İçimizi yakan bir Şubat ayı geçirdik. Kahramanmaraş merkezli depremlerde 11 şehir etkilendi. 🙁 Habe
Kızlar Bir Adım Öne Mart Ayında Hayatı ve Yardımlaşmayı Devam Ettiriyoruz: Mart Ayının Bir Adım Öne Çıkan Etkinlikleri! (Sayfa 3) r KızlarBirAdımÖne Takip Et FenomenYoda Yaş: 32 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1112 Yapay Zekaya Sor Mart Ayında Hayatı ve Yardımlaşmayı Devam Ettiriyoruz: Mart Ayının Bir Adım Öne Çıkan Etkinlikleri! Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 23 kişi beğendi
delidayı0234 Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Güzel bir paylaşım olmuş ellerine emeğine sağlık 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Çok güzel etkinlikler Umarım Allah sağlık versin cümlemize yapalım hepsini 0 0 Yorumla
YıldıZnisanur Takip Et Xper 6 Yaş: 25 +1 yıl Yaşadığım şehirde olsaydı değerlendirilebilirdi 0 0 Yorumla
erdemzorbey Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Teşekkürler emeğine yüreğine sağlık başarılı 👏👏 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
227Cevap
Güzel bir paylaşım olmuş ellerine emeğine sağlık
Evden cikamiyoruz ki...
Çok güzel olmuş...
Etkinlikler mükemmel umarım amacına ulaşır
Güzel bir etkinlik
Hepside harika
yok mu Ankara da bir konser ya
Çok güzel etkinlikler Umarım Allah sağlık versin cümlemize yapalım hepsini
Bir Adım Öne Tiyatro - Süt Kardeşler
Çok güzel etkinlikler...
Amasiz fakatsiz yardım yapmayi dilerim
Güzel bir bence olmuş teşekkürler
Bilgilendirme için teşekkür
Yardımlaşmak güzel bişey herzaman olmalı
Ben maalesef hiçbirine katılamayacağım.
Mart ayı için, içimde bir karamsarlık var
Deprem odaklı konulara yogunlastim
Buse sinem irem harika
Güzel etkinlikler emeğinize sağlık
Yaşadığım şehirde olsaydı değerlendirilebilirdi
tşyatroya gitmeyeli çok oldu. çok özledim
emeğinize sağlık sağolun
Boş işler mi acaba..
Emeklerinizden dolayı teşekkürler
Emeğinize sağlık
Güzel etkinlikler emeğinize sağlık 😊
Güzel paylaşımlardan biri
Çok güzel etkinlikler
Çok güzel bir paylaşım emeginize saglik
Emeğine sağlık
Güzel bilgiler emeğinize sağlık.
Kalben ve Süt kardeşler kaçırmayın derim
Güzel bir paylaşım
#Hükümdar
maalesef hiç birine katılamayacam
Harika bi bnce olmus elinize saglk
Etkinliklere bak be üfff
Bu güzel bence için teşekkürler.
eline sağlık çok güzel olmuş
Sonunda KS de yararlı bir şey djdkd
Etkinlik bana gore degil.
Mart ayı bence kedilerin ayıdır
Teşekkürler paylaşım için
Eğlenceli duruyor baya
elinize sağlık çok guzel bi bence
Çok güzel paylaşım olmuş teşekkürler
Hepsi çik iyiymiş. Keşke gidebilsem.
Yazı için teşekkürler
Zaten önemli olan yardımın devamlılığıdır
Ah Mart umarım iyi gelirsin bize …
Bide gidebilsek ne güzel olur
Harika etkinlik için teşekkürler
Ben zaten afet bölgesindeyim
Güzel bir paylaşım olmuş elinize sağlık
İstanbul fest olabilir
Güzel etkinlikler
Teşekkürler emeğine yüreğine sağlık başarılı 👏👏
Tekirdağ'da olsa keşke gitmek isterdim
Güzel beğendim
katkıda bulunan herkese teşekkürler.
Teşekkürler iyi bence olmuş eline sağlık.