça gerekli faaliyetler ve bunlara kesinlikle sık sık iştirak etmeliyiz
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Bayılıyorum böyle gösterilere 1 kez değil hep gitmek istiyorum
Konserler, tiyatrolar, operalar vs kültürlenme ve kendimizi geliştirme açısından oldukça gerekli faaliyetler ve bunlara kesinlikle sık sık iştirak etmeliyiz.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Çok iyi çok güzel bence muş bayıldım eline sağlık askim
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
xper kazanmak için yazdım bunu. dikkate almayın yani
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Güzel etkinlikler ama maalesef katılmak için vaktim yok şu aralar.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
90lar partisine gitmek güzel olabilir paylaşım için teşekkürler elinize sağlık
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
345Cevap
Katılma imkanı olabilenler için güzel etkinlikler benim katılma imkanım yok
harika etkinlikler, bilgilendirme için teşekkürler:)
Etkinlikler gayet güzel. Gidenlerin iyi eglenecegi kesin gibi
Katılma imkanımız olsa güzel etkinlikler olmuş farklı teşekkür ederiz
Böyle etkinliklere gidenler için gerekli bi bence olmuş👍
Nisan akşamları hızlı zevkli sosyalleşme için ılık geçen bahar akşamları bulunmaz nimettir?
Katılma imkanı olabilenler için güzel etkinlikler.
daha çeşitli olabilirdi hiç biri bana hitap etmedi
Akşamları gezilir ailecek vakit geçirilir biz öyle yapıyoruz
görünüşe bakılırsa en iyi Nisan ayı etkinliği
Güzel bir etkinlik listesi olmuş. Emeklerinize sağlık
Teşekkürler güzel bir bence olmuş. Ama ben sosyal değilim
Çalışma konusunu azaltılır ise sosyallik olabilir
#Mirliva
etkinlikler çok güzel, elinize sağlık güzel bir paylaşım olmuş. :)
Mevsimler değişti için hangi ayda hava nasıl olur kestirmek zor
Şu görünüşe basılırsa en iyi Nisan ayı etkinliği karda kaymak ya da battaniyeyle gezmek olacak
Baharın geldiği çok belli oldu zaten. Her yere bahar geldi. Gönlümüzede geldi.
Adana'da portakal çiçeği festivali vardı, bu yıl yok.
Baharla birlikte kalplere de bahar gelmeli, verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederiz.
Bir Adım Öne Parti - 90’lar Partisi ilgi çekici :). teşekürler.
Şu konserler falan baslasinda kafa dağıtalım valla kafa olarak çok yorgun hissediyorum
Özge hanımın gösterisine daha önce gitmiştim öneririm harika bir kadın
Bu ay hiçbir etkinliğe katılamayacağım maalesef
Teşekkürler çok güzel bir bence olmuş. Nisan ayında bir etkinliğe katılmayı düşünmüyorum ama yine de bu tür etkinlikleri söylemeniz çok güzel olmuş. umarım Nisan ayı sıcak geçer de etkinlik ya da gezmek gibi şeyleri yapabiliriz..
Teşekkürler çok güzel bir bence olmuş. Nisan ayında bir etkinliğe katılmayı düşünmüyorum ama yine de bu tür etkinlikleri söylemeniz çok güzel olmuş. umarım Nisan ayı sıcak geçer de etkinlik ya da gezmek gibi şeyleri yapabiliriz
Hayat enerjim okadar bitmiş ki hiç biri ilgimi çekmedi..
Teşekkürler çok güzel bir bence olmuş. Nisan ayında bir etkinliğe katılmayı düşünmüyorum ama yine de bu tür etkinlikleri söylemeniz çok güzel olmuş. umarım Nisan ayı sıcak geçer de etkinlik ya da gezmek gibi şeyleri yapabiliriz...
Teşekkürler çok güzel bir bence olmuş. Nisan ayında bir etkinliğe katılmayı düşünmüyorum ama yine de bu tür etkinlikleri söylemeniz çok güzel olmuş. umarım Nisan ayı sıcak geçer de etkinlik ya da gezmek gibi şeyleri yapabiliriz
Teşekkürler çok güzel bir bence olmuş. Nisan ayında bir etkinliğe katılmayı düşünmüyorum ama yine de bu tür etkinlikleri söylemeniz çok güzel olmuş. umarım Nisan ayı sıcak geçer de etkinlik ya da gezmek gibi şeyleri yapabiliriz
Etkinlikler güzel ve sosyalleşmek şart ama işlerden ve hayatın koşturmacasından fırsat bulamıyoruz maalesef
yine harika bir etkinlik rehberi. bazılarını kaçırdım ama Nisan bitmeden gidebildiğime gideceğim :)
Konserler, tiyatrolar, operalar vs kültürlenme ve kendimizi geliştirme açısından oldukça gerekli faaliyetler ve bunlara kesinlikle sık sık iştirak etmeliyiz.
Konserler, tiyatrolar, operalar vs kültürlenme ve kendimizi geliştirme açısından oldukça gerekli faaliyetler ve bunlara kesinlikle sık sık iştirak etmeliyiz
Bayılıyorum böyle gösterilere 1 kez değil hep gitmek istiyorum
Konserler, tiyatrolar, operalar vs kültürlenme ve kendimizi geliştirme açısından oldukça gerekli faaliyetler ve bunlara kesinlikle sık sık iştirak etmeliyiz.
Çok iyi çok güzel bence muş bayıldım eline sağlık askim
xper kazanmak için yazdım bunu. dikkate almayın yani
Güzel etkinlikler ama maalesef katılmak için vaktim yok şu aralar.
90lar partisine gitmek güzel olabilir paylaşım için teşekkürler elinize sağlık
Nisan ayı için çok güzel öneriler sağolun, güzel bence olmuş
Bu yıl kesinlikle bı etkinlik düşünmüyorum depremin hızı hala aklımda beynimde bu yılı üzülerek ve unutmayarak gecirecem
Gerçekten de çok faydalı olmuş bu paylaşım herkesi aydınlatan bir paylaşım olmuş teşekkürler 😊👍
Konserler, tiyatrolar, operalar vs kültürlenme ve kendimizi geliştirme açısından oldukça gerekli
Özellikle konser ve etkinlikler kendimizi geliştirmek için çok önemli katılmaya çalisacagim
Çok güzel paylaşım olmuş açıkcası ama hic tarzım değil, biz gençler istiyoruz istanbulfest gibi ortamlar.
Sosyal olmak etkinliklere katılmak çok güzel yanlız zevk vermiyor bence arkadaşla eşle gidilmeli
Nisan ayı bozkırda her an yağmurlu geçebilir ama İstanbul'a gidip mevsimin tadını da çıkarmak lazım. Etkinlikler şahane
cityfast ve 90 lar favori oldu benim için gitmeye çalışacağım kesinlikle süper bir Nisan rehberi olmuş elinize sağlık :)
Haydi kızlar ekleyin beni hepinize sosyal bir yaşam projesiyle evimin de boş olmasıyla hep beraber parti yapabiliriz Nokta.
Teşekkürler çok güzel bir bence olmuş. Nisan ayında bir etkinliğe katılmayı düşünmüyorum ama yine de bu tür etkinlikleri
Yaz geldi havalar güzel açık hava festivali güzel olur du
Başarılı bir paylaşım bence çok güzel etkinlikler
evda erginciye bayılıyorummmmmmmmm<3<33
Biz bir etkinlik yapamıyoruz maalesef cafeye gitmekten başka
Bu guzel bence icin tesekkurler, ellerinize saglik
Hiçbir etkinlik benim sehrimde yok maalesef 😔
Sosyalleşmek her derde deva gibi bir şey yaa konser, tiyatro üff🤌🏻
Balıkesirde de zeytinli Rock festivali vardı kaldırdılar
Sinemada düzgün film olsa keşke. Hepten bitik
İşte bu nedenle bahar mevsimini çok seviyorum