• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

“Hıı, çok biliyorsun sen” demek istedikleriniz var mı?

Yamyamcıego
Yamyamcıego Takip Et
Guru Yaş: 31
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
01
Yapay Zekaya Sor
“Hıı, çok biliyorsun sen” demek istedikleriniz var mı?


İstisnasız her konuda bilmişlik taslayan insanlara karşı nasıl tavır sergilenmeli?
“Hıı, çok biliyorsun sen” demek istedikleriniz var mı?
Cevapla
Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Affedilmeyen
    Affedilmeyen Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 42
    +1 yıl

    herkes her şeyi biliyor zaten
    bir ben bilmiyorum anasını satım diyorum bazen:)

    1
    1 Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      AHahaha. He ya 😕

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • 4l1k0
    4l1k0 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Guru olmak ne kadar surer? Hergun 600-900xper yapıyorum

    1
    4 Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      İnan pek hatırlamıyorum ama sanırım 20.000 xper olmalı.

      Yorumla
    • 4l1k0
      4l1k0
      +1 yıl

      evet 20.000 xp. ozelden konusa bilir miyiz sorun degilse?

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Tercih ettiğim bir durum değil. Size iyi şanslar

      Yorumla
    • 4l1k0
      4l1k0
      +1 yıl

      TESEKKURLER yanitlar icin/

      Yorumla
  • Dehrin
    Dehrin Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 63%
    +1 yıl

    Bana söylemek isteyen çok vardır. Evet biliyorum. Yapacak bir şey yok.😎😃

    1
    3 Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Helal ya😄

      Yorumla
    • Dehrin
      Dehrin
      +1 yıl

      Asfgh😃😃

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      İlk kez birisi öyle olduğunu söyledi 😄

      Yorumla
  • LunarStill
    LunarStill Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 41%
    +1 yıl

    Buna dönüşüyorum o anlarda...

    “Hıı, çok biliyorsun sen” demek istedikleriniz var mı?
    1
    30 Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Ahahhah ne şeker 😄

      Yorumla
    • Müşkülpesenty
      Müşkülpesenty
      +1 yıl

      Tipe bak ahahah dkdkxlkx

      Yorumla
    • LunarStill
      LunarStill
      +1 yıl

      Muahahhaha

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      @Müşkülpesenty nazar değer deme öyle 😄

      Yorumla
    • Müşkülpesenty
      Müşkülpesenty
      +1 yıl

      Hahahaha ağzını burnunu mıncırırm sjxkskkdkd 😂😂 yaw bazen aynı böyle oluyorum 😂

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      @Müşkülpesenty çok bilmişlik taslayana karşı mı😄

      Yorumla
    • Müşkülpesenty
      Müşkülpesenty
      +1 yıl

      Aynen abi ya hele aslan burçları deli oluyorum deli zjxjkdkd😂😂

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      @Müşkülpesenty kim sana ne yaptı?

      Yorumla
    • Müşkülpesenty
      Müşkülpesenty
      +1 yıl

      Anmayalım pisliklerin adını ağzımıza sjsjsjd valla bak bu sevgili işleri falan da değil direk aslanların mallığı afedersin djdmdmkf

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      @Müşkülpesenty biliyorum. Benden de uzak olsunlar. 😄

      Yorumla
    • LunarStill
      LunarStill
      +1 yıl

      Burada baya muhabbet dönmüş ya lan xd

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Geç kaldın 😕

      Yorumla
    • Müşkülpesenty
      Müşkülpesenty
      +1 yıl

      Gençler aslan yok dimi aramızda skmdkdkd

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      @Müşkülpesenty ben boğayım kardeş sjsjjs

      Yorumla
    • Müşkülpesenty
      Müşkülpesenty
      +1 yıl

      İyi iyi bende boğaları severim sjsjsjdj bende akrep djxjsj

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      @Müşkülpesenty şey ben aynısını pek diyemem sjsjjs yılan gibiler ya genelde 😄🤦🏼‍♀️

      Yorumla
    • Müşkülpesenty
      Müşkülpesenty
      +1 yıl

      Akrepler candır be onlar isnisna sjdjdjx

      Yorumla
    • LunarStill
      LunarStill
      +1 yıl

      Ben orosppu çocuuyum

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      @Müşkülpesenty korkuyorum ben sjsjsj

      Ahahhahs sakin ol şampiyon

      Yorumla
    • Müşkülpesenty
      Müşkülpesenty
      +1 yıl

      Noluyo lan burda sjxmaöxölxşzöcl

      Yorumla
    • LunarStill
      LunarStill
      +1 yıl

      :dddddddddddddddd

      Yorumla
    • Müşkülpesenty
      Müşkülpesenty
      +1 yıl

      Olum senin burcun ne zjxkzlöxkzl

      Yorumla
    • LunarStill
      LunarStill
      +1 yıl

      @Müşkülpesenty Benim mi

      Yorumla
    • Müşkülpesenty
      Müşkülpesenty
      +1 yıl

      Yok dinazorun sjdjxkkx tabi senin zjzkkx

      Yorumla
    • LunarStill
      LunarStill
      +1 yıl

      @Müşkülpesenty Dinazorunkini bilmiom ama benimki başaq. Hiç benzemediğim doğrudur.

      Yorumla
    • Müşkülpesenty
      Müşkülpesenty
      +1 yıl

      Senden bir Koç falan beklerdim ama başak da fena değil sjdjskdkkd

      Yorumla
    • LunarStill
      LunarStill
      +1 yıl

      @Müşkülpesenty hahaahhaaha

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Doğru hatırlıyorum. Bak buradasın.

      Yorumla
    • LunarStill
      LunarStill
      +1 yıl

      Aaaa harbi lan. Beynime sokuyum...

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Yok be. Sorun yok.

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

9

Cevap

14

Cevap

  • Uykucununşirinesi
    Uykucununşirinesi Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 40%
    +1 yıl

    Evet bazen oluyor. Bildigim bir konuyu bana havali havali anlattiklarinda. Ulan biliyom iste ne anlatiyon..

    1
    1 Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Bilmediğin konularda da öyle konuşmaları da beter.

      Yorumla
  • asistancıkk
    asistancıkk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    bence insanımızın genel karakteri hline geldi, belki de tüm dünyanın

    1
    10 Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Neyine denk geldi?

      Yorumla
    • asistancıkk
      asistancıkk
      +1 yıl

      herkes herşeyi biliyor ya 2 ünv okudum kimseye hiçbişey anlatamıyorum

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Çoğu öyle evet.

      Yorumla
    • asistancıkk
      asistancıkk
      +1 yıl

      bence çağın hastalığı çok bilmişlik, bu yüzden herkes kafasının dikine gidiyor, kimsenin kimseye ihtiyacı yok gibi, sormak yok düşünmek yok yargılamak yok

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Ne olacak böyle?

      Yorumla
    • asistancıkk
      asistancıkk
      +1 yıl

      bimiyorum ve gerçekten üzülüyorum cahil mutluluğunu yaşıyoruz bence

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Mutlu olmak için her yol mübah mı sorusu?

      Yorumla
    • asistancıkk
      asistancıkk
      +1 yıl

      cehalet yeterli mutlu olmak için

      Yorumla
    • asistancıkk
      asistancıkk
      +1 yıl

      tv lerde görürüz en berdoş, sarhoş adamlar bilgedir
      çok düşünmekten sarhoşuğu tercih ederler veya insanlların cehaleti veya olayların gidiatı karşısında

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Çok haklılar. Aptal olup mutlu olmak varken...

      Yorumla
  • Lousy
    Lousy Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Akrabalarım bana cok fazla akıl vermeye calısırken diyorum 😄

    1
    1 Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Yaşı büyük olanlara denilmiyor.

      Yorumla
  • ilkersezenn
    ilkersezenn Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 63%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Hayatınızdan çıkartın ;)

    1
    1 Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Olur.

