Anketler: Kişilik & Karakter
Sen saf mısın yoksa Asaf mı?
Saf: Temiz, berrak, akışkan bitter çikolata :d Asaf: İleri görüşlü, erdemli, zeki bir tilki demek ona göre seçiminizi yapın :d
Paraşüt ile atlamak gibi bir hayaliniz var mı?
daha önce paraşüt ile atlamadım. Nasıl bir his merak ediyorum tehlikeli gibi görünse de aslında çok eğlenceli 😏
Uçurumun altında iyiliklerine karşılık bir ödül olsa merak edip atlar mıydın?
Ödülüne kavuşmak istemez misin? Meraklı biri misin? İyiliklerin ölçüsünde bir ödül olacak ama bunu sakın ama sakın unutmayın. İyi hesap edin yani🤣
Karıncayı bile incitmeyecek kadar naif ve duyarlı biri misin?
Hiç kalp kırdın mı? Hiç karıncayı örümcek ağına atıp örümcek tarafından hediye paketi gibi ağlarla sarıldığını izledin mi? Karıncayı bile isteye ezdin mi? Sevmediğin veya sevdiğin insanın canını yaktın mı?
Herkese boncuk dağıtan insanlar güvenilir kişiler midir?
Bazı tipler var, herkesle iyi geçinmeye çalışırlar, yüz verirler, boncuk dağıtırlar. Herkese boncuk dağıtan insanlar güvenilir kişiler midir? - (27 Ağustos 2022, yılışıkk, saat: 22:32).
Sen baş döndüren misin yoksa başı dönen mi?
Çekiciliğiniz, auranız, gücünüz, güzelliğiniz, yakışıklılığınız, ince beliniz, kalın kaslı kollarınız, baklavalarınız, bira göbeğiniz, haylaz sırıtışınız, huzurlu bakışınız ile baş döndüren misin yoksa başkalarının...
Ruh yaşınızla gerçek yaşınız arasındaki farka göre siz nesiniz?
Mesela 30 yaşınızdasınız diyelim, ruhunuzda 40 diyelim. Aradaki fark 10 demek çocuksunuz. Saçma gibi ama yapmak isteyen denesin. Hadi bakalım ne olcanız...
Cinsiyetinden memnun musun?
Ben de şans olsa annemizden kız doğardık diyorum bazen. Şimdi kızlara sorsak çoğu erkek olmanın daha şanslı ve güzel oldugunu düşünür.😂 Peki sen cinsiyetinden memnun musun? Doğacağın cinsiyeti seçme şansın olsaydı kız mı...
Moraliniz bozuk olduğunda kafanızı dağıtmak için neler yaparsınız?
Kafanızı dagıtmak için neler yaparsınız? ben bazen tek başıma seyahatlere çıkabiliyorum ansızın veya böyle bir yere gidip sessiz sakin doganın sesine bırakıyorum kendimi veya arkadaslarls eglenmeye gidiyorm ya siz ne...
Kendimi bomboş hissediyorum neden?
Son zamanlar da hiç bir şeyden zevk alamıyorum. Her şey sıkıyor sizce depresyona mı girdim
Altındaki dünyanın gözlerine bakar mısın?
Aşağındaki insanların gözlerine bakar mısın? https://youtu.be/qxk-lkQpUS8
Bekarım, sizce hayatı yaşamalı mıyım yoksa üniversite okumalı mıyım?
Yiyip , içip eğlenmek ya da okuyup zor hir hayatı yasamak gibi 2 seçeneğiniz olsa hangisini seçerdiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 




