"Deprem oldu!'' can yakıcı haberinden sonra hepimiz çok üzüldük. Nasıl harekete geçebiliriz diye ken
Kızlar Bir Adım Öne Depremzedelere Yardımda Zamanla Yarışan, Emeğini Yarara Dönüştüren Şahane Kahramanlar (Sayfa 2) r KızlarBirAdımÖne Takip Et FenomenYoda Yaş: 32 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1619 Yapay Zekaya Sor Depremzedelere Yardımda Zamanla Yarışan, Emeğini Yarara Dönüştüren Şahane Kahramanlar Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 35 kişi beğendi
Bubenilgilendirir Takip Et Bilge Yaş: 25 +1 yıl Ulan şu depremi bile reklam malzemesi haline getirdiniz sizin ben duyarınızı, çarpıtmanızı da, o attığınız adımı da... S 0 0 Yorumla
Kendihaalindebiri Takip Et Xper 2 Yaş: 36 +1 yıl 99 depremini yaşamış birisi olarak Allah güç kuvvet versin diyorum. Yaşanılanları az çok tahmin edebiliyorum. 0 0 Yorumla
İsimvesoyadı Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl İnsan nasıl gurur duymasın.. Fakat yine de, birlik olma bilincimiz sadece böyle anlarda varolmamalı. 0 0 Yorumla
AboutMeandMyLife Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Depremde hayatını kaybedenlere Allah’tan rahmet dilerim. Yakınlarına da sabır dilerim. Çok üzgünüz. 0 0 Yorumla
Cay69696 Takip Et Xper 6 Yaş: 26 +1 yıl İhtiyaç zamanında yardıma koşan insanlar gerçekten sevmeyi bilen insanlardır. Bu zor anlarda yardıma koşan herkesten Allah razı olsun. 0 0 Yorumla
As-Subay Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Emeği geçenlerden Allah razı olsun Rabbim bunu fırsat bilip çıkar sağlamaya çalışanlarda fırsat vermesin.. 0 0 Yorumla
RonaldoSewey Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl Yardım edip emeği geçenlerden Allah bin razı olsun enkazdan çıkarılan o çocukların yüzlerindeki ifade bile tüm gün beni gülümsetmeye yetiyor :D 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Yani yapmaları gerekmiyor mu zaten devlet halkın yanında olmayacaksa ne diye var 0 0 Yorumla
Sanabaktimevet Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Hepsinden Allah razı olsun. Bu milletin tarihinde nice kahraman kadınlar gelip geçmiştir... Helal olsun... 0 0 Yorumla
Ksmagduruu Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Allah devletimize, milletimize zeval vermesin inşallah. 0 0 Yorumla
Dgncnvrl Takip Et Xper 2 Yaş: 24 +1 yıl Allah bir daha yaşatmasın. Memlektim yok oldu resmen 0 0 Yorumla
emreveegosu25 Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Bu günlerde birlik oluyoruz ama ondan sonra düşmanlığa devam böyle zihniyet olmaz 0 0 Yorumla
YesilPringles Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Yüreği güzel kadınlarımız. Hepsinin elleri yürekleri öpülesi 0 0 Yorumla
wenomm Takip Et Xper 6 Yaş: 41 +1 yıl Hepsinden Allah razı olsun birlik beraberlik için el ele olmak lazim 0 0 Yorumla
Papatya0600 Takip Et Xper 5 Yaş: 22 +1 yıl Rabbim hepsinden razı olsun karşılığını kat kat versin 0 0 Yorumla
AliMertgms Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Yardım eden herkes iyi ki var tüm kurum ve kuruluşlar 0 0 Yorumla
Edasrn Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Kesinlikle. Onların hakkı ödenmez her izlediğimizde gözlerimiz doluyor 0 0 Yorumla
Mstf0923 Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Herkesin eline emeğine yüreğine sağlık böyle iyi insanlar hala var ve hep var olacak 0 0 Yorumla
Esdeath34 Takip Et Xper 6 Yaş: 24 +1 yıl Hepsinden Allah razı olsun, böyle günleri de atlatacağız inşallah... 0 0 Yorumla
Ysnclk07 Takip Et Xper 5 Yaş: 36 +1 yıl ALLAH yardimcilari olsun gercekten cok. zor. bir durum yasayan bilir 😕 0 0 Yorumla
user1936380082 Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl Ülkecek zor zamanlar geçiriyoruz Allah yardımcımız olsun 0 0 Yorumla
By_as Takip Et Xper 4 Yaş: 40 +1 yıl orada bulunan çoğu insan yapmacık kendini sahnede sanıyor ag kebraglari 0 0 Yorumla
Aliakarr27 Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Umarım bir daha olmaz böyle felaketler. İlla olacaksa da afete dönüşmesin tüm önlemler alınsın 0 0 Yorumla
SEDAT_YILDIZ_ADANA Takip Et Yoda Yaş: 35 +1 yıl Gerçekten yardım edenden Allah razı olsun 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Ulkem ve insanlariyls gurur duyuyorm 1 1 Yorumla zevkli_günahlar +1 yıl 😊👍 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
148Cevap
Ulan şu depremi bile reklam malzemesi haline getirdiniz sizin ben duyarınızı, çarpıtmanızı da, o attığınız adımı da... S
99 depremini yaşamış birisi olarak Allah güç kuvvet versin diyorum. Yaşanılanları az çok tahmin edebiliyorum.
İnsan nasıl gurur duymasın.. Fakat yine de, birlik olma bilincimiz sadece böyle anlarda varolmamalı.
Depremde hayatını kaybedenlere Allah’tan rahmet dilerim. Yakınlarına da sabır dilerim. Çok üzgünüz.
İhtiyaç zamanında yardıma koşan insanlar gerçekten sevmeyi bilen insanlardır. Bu zor anlarda yardıma koşan herkesten Allah razı olsun.
Emeği geçenlerden Allah razı olsun Rabbim bunu fırsat bilip çıkar sağlamaya çalışanlarda fırsat vermesin..
Yardım edip emeği geçenlerden Allah bin razı olsun enkazdan çıkarılan o çocukların yüzlerindeki ifade bile tüm gün beni gülümsetmeye yetiyor :D
Yani yapmaları gerekmiyor mu zaten devlet halkın yanında olmayacaksa ne diye var
Hepsinden Allah razı olsun. Bu milletin tarihinde nice kahraman kadınlar gelip geçmiştir... Helal olsun...
Allah devletimize, milletimize zeval vermesin inşallah.
Allah bir daha yaşatmasın. Memlektim yok oldu resmen
Bu günlerde birlik oluyoruz ama ondan sonra düşmanlığa devam böyle zihniyet olmaz
Yüreği güzel kadınlarımız. Hepsinin elleri yürekleri öpülesi
Hepsinden Allah razı olsun birlik beraberlik için el ele olmak lazim
Rabbim hepsinden razı olsun karşılığını kat kat versin
Yardım eden herkes iyi ki var tüm kurum ve kuruluşlar
Kesinlikle. Onların hakkı ödenmez her izlediğimizde gözlerimiz doluyor
Herkesin eline emeğine yüreğine sağlık böyle iyi insanlar hala var ve hep var olacak
Hepsinden Allah razı olsun, böyle günleri de atlatacağız inşallah...
ALLAH yardimcilari olsun gercekten cok. zor. bir durum yasayan bilir 😕
Ülkecek zor zamanlar geçiriyoruz Allah yardımcımız olsun
orada bulunan çoğu insan yapmacık kendini sahnede sanıyor ag kebraglari
Umarım bir daha olmaz böyle felaketler. İlla olacaksa da afete dönüşmesin tüm önlemler alınsın
İyi ki böylesine güzel insanlar var
Herkesin emeğinize sağlık
Hepsinin emeğine sağlık
Hepsine ayrı ayrı minnettarım
herkesin eline emeğine sağlık biz biriz
Yardımlaşma ve dayanışma bu günlerde belli olur.
Gerçekten yardım edenden Allah razı olsun
Emeği geçenlerden Allah razı olsun.
İyi insanlar iyi ki var
Emeği geçenlerden Allah razı olsun
Bazı meslekler kutsal vede gurur verici
İns yakın sürede cabucak toparlanırlar
Azerbaycanlı abiyi çok sevmiştim
çok Yazık oldu çoook
Rabb'im yarım eylesin 🤲
Evet onlar iyi kı varlar 💜
Hepsinin emeğine ellerine sağlık
emeği geçen herkesten allah razı olsun
Çooookkkkk iyiler
Allah hepsinden razı olsun İnşAllah
Hepsinden Allah razı olsun
Fedakarlık çok güzel şey
Allah razı olsun emeği geçen herkesten
hepsine minnettarız
Elinize sağlık
Evet hepsini en içten dileklerimle kutluyorum
Hepsinden allah razı olsun
Maşallah tebrik ediyorum
İyiki varsınız! \O/
Heosimden Allah razı olsun
Hepsine çok teşekkür
Allah razı olsun hepsinden
Geçmiş olsun türkiyem
Emeklerine sağlık onların
Ulkem ve insanlariyls gurur duyuyorm
😊👍
Teşekkürler iyi ki varsiniz
Yardım eden herkesten Allah razı olsun 🌸