      Yorumla
  • SonsuzaDekHepBöyle
    SonsuzaDekHepBöyle Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 34%
    +1 yıl

    Var
    Diyorum da zaten

    1
    1 Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Ben uyuz oluyorum ve demem. Kesin onu da biliyordur 😄

      Yorumla
  • Nksan-
    Nksan- Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 35%
    +1 yıl

    Fire vermesi elzem, açığından silleyi vuracaksın.

    1
    1 Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Stratejiler..

      Yorumla
  • Efoderlerrrrr
    Efoderlerrrrr Takip Et
    Xper 6 Yaş: 44 , eic 51%
    +1 yıl

    hıı sen çok biliyon 😒

    1
    29 Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Ups. Ne alaka😄

      Yorumla
    • Efoderlerrrrr
      Efoderlerrrrr
      +1 yıl

      dün gece de konuşmuştuk senle ordan dedim bir atıf yapıyım 😁

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Anladım da ben bir tanecik tavsiye vermiştim sadece 😒

      Yorumla
    • Efoderlerrrrr
      Efoderlerrrrr
      +1 yıl

      Peki yazıp rahatsız etmiyim o zaman ben seni artık
      🚶‍♂️

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Yazmanız beni rahatsız etseydi görüşünüzü silerdim. Teşekkür ederim kibarlığınız için. İyi geceler

      Yorumla
    • Efoderlerrrrr
      Efoderlerrrrr
      +1 yıl

      Mutlu Kal

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Kalmak benlik değil.

      Yorumla
    • Efoderlerrrrr
      Efoderlerrrrr
      +1 yıl

      Başarabilen olur inşallah

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Vuuuu. Edebiyat koktu buralar. Derin yaralar felan. Beni aşar bu dalgalar.

      Yorumla
    • Efoderlerrrrr
      Efoderlerrrrr
      +1 yıl

      Senin aşamayacağın bişey yok bence
      keskin zekalı ve zekii birisin belli

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Upsi deysi la la 😄😄 teşekkür ederim. Ne diyeyim. Aptal olup mutlu olmayı isterdim.

      Yorumla
    • Efoderlerrrrr
      Efoderlerrrrr
      +1 yıl

      Bilmemek Mutluluktur..
      Keşke bazı şeyleri hiç bilemesek mesela aşk , seks , para ihanet gibi temel yıkıcı şeyler

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Kesinlikle. Bilmeyince mutlu olunuyor. Nefret edene kadar tanımayınca insanlar ne hoş. Gerçi kuru aldanış ama. Ben iyi ki demekten yanayım yine de. Ne yapayım bana bilip de cefasını çekmek kalmışsa?

      Yorumla
    • Efoderlerrrrr
      Efoderlerrrrr
      +1 yıl

      Dostum bee bu sohbeti bir şekilde buraya yordum ama fazlada konuya dalmak istemiyorum kendi yaralarımı deşmiş gibi hissediyorum. Bana bu konuda anlayış gösterirsin dimi

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Yaran kabuk bağlamamışsa her kelime illa ki sana tuz gibi gelir. Yüzleşmek sana kalmış, susmak bana. Tercih sizin. Benim için sorun asla olmaz.

      Yorumla
    • Efoderlerrrrr
      Efoderlerrrrr
      +1 yıl

      konuşarak unutamıyorum bu kesin çünkü bir seneyi aşkın bir süredir konuşuyorum

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Konuşmayınca da aynısı oluyor. Kabullenmen gereken şeyler bir daha eskisi gibi olamayacak olmalı, üzerine konuşunca ben asla iyileşmem olmamalı. Erteleme. Yüzleş.

      Yorumla
    • Efoderlerrrrr
      Efoderlerrrrr
      +1 yıl

      Bence bu şöyle olmalı
      bir gün bir dost çıkıp bişeyleri değiştirmeli ne biliyim sohbetle dostluğuyla yönlendirmeleriyle.
      Başka türlü aşabileceğime inancım kalmadı

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Ben acının eşiğini bilmeden, yaranın derinliğini bilmeden dikiş atamam. Karşı tarafa anlattığınız kadar size yardımcı olur.

      Yorumla
    • Efoderlerrrrr
      Efoderlerrrrr
      +1 yıl

      şöyle yapalım ben hem seni fazla boğmuş olmayım çünkü konu uzun ve dallı bu daklı.
      Bunu parça parça ara ara denk geldikçe kader kısmet , belki aklımız da merak kalır acaba ne yaptı nasıl dediğimiz zamanlar da konuşalım daha içten daha samimi olacağına inanıyorum

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Nankörlük yapıp bir de samimiyet aradın şu an. Derdine dermanı buldun da samimiyeti kaldı sanki 😄
      Tercihler sizin. Site de eskisi kadar takılmayacağım. Ben kapıyı açtım. Gerisi sizde. İhtiyacı olana huyum kurusun ki konuşurum. Pöfff pöff.

      Yorumla
    • Efoderlerrrrr
      Efoderlerrrrr
      +1 yıl

      Seninde dertlerin olmalı hep ben mi konuşucam ya da hep mi benden konuşucaz

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Bu da 2. huyumdur. Asla ben anlatmam ama hep anlatılanım. Merakımdan değil. İlgim var insana, psikolojiye.

      Yorumla
    • Efoderlerrrrr
      Efoderlerrrrr
      +1 yıl

      Sence ben potansiyel bir kobay gibimiyim

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Estağfirullah. Severek dinliyorum. Olayları çözmek ve yardımcı olmak beni mutlu ediyor. Bu şey gibi birisine hayat enerjisini aşılamak gibi.

      Yorumla
    • Efoderlerrrrr
      Efoderlerrrrr
      +1 yıl

      boşuna dememişim çok keskin zekalısın diye 😂😂

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Haydaa 😄😄 yine ne oldu?
      Teşekkür ederim ne diyeyim. Övülmeyi sevmiyorum.

      Yorumla
    • Efoderlerrrrr
      Efoderlerrrrr
      +1 yıl

      benim yatmam gerekiyo gece vardiyam var şimdiden iyi geceler sana...

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Teşekkür ederim. İyi uykular. Kolaylıklar 🌸

      Yorumla
  • HayatAynaSnYansımazı
    HayatAynaSnYansımazı Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 49%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 7,7b cevap paylaştı.

    hayatım dan direk çıkarır muhattap olmam

    1
    1 Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Deneyeceğim.

      Yorumla
  • Müşkülpesenty
    Müşkülpesenty Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 67%
    +1 yıl

    Aslan burçlu arkadaşlarıma demek isterim sjskskdkd

    1
    1 Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Ay onların EGO’su bir başka ya

      Yorumla
  • portakalvodka
    portakalvodka Takip Et
    Xper 3 Yaş: 27 , eic 67%
    +1 yıl

    ya he ya keli bir sen akıllısın diyorum.. 😂

    1
    1 Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Ahahha 😄

      Yorumla
  • Retina768
    Retina768 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Bildiklerini anlat çabuk !

    1
    3 Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Nasıl yani?

      Yorumla
    • Retina768
      Retina768
      +1 yıl

      Espriydi

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Ups. Peki

      Yorumla
  • icewater
    icewater Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27
    +1 yıl

    Tabi ki var
    #halaymıçeksem

    1
    1 Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Ne tepki veriyorsun?

      Yorumla
  • ChenYineSitede
    ChenYineSitede Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 33%
    +1 yıl

    annem

    1
    1 Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Anneler baş tacı ya 😄

      Yorumla
  • kirpiklipanda
    kirpiklipanda Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 33%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 413 cevap paylaştı.

    Diyorum zaten.

    1
    3 Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Kimlere?

