Yıllar içinde birçok muhteşem kadınla tanışma şansına sahip oldum. Yetenekli, azimli ve yeni şeyler
Kızlar Bir Adım Öne Siz Kendinizi Var Etmedikçe Kimse Etmez (Sayfa 5) Esra Doyuk Takip Et İş ve Marka Yönetimi Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1610 Yapay Zekaya Sor Siz Kendinizi Var Etmedikçe Kimse Etmez Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 26 kişi beğendi
_MahşereKaldı_ Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Çok güzel bir bence olmus emeğinize sağlık. 0 0 Yorumla
hmbilmiyorun Takip Et Xper 4 Yaş: 21 +1 yıl vov, tam okumadım ama okuduğum bölümler haklı 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
299Cevap
Harikulade teşekkürler
İnsan oncelikle kendini tanimasi lazim
Ben aslında youm
Biz bize yeteriz...
Aynen öyle teşekkürler
Önce bizler var olalım
Başlık herşeyi anlatıyor
Konusu güzel eline sağlık
Başarılarınız daim olsun
Ellerinize sağlık çok doğru yazmışsınız
Önce kendimizi sevmeliyiz...
aynenn oylee :)
Çok güzel Bir paylaşım
Çok doğru gerçekten.
Çokca doğruluk bırakıyoruz buraya
Güzel yazı olmus tebrikler
Bilgilendirici bir yazı olmuş
Evet çok doğru bir tercih
Paylaşım için teşekkürler saolasin
Çok güzel bence harika teşekkürler
çok doğru gerçekten
Faydalı bir paylaşım
Evlilik hakkında ne düşünüyorsunuz
bir şey anlamadım
Başlık herşeyi anlatıyor zatenn
Katılıyorum kessinlikle
Azim şart tabiki
Haklısın Bayan
Siz öyle diyorsunuz öyledir hocam
yaralı bir paylaşım olmuş.
Bence de doğru bir görüş
Faydalı ve güzel olmuş
Kendini benimsemek iyi
Herkesin öyküsü farklı
Teşekkürler yazı için
Kesinlikle doğru başlık
Bilemrdim doğrysy
Guclu olmak istiyorum ama korkuyorumda
Tek kelimeyle takdire şayan
harika bir hareket bende katılıyorum :)
Kendimi kendim mutlu etmeyi öğreniyorum
hep ben sadece ben
Güzel bir yazı olmuş emeğine sağlık
Herkesin bilmediği basit şeyler aslında
Kesinlikle haklı bir söz
doğru Esra hanım katılıyorum
Çok güzel bir bence olmus emeğinize sağlık.
Her şey kişinin bireysel isyanı ile başlar.
bacımm eline sağlıkkk 💗💗💗
Güzel paylaşım teşekkürler hocam
Hikaye gibi yazmışsın mahşahlah
Kişi kendinin dostu ve arkadaşıdır diyorum
haklısınız Esra hanım doğru söz
Paylaşım ve bilgilendirme için teşekkürler
Kimsenin bizi var etmesine gerek yok
vov, tam okumadım ama okuduğum bölümler haklı
Çok doğru. Degişmeliyim sanırım.
Çok doğru
Paylaşım için teşekkürler
Psikolojim bozuldu arkadaşlar