Bir kızdan kazık yiyen erkekler üzerine konu bakar mısınız?

Neden bir kızdan kazık yedikten sonra tüm kadınlara kendinizi kapatıyorsunuz ve hepsine çirkin gözle güzel bir bayana bile çirkin diyorsunuz anlamış değilim bizim suçumuz nedir tam olarak? Başkaları'nın hatalarını sanki bizde yapmışız gibi suçlu hissettiriyorsunuz?
Bir kızdan kazık yiyen erkekler üzerine konu bakar mısınız?
Cevapla