      Yorumla
    • kirpiklipanda
      kirpiklipanda
      +1 yıl

      Babam ve ailenin en büyükleri dışında herkese neredeyse slnxjsnnz o yüzden çok kavga ediyorum

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Helal olsun. Doğruluk kazanacak 😄

      Yorumla
  • beril1789
    beril1789 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    +1 yıl

    Çok şükür hepsini hayatımdan çıkardım

    1
    3 Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Neden?

      Yorumla
    • beril1789
      beril1789
      +1 yıl

      Gıcık oluyorum

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      En güzeli.

      Yorumla
  • fluedebiyat
    fluedebiyat Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 59%
    +1 yıl

    Olmaz mı

    1
    4 Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Ne yapıyorsun mesela?

      Yorumla
    • fluedebiyat
      fluedebiyat
      +1 yıl

      Muhatap olmuyorum bir kulağımdan giriyor ötekinden çıkıyor

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      En güzeli.

      Yorumla
    • fluedebiyat
      fluedebiyat
      +1 yıl

      Tabi ki 👍

      Yorumla
  • majestetuncay
    majestetuncay Takip Et
    Mentor Yaş: 40
    +1 yıl

    git uzakta oyna..

    1
    1 Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      En güzeli.

      Yorumla
  • deniz_krvzmdkn
    deniz_krvzmdkn Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Tabikii

    1
    1 Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Tepkin nasıl oluyor?

      Yorumla
  • AÇKÖPEK
    AÇKÖPEK Takip Et
    Yoda Yaş: 28
    +1 yıl

    Var.

    1
    39 Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Kim mesela?

      Yorumla
    • AÇKÖPEK
      AÇKÖPEK
      +1 yıl

      Burda birisi var da söylemeyeyim :)

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Hayırlısı 🤷‍♀️

      Yorumla
    • AÇKÖPEK
      AÇKÖPEK
      +1 yıl

      Offf ya onu bunu boşver ben çok açım 😭 daha az önce yedim halbuki

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Su içmeyi dene.

      Yorumla
    • AÇKÖPEK
      AÇKÖPEK
      +1 yıl

      İshal olmaz mıyım ama

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      İshal nedir bir bak istersen hı?

      Yorumla
    • AÇKÖPEK
      AÇKÖPEK
      +1 yıl

      😂😂 ya bak şöyle düşündüm şimdi midem aç ya içinde az yemek var ya çok su içersem dışkımda yemekten çok su çıkmaz mı böyle düşündüm yanlış mı

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Yanlış. İdrar torbanla kalın bağırsaktan sonra rektum başka yerlerde. Yani sıvı atımı başka katı atımı başka yerlerde. Çok su içerek bol işeme ihtiyacın oluyor. İshal ise ya bakteri ya da virüsten dolayı fazla dışkılama sorunu. Umarım anlatabildim.

      Gece gece konuya bak 😄

      Yorumla
    • AÇKÖPEK
      AÇKÖPEK
      +1 yıl

      😂😂 hahaha sen bu işlerden anlayan bir yetkili abiye benziyorsun.

      Yorumla
    • AÇKÖPEK
      AÇKÖPEK
      +1 yıl

      Şimdi sıcacık karışık pide olsaydı da yeseydik ya de mi 😃

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Abi değilim ama olsun

      Yorumla
    • AÇKÖPEK
      AÇKÖPEK
      +1 yıl

      :):)

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Bilmem. Ben ananas suyu istiyorum sadece.

      Yorumla
    • AÇKÖPEK
      AÇKÖPEK
      +1 yıl

      Evde kalmadı mı? Şimdi kapalıdır da marketler. Sabah alırsın evde kalmadıysa

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Sen pide deyince çekti canım. 😄

      Yorumla
    • AÇKÖPEK
      AÇKÖPEK
      +1 yıl

      Evet ya çekilmez mi de mi 😃 çok güzel olurdu

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Ne güzel olurdu?

      Yorumla
    • AÇKÖPEK
      AÇKÖPEK
      +1 yıl

      😂😂 soru biçiminde yazmadım onu. Yani güzel olurdu demek istedim

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Ben de ne güzel olurdu diyorum?

      Yorumla
    • AÇKÖPEK
      AÇKÖPEK
      +1 yıl

      Haa tamam 😂😂 pide işte canım. Biz niye zor anlaşıyoruz 😂😂

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Ben aç değilim. Ben ananas suyu istedim hem😒

      Yorumla
    • AÇKÖPEK
      AÇKÖPEK
      +1 yıl

      Tamam al bak getirdim iç 🍷 ananas suyu niyetiyle iç 😃

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Emojilere kanmam😄

      Yorumla
    • AÇKÖPEK
      AÇKÖPEK
      +1 yıl

      Aynı şehirde yaşasaydık giderdik bir yerde içerdik ananas suyunu ama aynı şehirde olduğumuzu düşünmüyorum 😇 nerde yaşıyorsun

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Yanlış düşünüyorsun. Ben herkesle aynı masayı paylaşmam. İstanbul.

      Yorumla
    • AÇKÖPEK
      AÇKÖPEK
      +1 yıl

      Yok beni yanlış anlama 😯 kötü bişey mi dedim rahatsız mı oldun?

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Rahatsız olsam tepkimi anlarsınız.

      Yorumla
    • AÇKÖPEK
      AÇKÖPEK
      +1 yıl

      Neyse ben de farklı bir şehirdeyim zaten. Kendimi kötü hissettim ya neyse

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Kötü hissetmeni gerektirecek durum ne şimdi anlamadım?

      Yorumla
    • AÇKÖPEK
      AÇKÖPEK
      +1 yıl

      Hani dedim ya aynı şehirde olsaydık ananas suyu içerdik bir yerde diye. Sonra sen yanlış düşünüyorsun ben herkesle aynı masayı paylaşmam deyince kötü hissettim ama hiç artniyetim yoktu bilmiyorum keşke demeseydim diye düşündüm

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Ben gerçekleri söyledim. Gereksiz şakalar yapıp karşıdakine umut verici tarzda asla konuşmam. Anlamıyorum ki durumu. Hem ayrıca herkes herkesle ananas suyu içmemeli sjsjsj adabı var onun. Önce kime içtiğini sonra kiminle içtiğini bilmeli insan sjajjsjs

      Yorumla
    • AÇKÖPEK
      AÇKÖPEK
      +1 yıl

      Yok zaten aramızdaki yaş farkından dolayı abla kardeş olarak demiştim zaten beni görsen 15 16 yaşında zannedersin çok küçük gösteriyorum. Ve sondaki laf da iyiymiş 😅

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Herkesle kardeş de olunmaz herkes abla da olmaz ki ama 😕 demek yaş 15 sjsjjs

      Yorumla
    • AÇKÖPEK
      AÇKÖPEK
      +1 yıl

      Yaşım 15 değil saçmalama hesabımı mı kapattıracaksın 😅 20 yaşındayım ama küçük gösteriyorum onu diyorum

      Yorumla
    • AÇKÖPEK
      AÇKÖPEK
      +1 yıl

      Tamam biz hiçbişey olmayız o zaman

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Sen her sorusuna gittiğinle bir şey mi oluyorsun?
      Hesabını kapatma korkusu da varsa yaş harbiden 15 sjsjsj

      Yorumla
    • AÇKÖPEK
      AÇKÖPEK
      +1 yıl

      Hayır niye bişey olayım hem niye bu kadar sert konuşuyorsun da yaşım da 20.15 falan değil beni burda tanıyan üyeler var hatta wpden görüştüğümüz üye bile var

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Yapım serttir. Ya da mizaç demek daha doğru.

      Anlıyorum. Senin adına güzel.

      Yorumla
  • Mr_Kıranta
    Mr_Kıranta Takip Et
    Yoda Yaş: 40
    +1 yıl

    Çok bilmek iyidir.

    1
    21 Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Daha fazla öğrenmek için bence bir engeldir.

      Yorumla
    • Mr_Kıranta
      Mr_Kıranta
      +1 yıl

      değil :)
      kazana sen olacaksın Onlar değil.

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Kazanınca ne oluyor?

      Yorumla
    • Mr_Kıranta
      Mr_Kıranta
      +1 yıl

      kazanırsan seninle kimse baş edemez.

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Peh. Gereksiz ego kasmak. Saçma.

      Yorumla
    • Mr_Kıranta
      Mr_Kıranta
      +1 yıl

      kasma rahat bırak kendini.

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Ondan böyle gereksiz bilme kavgalarına, yarışlarına girmem.

      Yorumla
    • Mr_Kıranta
      Mr_Kıranta
      +1 yıl

      bilgin olduğu için sende böyle şeylere uğraşmazsın aklınla hareket edersin zekisin yani.

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Bu lafı çok duymak sinir etmeye başladı şimdi 😄

      Yorumla
    • Mr_Kıranta
      Mr_Kıranta
      +1 yıl

      susayım mı istiyorsun :D

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Lafınız bittiyse ben de keza susarım.

      Yorumla
    • Mr_Kıranta
      Mr_Kıranta
      +1 yıl

      sen susarsan bende konuşmam :)

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Güzel olur.

      Yorumla
    • Mr_Kıranta
      Mr_Kıranta
      +1 yıl

      ne işin var burada

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Derken?

      Yorumla
    • Mr_Kıranta
      Mr_Kıranta
      +1 yıl

      konuşmuyorsun bende diyorum git başka yere kimsenin olmadığı yere git konuşmayan bir yere git diyorum

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Kardeş soru benim. Sen başka yere gitsen hani?

      Yorumla
    • Mr_Kıranta
      Mr_Kıranta
      +1 yıl

      gidemiyorum ki yeni geldim konuşmak insana mahsustur.

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Bana değil.

      Yorumla
    • Mr_Kıranta
      Mr_Kıranta
      +1 yıl

      benim ilgi alanıma girdin

      Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Umrumda değil. O senin sorunun.

      Yorumla
  • romantic_88
    romantic_88 Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 300 cevap paylaştı.

    Çok var

    1
    1 Yorumla
    • Yamyamcıego
      Yamyamcıego
      +1 yıl

      Mesela?

      Yorumla
  • SP0ILERMAN
    SP0ILERMAN Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl

    Yok be 🙈

    1
    0 Yorumla
  • deхтer
    deхтer Takip Et
    Bilge Yaş: 28
    +1 yıl

    Tamam der geçerim

    1
    0 Yorumla
Devamını Gör(8)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > “Hıı, çok biliyorsun sen” demek istedikleriniz var mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

İnsanlara "sen cok biliyorsun ya" diyemediginiz anlarda ne diyorsunuz? 12 cevap verildi
İyi sen bilirsin ne demek? 47 cevap verildi
Bir bilsen demek istedikleriniz neler var? 10 cevap verildi
“Yaparım bilirsin”, dediğiniz şey nedir? 2 cevap verildi
"Yak gel bildiğin ne varsa" demek istediğiniz biri var mı? 61 cevap verildi
Sen bilirsin ne demek? Bayanlara soruyorum (= 11 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Toplu gıda zehirlenmeleri sıradan bir haber haline mi geldi?
  • Kızlarım bunu alın aldırın makyaj temizleme yağı alın olur mu?
  • Erkeklerin vereceği bu cevabı çok merak ediyorum ama dürüst olun?
  • Ayak fetişistlerine kötü haber bu sene Italya'dan geldi. Nereye gitsin simdi bu garipler 🥺?
  • Kredi kartımın borcunun her ay yarı yarıya ödeyeceğim borçu kapatamıyorum bir şey olur mu?
  • Evli olmama rağmen neden erkekler adım atıyor?
  • Aşk size nasıl hissettiriyor?
  • Nabız hızınız nasıl?
  • Sarılıp uyumak istediğiniz birisi var mııııı?
  • Giyinme odası önemli bir mevzu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