ben ağır taşıyınca kızlar ağır taşımaz falan
Yüksekten atlamaz diyolrlar neden
Yüksekten atlamaz diyolrlar neden
Göbeğimiz düşer onlar erkek işi bizim gücümüz yetmez bir yerimiz kırılır mazallah ondan
Sende tam tersi yapmak istiyosan böyle işleri yapabilirsin?
yapıyorum?
Hassas oldukları için zarr görmekten korktukları icin
Cevap
2Cevap
Bir yerini sakatlama diye.
Bir yerini incitme diyedir :)
Bana hic demediler 😂
agir tasiyabilecenimi saniyorsun gucunuz mu var
taşıyorum ztn?
2-3 market posetinimi
Göbek düşüyodu sanırım knk
kım demıs onu. saçma
Göbeğin düşer hahaah
çiçek tasarmis🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar