+1 yılDuygusal olarak en kötü acıyı sen yaşadın sanırsın ama senden daha beterleri vardır. Kimisi annesini kaybetmiş, kimisi babasını, kardeşini. Ben de çok sevdiğim dayımı keybetmiştim. Sevdiğin insanı kaybetmenin acısı hiçbir şeyde yoktur.
Fiziksel acılar vardır. Diş ağrısı, kulak ağrısı, baş ağrısı, doğum sancısı... bu tür ağrılar anlatılmaz yaşanır ki umarım kolay kolay yaşamayız yaşasak da çabuk atlatırız.(Doğum sancısını bebeğinin olmasını isteyen her kadın zaten mutlaka yaşayacaktır.)
Bir de uzun zaman hareketsiz kalınca oluşan kramp olayı vardır ki ağrısı geçene kadar debelenirsin.
Son olarak da insanın sakarlığından dolayı yaşadığı, ufak sanılan ama aslında dev büyüklüğündeki acılar vardır ki zaten tahmin edersiniz. Ayak serçe parmağını sehpaya ya da kapıya vurmak, dirseğini kapıya vurmak, yanlışlıkla dilini dişlemek vs.😀
İşte bunları yaşayınca eşekten çifte yesem bu kadar acıtmaz dersin.16 Yorumla- +1 yıl
😂eig senindir
- +1 yıl
😂😂tamam teşekkürler😀
- +1 yıl
Rica ederim yalnız başka soruda eig verip bunda vermeyebilirim. Dd
Enteresan huylarım var. Dd - +1 yıl
😂😂sorun değil. Enteresan birisin çünkü
- +1 yıl
Ahhaha peki anlaşın iiçin teşkekürler
- +1 yıl
Ricalar😀
En İyi Cevaplar
+1 yılBirkez ayak başparmagimi kapiya vurup hastaneye gitmistim kirildi heralde diye doktorda gulmustu film falan cekti ama hicbisey olmamis uyduruktan yumusak doku zedelenmesi dediler sadece vurmusum sanirim oylede bisey olmustu 😂
24 Yorumla- +1 yıl
Neler yaptığını doktor bilmiş sadece biz bilemiyoruz :D
- +1 yıl
Valla bilemiyorum oysa benim icin ciddi bir sorundu 😄
- +1 yıl
Evet geçmiş olsun :bir daha tekrarlanmaz umarım
- +1 yıl
Insallah 😄 tesekkur ederim
+1 yıl9 10 yaslarımda Traktörün dorsesinden Traktöre geçmeye calısırken Ayagım kaydı ve Dorseden asagıya Traktörle baglı olan demire iki bacagımın arasını lopurt diye oturttum. Abartısız 3 gün karnım ağrıdı. Korkudan Ve utangaclıktan evdekilerede söyleyememiştim.
11 Yorumla- +1 yıl
Geçmiş olaun
+1 yılHaha, evet yaşadım. Şimdi aklıma gelince iyi ki eşekten çifte yememişim diyorum. :)))
21 Yorumla- +1 yıl
B😂mazallahdeğişik sonuçlar çıkabilir hocam
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
32Cevap
+1 yılAnnem sırtımda oklava falan kırmıştı zamanında, bir çok kez arı soktu ve çocukken diz kanaması falan ufak tefek şeyler, fiziksel büyük bir acı aklıma hiç gelmedi şu an.
Ruhsal olarak bir ara zatüre olmuştum, geçici felçlik yaşadım. Ayağı kalkıp bir adım bile atmak işkenceydi, ayakta durunca deli gibi başım dönüyordu. 3-4 gün sürdü ama full yatakta yattım, zamanın nasıl geçtiğini anlamadım, bir tane bile sigara içmedim içemedim, 3 günde 3 kilo falan verdim.
Gerçekten çok kötü bir hastalık, o günden sonra sağlığıma dikkat ederim, fitnessa gidip soyunmadan terli terli çıkıp kış ayazında rüzgar yiye yiye eve yürürsen öyle olur işte.10 Yorumla
+1 yılYaşadım kafamı buzdolabının köşesine çarpmıştım allam o nasıl bir acı bak sanki şu an bile o acıyı yaşamış gibi oldum.
13 Yorumla- +1 yıl
Geçmiş olsun bir daha bir yere çarpmazsın umarım :d
- +1 yıl
Ohoo bitmez ne çarpmalarım biter ne de dusmelerim😂😂
- +1 yıl
Sen bence uçmaya başlamalısın :D
Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı. Geçen gün çocuklarla oyun oynarken 3. Siradaki ayak parmağımı vurdum inan hala aciyor.😊😊
11 Yorumla- +1 yıl
Dikkat et ayaklara parmaklara sahip çıkalım :)
Doğruluk mu cesaretlik mi oyununda bir arkadaşım cesaretlik demişti. Ve ağzımın ortasına okkalı bir tokat yemiştim kulağımın zonkladığının seslerini hala hatırlıyorum😂 gaza ben getirdim ama pahalıya patladı.
17 Yorumla- +1 yıl
Bir daha kimseyi gaza getirmemeyi öğrenmişsin acı bir şekilde tecrübe olmuş :Dd d
- +1 yıl
Sana tahta kurusu ayarlayacağım ve en yakın zamanda taşa dönüşeceksin :Dddd
- +1 yıl
Sağlam olacaksın ve bir tokata boyun eğmeyeceksin acı çekmeyeceksin sana vuran ayağını tutacak :Dd d
- +1 yıl
Rica ederim ne demek görevimiz DD d
Yaşadım çok sevdiğim bir kız vardı 3 aydır flört sevgili falan ailesi izin vermediği için ayrıldı 1 hafta sonra da hala eski sevgilisini sevdiğini söyledi böyle bir karaktersiz çok acı çekmiştim
11 Yorumla- +1 yıl
Geçmiş olsun :)
Fiziksel acıdan kast ediyorsak eşekten çitme yemedim acısını da bilmiyorum o sebeple kıyas yapamayacağım :D
11 Yorumla- +1 yıl
:D PEki nasıl istersen öyle olsun
+1 yılbir keresinde ringde bacak kaslarım yırtılmıştı gebercem sandıydım
12 Yorumla- +1 yıl
geçmiş olsun
- +1 yıl
sağol
Araba çarptı takla attım. Baya baya fırladım hiç bir şey olmadı çizik dahi olmadı
14 Yorumla- +1 yıl
Sen bir mücizesin hocam :D
- +1 yıl
olsun kadar olur 😊
+1 yılannem gecenin bir vakti baya rahatsizlanmisti ve onu ambulansta hastaneye goturmek cok aciydi... Allah kimseye hastalik yasatmasin ya
25 Yorumla- +1 yıl
Aynısı babamın başına geldi ama mutlu bitmedi Allah kimseye o acıyı yaşatmasın.
- +1 yıl
@WhiteRosary aminnn :( basin sagolsun
- +1 yıl
Saolasın
- +1 yıl
@azra_suu cok tesekkur ederim 🙏
Kuçukken buzun ustune bel ustü cakilmisttim fenaydi ya o an nefes filan gitti tamam dedim herhalde gittim ben 😐
221 Yorumla- +1 yıl
Şimdi staklama olmuş mu olabilir bakış açımızı değiştirirsek olmamıştır. 2 hafta önce.101. Kişi takip ediyordu seni ve 19 takip çi vardı seni takip edenden ilgili olmuyorum yanlız şimdi takipçi 99 ve takip 17 de kaldı yani diyorum ki biliyorsun 18 olunca her şey farklı oluyor yani ben 18 e adayım. 😊
+1 yılTabiki yaşadım,. Babam ameliyat oldu felç geçirdi öyle kaldı ayağa kalkamıyor yürüyemiyor, suyunu bile içemiyor. Yani benim için en zor en acı veren şey bu oldu..
10 YorumlaAyak serce parmagini ya da dirsegini bir yere carpiyorsun ya iste o herseyden beter ya
21 Yorumla- +1 yıl
Fena yakıyor
+1 yılO da neymiş ki..
Acının en büyüğü ile imtihan oldum.
Ama hayat işte: öldüm der yine yaşarsın..10 Yorumla
+1 yılHaklıyken haksız olmak sevdigimi kendi elimle kaybetmek
10 Yorumla
+1 yılAmut yaparken sırt üstü çakıldım yere 3 gün belim felaket ağrıdı
10 Yorumla
+1 yılSevdiğini toprağa emanet etmek iyi bir acı sanırım. Eşekten çitme yemedim ama kıyaslayamam :)
12 Yorumla- +1 yıl
Sevdiğini emanet etmek çok zoorr
- +1 yıl
Ben de öyle bir acıyı yaşadım maalesef
+1 yılBisikletle takla atmiştım 14 yaşındayken hala unutmadım 🤛🙏
10 Yorumla
+1 yılTese ameliyati bilen bilir yeminle 2 3 kilo zayifladim 1 2 gun icerisinde
10 Yorumla
+1 yılGeçen sene kordon izmirde kankamla sabahladik mekandan çikinca vale arabanin sol tarafini ciźdi
10 Yorumla
+1 yılAblam kardeşimin şeyine tekme attı küçükken öldü ağlamaktan ve kanadı valla çok dehşet bir acı imiş
30 YorumlaEvet. Nasıl gamsız oldum sanıyorsun.
28 Yorumla- +1 yıl
Gamsız hayat şarkısı sana gelsin :D
- +1 yıl
https://m.youtube.com/watch?v=H450BoeBA8c
Gel beraber olsun 😀 - +1 yıl
Tamam olsun :)
- +1 yıl
Bazen efkarlı bir şarkıda huzura denk gelir kulaklarımız :D
- +1 yıl
Inşallah gelir gunaydin
Anneme kanser teşhisi konduğunda yaşadığım acı tarifsiz. Eşekler çitseydi de yaşamadaydım ama imtihan işte..
00 Yorumla
+1 yılKatırdan yedim ben en acısıydı o yaa
11 Yorumla- +1 yıl
:D:D Katıra ölüm
+1 yılKupayı kaybettik yahu akşam akşam :D
15 Yorumla- +1 yıl
Bu Selezniov'dan ne çektiniz bee 😂😂😂
- +1 yıl
@Mustafa0619o3 Adam resmen bize bilenmiş ama ondan değil de nedir bu gomisten çektiğimiz demek lazım.
- +1 yıl
Evet ya Gomis lütfen penaltı kullanmasın
- +1 yıl
Penaltı atanıyor adam, geçen sene de ligde üst üste 3-4 penaltı kaçırmıştı.
- +1 yıl
Ben gomise kalınca iş dedim bu atamaz, iyi vuramiyor zaten ve telaşlı gibiydi.
+1 yılAşk acısı yaşadım 14 yıl
116 Yorumla- +1 yıl
Uzun sürmüş hocam geçmiş olsun
- +1 yıl
Evet baya uzun sürdü teşekkür ederim
- +1 yıl
Biraz daha sürse torunun olacak hocam :)
- +1 yıl
Zaten kısa kestim bende 😂😂
- +1 yıl
Evet iyi ki yaptın bunu hocam bu kadar acı bünyeye zarar verir :D
- +1 yıl
Balatayı niye gevşettim sanıyorsun 😂
- +1 yıl
Demek bu yüzdenmiş ben olsam balataları dağıtırım hocam gerek yok gevşetmeye dağıt gitsin :Dd
- +1 yıl
Ben gevşek bıraktım artık kim gelip dağıtırsa ona kısmet olacak 😂
- +1 yıl
Ahahha bu da iyiymiş hocam benim fena uykum geldi tatlı uykular sana sonra gröüşrüüz
- +1 yıl
Allah rahatlık versin 😂
- +1 yıl
Gunaydin😄
- +1 yıl
Günaydın yav :) sen gündüzleri burda olur muydun alicim
- +1 yıl
Bazen olabilirim hocam D dd
- +1 yıl
Çok şaşırdım bugün seni görünce :)
- +1 yıl
Evet öyle oldu :D
- +1 yıl
Hayırlısı sen şu işi bir hallet ks olmasa bile olur 😊
+1 yılFiziksel mi, duygusal mı?
13 Yorumla- +1 yıl
Her türlüsü
- +1 yıl
Bilemedim Xdd
- +1 yıl
Peki :D
+1 yılsu super kupa macı mesela:(
11 Yorumla- +1 yıl
Yaktın gomis bizi şu adama penaltı attırmayın en son atsın. Dd
+1 yılPipim fermuara sıkışmıştı 😱
24 Yorumla- +1 yıl
Oww acıdan kıvranmıssındır bende yasamiştım =)
- +1 yıl
@Nightsword aklıma geldikçe ömrümden ömür gidiyor
- +1 yıl
Bilmezmiyim acısı tarifsiz.
- +1 yıl
Ahahah aynısı bende de olmuştu. Dd
+1 yılEvet, kahveme şeker atmak.
20 Yorumla
+1 yılAşk acısının yanında diğerleri şeker gibi kalır 😉
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılNe acilar yasadim o hafif kalir yaninda
10 Yorumla
+1 yılmüslüm babanın vefat haberi
10 YorumlaEvet anladınız siz 😊😂
10 YorumlaTestislere bir tekme = Knock Out!
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı. Eşek çitmesi de neymiş acı mı o
10 Yorumla
+1 yılşeyine darbe resimde koymuşsun zaten
10 Yorumla
+1 yılYaşadım tabi çok daha kötülerini
10 Yorumlabir sade filtre kahveye 20 tl ödemiştim shshsh
10 Yorumla
+1 yılYaşadım 🙄
24 Yorumla- +1 yıl
:D Ne yaşadın
- +1 yıl
Burda anlatılacak birşey değil 😒
- +1 yıl
Peki😊gunaydin
- +1 yıl
Size de günaydın 🤗
Kişilik & Karakter konusunda 12,4b cevap paylaştı. Eşekten düşmüşe döndük defalarca
10 YorumlaHayır yaşamadım
11 Yorumla- +1 yıl
inşallah yaşamazsın hocam :)
+1 yılAnnem beni oklavayla 3 saat vurdu hayka acıyo ya ama hak ettim
00 YorumlaYaşadım. Kalp acısı..
10 Yorumla
+1 yılOlmıcanı bile bile beklemek
10 YorumlaBurnuma voleybolda servis topunun gelmesi 😣
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYaşadık ama kime ne :D
10 Yorumlaayak parmaklarimi kapia kistirmak..
10 Yorumla
+1 yılYaşıyorum
20 Yorumla
+1 yılyokk😂
19 Yorumla- +1 yıl
sey ama boyle bir yere seyahat gitmistik magaranin icini gezerken yukardan cikicicaktim gotum oraya sıkımıstı
- +1 yıl
Ne göt varmış sende hahah nasıl sıkışıyor :D
- +1 yıl
sanane salak kucuk bir magaranin uzerinden ciktim gotum takili kaldi nefes alamadim ya yukarda asılı kaldim sonra biraz durdum magaranin diger tarafindan ciktim seyahat iste😂
- +1 yıl
Sensin salak mal Hahahhahahaaa :D bagagı büyükmüşş demekk
- +1 yıl
yav kes ya az var😂
- +1 yıl
yer dardi bir kere
- +1 yıl
Hehe öyledir koca popoluu sıkışmışsın orada popon yüzünden
- +1 yıl
Hahah :D
- +1 yıl
yav kucuk
+1 yılAdet sancısı..
10 Yorumla
+1 yılEvet bir sözle...
10 YorumlaBu fotoyu nerden buldun tövbe tövbe
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 7,2b cevap paylaştı.
+1 yılHayir
10 Yorumla Diş ağrısı 😫
10 Yorumla
+1 yılEvet
10 Yorumla
+1 yılİnsanlara güvendim
10 YorumlaYasamadim😀
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 3,7b cevap paylaştı. Amanin
10 YorumlaBilemiyecem şimdi.
10 YorumlaOlmadı hiç
10 Yorumla- Devamını Gör (8)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar