Havalar yavaş yavaş soğumaya başlıyorken içleri sıcacık yapacak şehir etkinliklerini senin için derl
Kızlar Bir Adım Öne Kasımda Kız Kardeşlik Başkadır: Kasım Ayının Bir Adım Öne Çıkan Etkinlikleri! 🎸🕺🎬 (Sayfa 2) r KızlarBirAdımÖne Takip Et FenomenYoda Yaş: 32 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2120 Yapay Zekaya Sor Kasımda Kız Kardeşlik Başkadır: Kasım Ayının Bir Adım Öne Çıkan Etkinlikleri! 🎸🕺🎬 Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 41 kişi beğendi
Gizli Üye (30-35) +1 yıl yararlı bilgi ama genellikle İstanbul bölgesi için bana uzak düşüyor 😉 0 0 Yorumla
anistonnicole Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl Anadolu ateşi yıllardır ülkemizde çok güzel işler yaptı inşallah etkinliğe katılıp canlı izleyebilirim. 1 0 Yorumla
ezgielzem Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl Kasımın etkinlik ruhuna bayılıyorum ya muhteşem ötesi cidden :) 0 0 Yorumla
Memo_jett Takip Et Xper 5 Yaş: 22 +1 yıl Sevdiğiniz kişiler ile gitme dileğiyle maalesef fazla asosyal olduğum için büyük ihtimalle gitmem 0 0 Yorumla
sunderman Takip Et Xper 4 Yaş: 52 +1 yıl Gerçekten Kasım ayında arkadaşlıklar başkadır yani arkadaslarinla kanlı bıçaklı olursun yani adı üstünde Kasım yani 0 0 Yorumla
Nightcorre Takip Et Xper 5 Yaş: 22 +1 yıl Keşke bizim olduğumuz şehirlerde de yapılsa malum yol ücreti çok pahalı orada da harcayacağız zaten... 0 0 Yorumla
MiskKokulu Takip Et Xper 3 Yaş: 41 +1 yıl Güzel etkinlikler olmuş, teşekkürler bilgi için. 1 0 Yorumla
yüreklibiri Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl Sevgili bulursam etkinliğe katılabiliriz belki teşekkürler 😊 0 0 Yorumla
YabaniErkek Takip Et Xper 5 Yaş: 38 +1 yıl Güzel bi etkinlik olmuş şehrimde yok şu an yok 0 0 Yorumla
Bir_kız0 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Cok guzel etkinlikle ama biraz pasif kalıyor ulkemız de 0 0 Yorumla
soner_g Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Sosyal çevresizim. Tek başıma da sıkılırım. Yine de teşekkürler 0 0 Yorumla
Arsee__ Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Şimdi kız kardeşim olmadığı için bu etkinliğe katılamayacak mıyım :( 0 0 Yorumla
THEforce7007 Takip Et Xper 1 Yaş: 125 +1 yıl Anadolu atesini ben eskiden fantastik bir sey sanardim 0 0 Yorumla
AlimHocam Takip Et Xper 3 Yaş: 37 +1 yıl Elbette başkadır neden başka olmayacak ki kardeşlik güzeldir Duygu 0 0 Yorumla
öyleeesineisteee Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Arkadaslik bostur insan kendisini sevdikten sonra birine ihtiyac duymuyor 0 0 Yorumla
Liblibi Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Kardeşlik her mevsim her gün ayrıdır Kasım ayına gerek yok 0 0 Yorumla
Faksjsşanxjska Takip Et Xper 1 Yaş: 26 +1 yıl bazıları ilgimi çekti onlara birg0n bakacağım 0 0 Yorumla
MariHwa Takip Et Xper 6 Yaş: 24 +1 yıl Kız kardeşim ile gidebilirim ona doğum günü sürprizi olur 0 0 Yorumla
Delta1982 Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Bu gönderi ablamı hatırlattı özledim ya bi arayıp sorayım 0 0 Yorumla
DuygusalMan0 Takip Et Xper 5 Yaş: 37 +1 yıl Cok guzel etkinlikler. Bilgi icin teşekkürler 0 0 Yorumla
iAtlas Takip Et Xper 3 Yaş: 22 +1 yıl Farklı kültürlerle ilgili bilgilenmek için gidilebilir. 0 0 Yorumla
Pars12345 Takip Et Xper 3 Yaş: 35 +1 yıl Yararlı bir bence olmuş; parmaklarınız dert görmesin.. 0 0 Yorumla
croapoll Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Ne zamandır gitmek istediğim ama bir türlü nasip olmayan etkinlikler 0 0 Yorumla
Selinsoy Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl medyaya göre ahlak! çoğumuz için faydalı olur belki 0 0 Yorumla
kerem092 Takip Et Xper 3 Yaş: 36 +1 yıl hepsi birbirinden güzel keşke hepsine katılabilsek 0 0 Yorumla
_CEVAP_LÜTFEN_ Takip Et Xper 5 Yaş: 21 +1 yıl Benim doğuşum kasimdaki en büyük etkinlik bence 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
237Cevap
Harika süper bir etkinlik bunlar. Teşekkürler
Normal bir ay işte yahu ne yani Kasım Kasım.😄
yararlı bilgi ama genellikle İstanbul bölgesi için bana uzak düşüyor 😉
Şu yorum surda dursun biraz sonra gelip okucam
Hepsi çok güzel. Keşke hepisine katılabilsem.
Soğuklarda da sosyal etkinlikler maalesef güzel olmuyor
Kasım ayı etkinlikleri çeşitlenmek önemli ve gereklidir
Güzel çalışma emeğine sağlık, gitmek isterim
Bostancı gösteri merkezine gelenler var mı?
Keşke gidebilsem..
Güzel bir liste olmuş ellerinize sağlık..
Anadolu ateşi yıllardır ülkemizde çok güzel işler yaptı inşallah etkinliğe katılıp canlı izleyebilirim.
Kasımın etkinlik ruhuna bayılıyorum ya muhteşem ötesi cidden :)
Sevdiğiniz kişiler ile gitme dileğiyle maalesef fazla asosyal olduğum için büyük ihtimalle gitmem
Gerçekten Kasım ayında arkadaşlıklar başkadır yani arkadaslarinla kanlı bıçaklı olursun yani adı üstünde Kasım yani
Keşke bizim olduğumuz şehirlerde de yapılsa malum yol ücreti çok pahalı orada da harcayacağız zaten...
Benim anlamadığım mevzular.
Buraya kış geldi bile artık konser falan olmaz
Güzel etkinlikler olmuş, teşekkürler bilgi için.
Güzel etkinlikler ama gidebilirmiyim bilmiyom
Sevgili bulursam etkinliğe katılabiliriz belki teşekkürler 😊
Güzel bi etkinlik olmuş şehrimde yok şu an yok
Cok guzel etkinlikle ama biraz pasif kalıyor ulkemız de
Sosyal çevresizim. Tek başıma da sıkılırım. Yine de teşekkürler
Şimdi kız kardeşim olmadığı için bu etkinliğe katılamayacak mıyım :(
Anadolu atesini ben eskiden fantastik bir sey sanardim
Elbette başkadır neden başka olmayacak ki kardeşlik güzeldir Duygu
Etkinlikler çok güzel ve ilgi çekici bayıldımm
Arkadaslik bostur insan kendisini sevdikten sonra birine ihtiyac duymuyor
Kardeşlik her mevsim her gün ayrıdır Kasım ayına gerek yok
bazıları ilgimi çekti onlara birg0n bakacağım
Sosyelleşmek için gidilebilecek güzel etkinlikler.
Kız kardeşim ile gidebilirim ona doğum günü sürprizi olur
Bu gönderi ablamı hatırlattı özledim ya bi arayıp sorayım
Güzel bir etkinlik olacak gibi Kapadokya daki.
Cok guzel etkinlikler. Bilgi icin teşekkürler
aralarından bir kaç tanesi güzel takip edeceğim
Farklı kültürlerle ilgili bilgilenmek için gidilebilir.
Çoğu hoşuma gitti hepsine bakarım teşekkürler
Yararlı bir bence olmuş; parmaklarınız dert görmesin..
Ne zamandır gitmek istediğim ama bir türlü nasip olmayan etkinlikler
medyaya göre ahlak! çoğumuz için faydalı olur belki
hepsi birbirinden güzel keşke hepsine katılabilsek
Listeye bakacak olursak iyi bişeylere benziyor
Çok güzel etkinlikler bunlar teşekkürler.
İyiyim böyle evde
Güzel bir çalışma olmuş teşekkürler.
Güzel etkinlikler. Teşekkür ederim.
Güzel bir paylaşım 💜💜💜❤️❤️❤️
Kesinlikle katılıyorum
Güzel etkinlikler var
Güzel etkinlikler teşekkürler
Hala dönüp dönüp okuyorum
Benim doğuşum kasimdaki en büyük etkinlik bence
Güzel etkinlikler, teşekkürler.
Güzel bir bence olmuş :)
Kasım ayı en sevdiğim aylardandır. Gayet güzel geçti. :)
Harika bi etkinlik 😍
Kasımda aralıkta Ayrıdıır kardeşlik
Teşekkğrler paylaşım için
cok guzel bir etkinlik gibi duruyor