Mutluluk evet herkes belli eder. Peki ya kırgınlıklarınızı, üzüntülerinizi de mutluluk kadar kolay yansıtabiliyor musunuz?

#iamedylinebitches

#iamedylinebitches

Ben hissedilen her duygunun ifade edilebileceğini düşünmüyorum.
Çünkü bazen bazı duyguları daha derin yaşarız ve o hissiyatı kendimize bile açıklayamadığımız zamanlar olur.
Başka birine aktarmaya çalıştığımız bütün hisler yarım yamalaktır.
belli etmem yakınlarım gözlerime baksa yeter anlarlar. çoçukluktan gelen alışkanlıklarım da var.
ya saçımla oynarım ya ellerimle. bedenen belli ederim dilim ketum dur.
Genelde insanlara blöf yaparım ama kimse anlamaz. Birine bir kere blöf yaptım ki, iletişimi keselim. Gerçek anladı.
Benzerini dün yaşadım üzücü
Sen mi yaptın? sana mı yapıldı?
bana yapıldığını hissettim. uyuyucam dedim ama aslında uyumayacaktim karşımdaki de hemen kabul etti zhshs sinirlendim
meger yol yorgunuyum belki uyumak istemisimdir gerçekten diye oyle düşünmüş
Seninki yine iyi anlamda düşünmüş 😃
aynen ya gunahini aldım
Derdimi insanlara anlatamadığım için artık duygusuz oldum. Belki de en hayırlısı budur😏
Cevap
18Cevap
duygularımı net şekilde ifade ederim susuyorsam ifade etmek istemiyorumdur yorulmuşumdur bezmişimdir karşındakinin anlamayacağına karşı şüphelerim vardır
Dışardan bakınca duygusuz derler egoist derler bana. Ama içeride durumlar her zaman farklıdır kimseyede göstermem
Her duygunun açıkça ifade edilmesini ya da insanlara belli edilmesini doğru bulmuyorum. Bazı duygular kişiye özel kalmalı.
Bende ifade eksikliği var. Hiçbişeyi belli edemiyorum sonra patlayınca gereğinden fazla belli ediyorum karşımdakini kırıyorum
aman salla ya kimseyle biseyimi anlatmak gibi bir huyum yok yuksek yere cikarim kendimi dinlerim😂
Bazı duygular varki ifade edilmemesi daha hayırlıdır.
Valla bu konu sikinti ya. Anneme anne bile diyemiuorum arayip nasilsin diyemiyorum.
Benim aninda suratima yansir... dedim yokmus gibi yazabilirim ama davranamam...
neyi, kime karşı hissediyorsam hiç içimde bırakmadan söylerim. kırıcıda olsa yaparım bunu.
Hayır hep bir şeyler eksik ben anlatamasamda neyseki anlayan birileri var
Dışa pek yansıtmam bazende direk yansıtırım özellikle kızgınlığımı
Hayır edemiyorum kahkahalarla dolu hayatımın derinlerinde ağır bir depresyon yatıyor
Daima duygularimi tam ifade etmemeyi tercih ediyorum
Mutlulugumu herkesle hüznünumu kendimle paylaşıyorum
Ben kimseyle bir şeyimi paylaşmam. İstesem de paylaşamıyorum😕
Duygu kalmadı ki bizde
duyguları körelten sevgi eksikliğidir
Etmem ki. Bir köşeye çekilir susarım.
Yansıta bildiğim kadarıyla
ifade etme geregı duymam
Duygularımı kolay kolay paylaşmam belli etmem
Kendimi anlamıyorum ama süper anlatıyorum
aynen fotoğraftaki gibiyim.
Sevdiğim kişilere sadece ifade ederim
Suratımdan anlaşılır hemen
Karıştırıyor olabilirim ama yüzyıllardan beri var bu üyelik, Hatta soran da öyle :D davet ettiğim soruyu yanıtlayın bari :D
''Tospaaa ile 5 yıl'' albümü müzik marketlerdeki yerini alacak mı pekisi :D
Edemiyorum
Edemiyorum galiba
Edemiyorum :)
Evet.
#devilinme
Ediyorum
Yazabiliyorum.
Hayir
birebir..
Hayır edemiyorum
etmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar