Sizce cüzdanda kimin fotoğrafı taşınmalıdır? Sevgilinin mi yoksa aile bireylerinin mi? Siz hangisinin taşınmasını normal karşılıyorsunuz?



Anneden başkasının resmini taşımayın. Bil hassa onu taşıyın ki kendisinin değerli oldugunu hissedip mutlu olsun. Elin kızlarına değer verdiğinde egosu okşanıyor yalnızca.
Aile bireylerimi hep görüyorum sevdiğimi her zaman göremiyorum o yüzden cüzdanımı her açtığımda göreyim. az özlerim belki :(
Hemen bakıyorum, baya var ya hangisini diyim tam bir seksen kuşağıyım 😂 o değil de ben de para var sanıyordum meğerse foto varmış da ondan şişmiş cüzdanım ☺️
Çok şükür.
Aile fertlerinin fotoğrafları da sevdiklerinin fotoğrafı da taşınabilir.. Ben sadece aile fertlerinin fotoğraflarını koyuyorum cüzdanıma :)
Aşiret değiliz yahu yer az 😂😂
Tabi 4 kardeşiz abla abi kardeş ne ararsan var bende :))
Cevap
35Cevap
Kendi fotoğrafımı taşırdım en çok o lazım oluyor bugune kadar sınavda, kimlikte, ehliyette, pasaportta okulda iş yerinde otobüs indirim kartı filan derken hep kendi fotoğrafımı kullandım
cüzdanımda annemin kız kardeşimin fotorafı var onun haricinde babam ve benim çocukken çekildiğimiz bir fotoğraf var
Evliyse ve erkekse ; Kendisinin, karısının, kızı/oğlu
Evliyse ve kadınsa ; Kendisinin, kocasının, kızı/oğlu
Ben fotoğraf taşımıyorum ama hepsi normal olur yani. İsteyen ailesinin, isteyen sevdiğinin fotoğrafını koyar. Garip bir durum yok.
Bol bol Atatürk fotografı mümkünse mavi ve mor renk olanlarından..
Off dertli olduğum bir konu bence eşin, sevgilininki taşınmalı. Ya da benimki gibi en yakınkarın hepsinin fotosu.
Aile bireyleri cok oldugu icin sadrce sevdigim adamin yani esimin resmini koyarim
Sadece kendi fotoğrafını taşıyan bir ben miyim yahu 😁
Hiç kimsenin. para kimlik ehliyet kredi ya da banka kartı taşınması kâfi değil mi.
Babam hep anne ve babasini tasirdi, o yuzden bana da normali o geliyor. Kendim hic kimseyi tasimam
Benim eğer kadeşim olsaydı onu fotoğrafını taşırdım
Sorunun ciddiyetine bak 🤣😂 okuyan da çok mühim bişey zanneder..
Kendi fotoğrafımı bile taşımıyorum, kimseye gerek yok.
#devilinme
Cüzdanımda ailemin ve yakın arkadaşlarımın fotoğrafları var. Bence güzel bir şey bunları taşımak
Vefat eden sevgilimin fotoğrafı var. Yanında da her şeyimi borçlu olduğum Büyük anneannem. Onların karşısında da, bana her an destek olan ''abimin'' fotoğrafı var.
Kendimin var bir iki tane biyerde lazim olur diye baskada yok 😁
Kendi fotografin kesinlikle olmali aniden lazim olabiliyor. Baska da yok bende
Ben annemin, babamın, kardeşlerimin resmini taşıyorum.
Cuzdanda bol bol gülen Atatürk resmi taşınır gerisini boşver
Eşimin vardı bitti herşey çıkardım onu kalbimdende cüzdandanda
Cüzdanımda kimlikleri saymazsam benim bile fotoğrafım yok.
Artık o moda kalmadı sanki telefonda herkesin fotosu var
Benim cüzdanımda yeğenlerim ve benim vesikalık fotom var
kimsenin..
cüzdanını açarsan herkes görebilir onları..
bu bana ters..
Fotoğraf taşımam cüzdanda.
Kendi fotoğrafım ve Şehit Selim Vurdal'ın fotoğrafı var
Aile bireyleri ve sevgili, eş. Varsa çocuklar mutlaka
Taşımam telefonda fotoğrafı varken cüzdan da taşımak niye
Senin fotonu tasicam bu sorudan sonra
Tisikkirlir guzel cevapti 😄
Telefon cüzdan albüm vs hicbiryerde fotoğraf taşımam
Cuzdanda degil telefonun fotograf galerisinde olabilir
Kendi vesikalık fotom var lazım olur diye 😂😂
Kimsenin gerek yok bence
İkisi birden taşınmıyor mu ne saçma soru
Sevdiklerim var ailem vs.
Hepsini sıra sıra dizelim sorun çözülsün😃
Yokluğunda en çok özleyeceğin kişi olmalı.
bende sadece sevgili olur
En yakın dostumun fotosu vardı
Hâlâ taşıyan var mı ya.
Cüzdanda foto taşımak mı ilk defa duydum.
Aile ve sevdiğimiz kişi olabilir
Fotograf tasimayi sevmem
Annem babam kardeşim ve ben
Cüzdanda foto taşımayı sevmem
Ben kimseninkini taşımıyorum..
Küçüklük fotoğrafımı taşıyorum, tek önemli olan o.
Aile de olur sevgili de.
CÜZDanımda fotoğraf taşımıyorum.
Annemin ve kendi bebeklik fotoğrafımı
Kendi mezuniyet fotoğrafım ve annemin var
Ablamın annemin erkek kardeşimin babamın kendimin
Atatürkün fotoğrafı taşınmalıdır
Kendimin (canım kendim❤)
Sevgili onu görünce mutlu oluyorum
Vallahi ben muharrem incenin fotografini tasiyorum
Cuzdanimda yillardir babamin fotografi var
Cüzdan kart ve para taşımak içindir fotoğraf değil
Fotoya gerek var mı aslanım
Cüzdanda fotoğraf taşınmamalı.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar