Sorular: Kişilik & Karakter
Bu dünyayı sevmedim ama azaldi kinim dediginiz ne var, sizde o iyi gelen sey ne?
Öyle güzel bir şey var mı hayatınızda?
Bugüne kadar kendine yaptığın en büyük iyilik neydi, benimki evlenmemek ve çocuk yapmamak oldu sizde durum ne?
Benim evlenmemek, bu rezil dünyaya çocuk getirmemek kendime yapmış olduğum en büyük iyilikmiş.
Erkekler gerçekte nasıl kadın sever, çocuksu mu yoksa ağırbaşlı ve akıllı mı?
Ben normalde çocuk ruhluyum ama eşim daha çok ağırbaşlı yanımı gördü, o yüzden biraz baskılıyorum bu yönümü. Kendisi sanki ağırbaşlı oluşumu seviyor gibime geliyor, çocuksu davranamıyorum yanında pek.
Var mıdır olduramadığınız herhangi bir şey?
Bazen ne yapsan da olmaz!! Kimi zaman yanlış zaman, kimi zaman yanlış yer, kimi zaman yanlış kişi... Bazen de sadece kopuktu zincir... 🤪 https://www.youtube.com/embed/lJXhxvJBeX0
Gercekten tek ben mi böyleyim?
Akraba, düğün vesaire istemiyorum, kimseyi istemiyorum. Bir arkadaşım olsun kafamı saracak, evden ona, evden okula, evden ise hayatım olsun istiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer