
İstisnasız her konuda bilmişlik taslayan insanlara karşı nasıl tavır sergilenmeli?

herkes her şeyi biliyor zaten
bir ben bilmiyorum anasını satım diyorum bazen:)
AHahaha. He ya 😕
Guru olmak ne kadar surer? Hergun 600-900xper yapıyorum
İnan pek hatırlamıyorum ama sanırım 20.000 xper olmalı.
Tercih ettiğim bir durum değil. Size iyi şanslar
Bana söylemek isteyen çok vardır. Evet biliyorum. Yapacak bir şey yok.😎😃
Helal ya😄
İlk kez birisi öyle olduğunu söyledi 😄
Buna dönüşüyorum o anlarda...
Ahahhah ne şeker 😄
Tipe bak ahahah dkdkxlkx
Muahahhaha
@Müşkülpesenty nazar değer deme öyle 😄
Hahahaha ağzını burnunu mıncırırm sjxkskkdkd 😂😂 yaw bazen aynı böyle oluyorum 😂
@Müşkülpesenty çok bilmişlik taslayana karşı mı😄
Aynen abi ya hele aslan burçları deli oluyorum deli zjxjkdkd😂😂
@Müşkülpesenty kim sana ne yaptı?
Anmayalım pisliklerin adını ağzımıza sjsjsjd valla bak bu sevgili işleri falan da değil direk aslanların mallığı afedersin djdmdmkf
@Müşkülpesenty biliyorum. Benden de uzak olsunlar. 😄
Burada baya muhabbet dönmüş ya lan xd
Geç kaldın 😕
Gençler aslan yok dimi aramızda skmdkdkd
@Müşkülpesenty ben boğayım kardeş sjsjjs
İyi iyi bende boğaları severim sjsjsjdj bende akrep djxjsj
@Müşkülpesenty şey ben aynısını pek diyemem sjsjjs yılan gibiler ya genelde 😄🤦🏼♀️
Akrepler candır be onlar isnisna sjdjdjx
Ben orosppu çocuuyum
@Müşkülpesenty korkuyorum ben sjsjsj
Ahahhahs sakin ol şampiyon
Noluyo lan burda sjxmaöxölxşzöcl
:dddddddddddddddd
Olum senin burcun ne zjxkzlöxkzl
@Müşkülpesenty Benim mi
Yok dinazorun sjdjxkkx tabi senin zjzkkx
@Müşkülpesenty Dinazorunkini bilmiom ama benimki başaq. Hiç benzemediğim doğrudur.
Senden bir Koç falan beklerdim ama başak da fena değil sjdjskdkkd
@Müşkülpesenty hahaahhaaha
Doğru hatırlıyorum. Bak buradasın.
Aaaa harbi lan. Beynime sokuyum...
Yok be. Sorun yok.
Cevap
14Cevap
Evet bazen oluyor. Bildigim bir konuyu bana havali havali anlattiklarinda. Ulan biliyom iste ne anlatiyon..
Bilmediğin konularda da öyle konuşmaları da beter.
bence insanımızın genel karakteri hline geldi, belki de tüm dünyanın
Neyine denk geldi?
herkes herşeyi biliyor ya 2 ünv okudum kimseye hiçbişey anlatamıyorum
Çoğu öyle evet.
bence çağın hastalığı çok bilmişlik, bu yüzden herkes kafasının dikine gidiyor, kimsenin kimseye ihtiyacı yok gibi, sormak yok düşünmek yok yargılamak yok
Ne olacak böyle?
bimiyorum ve gerçekten üzülüyorum cahil mutluluğunu yaşıyoruz bence
Mutlu olmak için her yol mübah mı sorusu?
cehalet yeterli mutlu olmak için
tv lerde görürüz en berdoş, sarhoş adamlar bilgedir
çok düşünmekten sarhoşuğu tercih ederler veya insanlların cehaleti veya olayların gidiatı karşısında
Çok haklılar. Aptal olup mutlu olmak varken...
Akrabalarım bana cok fazla akıl vermeye calısırken diyorum 😄
Yaşı büyük olanlara denilmiyor.
Hayatınızdan çıkartın ;)
Olur.
Var
Diyorum da zaten
Ben uyuz oluyorum ve demem. Kesin onu da biliyordur 😄
Fire vermesi elzem, açığından silleyi vuracaksın.
Stratejiler..
hıı sen çok biliyon 😒
Ups. Ne alaka😄
dün gece de konuşmuştuk senle ordan dedim bir atıf yapıyım 😁
Anladım da ben bir tanecik tavsiye vermiştim sadece 😒
Peki yazıp rahatsız etmiyim o zaman ben seni artık
🚶♂️
Yazmanız beni rahatsız etseydi görüşünüzü silerdim. Teşekkür ederim kibarlığınız için. İyi geceler
Mutlu Kal
Kalmak benlik değil.
Başarabilen olur inşallah
Vuuuu. Edebiyat koktu buralar. Derin yaralar felan. Beni aşar bu dalgalar.
Senin aşamayacağın bişey yok bence
keskin zekalı ve zekii birisin belli
Upsi deysi la la 😄😄 teşekkür ederim. Ne diyeyim. Aptal olup mutlu olmayı isterdim.
Bilmemek Mutluluktur..
Keşke bazı şeyleri hiç bilemesek mesela aşk , seks , para ihanet gibi temel yıkıcı şeyler
Kesinlikle. Bilmeyince mutlu olunuyor. Nefret edene kadar tanımayınca insanlar ne hoş. Gerçi kuru aldanış ama. Ben iyi ki demekten yanayım yine de. Ne yapayım bana bilip de cefasını çekmek kalmışsa?
Dostum bee bu sohbeti bir şekilde buraya yordum ama fazlada konuya dalmak istemiyorum kendi yaralarımı deşmiş gibi hissediyorum. Bana bu konuda anlayış gösterirsin dimi
Yaran kabuk bağlamamışsa her kelime illa ki sana tuz gibi gelir. Yüzleşmek sana kalmış, susmak bana. Tercih sizin. Benim için sorun asla olmaz.
konuşarak unutamıyorum bu kesin çünkü bir seneyi aşkın bir süredir konuşuyorum
Konuşmayınca da aynısı oluyor. Kabullenmen gereken şeyler bir daha eskisi gibi olamayacak olmalı, üzerine konuşunca ben asla iyileşmem olmamalı. Erteleme. Yüzleş.
Bence bu şöyle olmalı
bir gün bir dost çıkıp bişeyleri değiştirmeli ne biliyim sohbetle dostluğuyla yönlendirmeleriyle.
Başka türlü aşabileceğime inancım kalmadı
Ben acının eşiğini bilmeden, yaranın derinliğini bilmeden dikiş atamam. Karşı tarafa anlattığınız kadar size yardımcı olur.
şöyle yapalım ben hem seni fazla boğmuş olmayım çünkü konu uzun ve dallı bu daklı.
Bunu parça parça ara ara denk geldikçe kader kısmet , belki aklımız da merak kalır acaba ne yaptı nasıl dediğimiz zamanlar da konuşalım daha içten daha samimi olacağına inanıyorum
Nankörlük yapıp bir de samimiyet aradın şu an. Derdine dermanı buldun da samimiyeti kaldı sanki 😄
Tercihler sizin. Site de eskisi kadar takılmayacağım. Ben kapıyı açtım. Gerisi sizde. İhtiyacı olana huyum kurusun ki konuşurum. Pöfff pöff.
Seninde dertlerin olmalı hep ben mi konuşucam ya da hep mi benden konuşucaz
Bu da 2. huyumdur. Asla ben anlatmam ama hep anlatılanım. Merakımdan değil. İlgim var insana, psikolojiye.
Sence ben potansiyel bir kobay gibimiyim
Estağfirullah. Severek dinliyorum. Olayları çözmek ve yardımcı olmak beni mutlu ediyor. Bu şey gibi birisine hayat enerjisini aşılamak gibi.
boşuna dememişim çok keskin zekalısın diye 😂😂
Haydaa 😄😄 yine ne oldu?
Teşekkür ederim ne diyeyim. Övülmeyi sevmiyorum.
benim yatmam gerekiyo gece vardiyam var şimdiden iyi geceler sana...
Teşekkür ederim. İyi uykular. Kolaylıklar 🌸
hayatım dan direk çıkarır muhattap olmam
Deneyeceğim.
Aslan burçlu arkadaşlarıma demek isterim sjskskdkd
Ay onların EGO’su bir başka ya
ya he ya keli bir sen akıllısın diyorum.. 😂
Ahahha 😄
Bildiklerini anlat çabuk !
Nasıl yani?
Ups. Peki
Tabi ki var
#halaymıçeksem
Ne tepki veriyorsun?
annem
Anneler baş tacı ya 😄
Diyorum zaten.
Kimlere?
Babam ve ailenin en büyükleri dışında herkese neredeyse slnxjsnnz o yüzden çok kavga ediyorum
Helal olsun. Doğruluk kazanacak 😄
Çok şükür hepsini hayatımdan çıkardım
Neden?
En güzeli.
Olmaz mı
Ne yapıyorsun mesela?
Muhatap olmuyorum bir kulağımdan giriyor ötekinden çıkıyor
En güzeli.
Tabi ki 👍
git uzakta oyna..
En güzeli.
Tabikii
Tepkin nasıl oluyor?
Var.
Kim mesela?
Hayırlısı 🤷♀️
Su içmeyi dene.
İshal nedir bir bak istersen hı?
Yanlış. İdrar torbanla kalın bağırsaktan sonra rektum başka yerlerde. Yani sıvı atımı başka katı atımı başka yerlerde. Çok su içerek bol işeme ihtiyacın oluyor. İshal ise ya bakteri ya da virüsten dolayı fazla dışkılama sorunu. Umarım anlatabildim.
Gece gece konuya bak 😄
Abi değilim ama olsun
Bilmem. Ben ananas suyu istiyorum sadece.
Sen pide deyince çekti canım. 😄
Ne güzel olurdu?
Ben de ne güzel olurdu diyorum?
Ben aç değilim. Ben ananas suyu istedim hem😒
Emojilere kanmam😄
Yanlış düşünüyorsun. Ben herkesle aynı masayı paylaşmam. İstanbul.
Rahatsız olsam tepkimi anlarsınız.
Kötü hissetmeni gerektirecek durum ne şimdi anlamadım?
Ben gerçekleri söyledim. Gereksiz şakalar yapıp karşıdakine umut verici tarzda asla konuşmam. Anlamıyorum ki durumu. Hem ayrıca herkes herkesle ananas suyu içmemeli sjsjsj adabı var onun. Önce kime içtiğini sonra kiminle içtiğini bilmeli insan sjajjsjs
Herkesle kardeş de olunmaz herkes abla da olmaz ki ama 😕 demek yaş 15 sjsjjs
Sen her sorusuna gittiğinle bir şey mi oluyorsun?
Hesabını kapatma korkusu da varsa yaş harbiden 15 sjsjsj
Yapım serttir. Ya da mizaç demek daha doğru.
Anlıyorum. Senin adına güzel.
Çok bilmek iyidir.
Daha fazla öğrenmek için bence bir engeldir.
değil :)
kazana sen olacaksın Onlar değil.
Kazanınca ne oluyor?
kazanırsan seninle kimse baş edemez.
Peh. Gereksiz ego kasmak. Saçma.
kasma rahat bırak kendini.
Ondan böyle gereksiz bilme kavgalarına, yarışlarına girmem.
bilgin olduğu için sende böyle şeylere uğraşmazsın aklınla hareket edersin zekisin yani.
Bu lafı çok duymak sinir etmeye başladı şimdi 😄
susayım mı istiyorsun :D
Lafınız bittiyse ben de keza susarım.
sen susarsan bende konuşmam :)
Güzel olur.
ne işin var burada
Derken?
konuşmuyorsun bende diyorum git başka yere kimsenin olmadığı yere git konuşmayan bir yere git diyorum
Kardeş soru benim. Sen başka yere gitsen hani?
gidemiyorum ki yeni geldim konuşmak insana mahsustur.
Bana değil.
benim ilgi alanıma girdin
Umrumda değil. O senin sorunun.
Çok var
Mesela?
Yok be 🙈
Tamam der geçerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar