+1 yılİyi insandı ama çok üzdü beni hiç yoktan yere insanlar yüzünden..
Belki de bana diye O' na üflenmiştir ruhum.
Başka açıklaması olamaz bu denli yaşatan ve öldüren bir şey olmasının.15 Yorumla- +1 yıl
:D İnsanlara dikkat
- +1 yıl
Oldu bil kaptan 😎
- +1 yıl
:D Peki
- +1 yıl
Teşekkürler 🙏
- +1 yıl
Ricalar duygusal insan mutlu günler :)
En İyi Cevaplar
Takıntılı biriydi derdim.
13 Yorumla- +1 yıl
Takma kafana derdim :d
- +1 yıl
:D :D
+1 yılCenazem olmayaccak ki katılayım :D
12 Yorumla- +1 yıl
:D İşte bu aradığım şeydi
- +1 yıl
:D :D Evett
+1 yılHakkını helal etmezdi bana. :)))
15 Yorumla- +1 yıl
Ahahah ters olaylar başına gelecek gibiduruyor hocam :D
- +1 yıl
Olaylar mı ters olacak yoksa ben mi baş aşağı duruyorum emin değilim. :)))
- +1 yıl
HAhaha
- +1 yıl
Tesekkur ederim eigler icin.. :)))
- +1 yıl
Rica ederim hocam :D
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
26Cevap
Kişilik & Karakter konusunda 12,4b cevap paylaştı. Öldü de kurtuldu der. Pır pır pır cennete uçar inşallah der.😁😁
17 Yorumla- +1 yıl
:D İnşallah uçarsın
- +1 yıl
Uçuş yolunu bana da tarif et belki ben yanlış yöne sapabilirim doğrulturuz. dd d
- +1 yıl
Zebanilerle kanki olup seni yakalamaları için özel tim kurdurup yanıma getirtip kar topu gibi yuvarlatmazsam cennete gireyim :DD d d
- +1 yıl
Evet olamam :dd d
Çok sıkkında herşeyden çabuk daralan bıkan birisiydi çok acı çekti çok yoruldu bu onun için iyi oldu der
11 Yorumla- +1 yıl
Acılar son bulur umarım
+1 yılFazla doğru dürüst ve hassas tı. Bu dünyanın kaldıracdğı cinsten değil. Beni de çok zorladı uğraştırdı..
13 Yorumla- +1 yıl
:) :) Zorluklar hep seni bulmuş yahu bırak artık şunlara tekme at :D
- +1 yıl
Tam da böyle oldu gerçekten 🙄 güzel tanımlamaydı.
- +1 yıl
Tanımlamanın son kısmını yaparsın inşallah :d
+1 yılHerşeyi üstüme attı yordu beni bende dayanamadım artık çok ağırlaştı ve düştüm.. beden de beni takip etti der
11 Yorumla- +1 yıl
:D Bunu diyebilir
Hep sevdi hiç sevilmedi. Dostların çok kazık yedi. Hep güvendi ve güvendiği dağlarda kayak yaptılar. Çok acılar çekti çokk
11 Yorumla- +1 yıl
:D Artık acılara son vermelisin
+1 yılRuhum zaten can çekişiyordu...
Yorgundu ölüp kurtuldu huzuru orda bulur umarım...123 Yorumla- +1 yıl
:) Bakalım neler olacak ama ruhunu sal gitsin
- +1 yıl
O hiç bana göre değil anı yaşamayı hiç beceremedim... 🤷🏼♀️
- +1 yıl
Becerikli bir insan olma zamanın geldi :D
- +1 yıl
Fıtrat sonradan değişir mi dersiniz?
- +1 yıl
Arzularsan her şey değişir
IAmarPresteraen bile değşiiyorken senin fıtratın niye değişmessin her şey değişir - +1 yıl
Değişmem gerektiğine inanmıyor olabilirim 🤷🏼♀️
- +1 yıl
Bir parçanı değiştirmeye inanabilirsin tamamı ile değişim olmayabilir :) Küçük dokunuşlar yapabilirsin tıpkı yırtılan kıyafetimize yama yaptığımız gibi. d
- +1 yıl
Yama... bilemedim... beni ben yapan şeyler... ödün verince benden geriye ne kalır...
- +1 yıl
Böyle giderse de senden bir şey kalmayacak :D
- +1 yıl
Neden ama... 😱
- +1 yıl
Can çekişe çekişe yakında öleceksin de ondan
- +1 yıl
Aşk olsun mezara da kondum... 🤦🏻♀️
- +1 yıl
Ben gerçekleri söylerim ama mezar sana uzak kalır acı sana davranışını düzeltir umarım ve musmutlu olursun
- +1 yıl
Amin inşallah 🙏🏻😇 zorla da iyi şeyler söylermiş gibi oldum ama... 🙈
- +1 yıl
Zorla güzellik olmaz ama güzellik içindeyse olur. Dd
- +1 yıl
İçinizdeki güzellikleri çıkarma Şerefine Nail oldum desenize... 😂
- +1 yıl
Yok seninkileri çıkaracağız :D D
- +1 yıl
Ümit var mı doktor...
- +1 yıl
Her zaman vardır :)
- +1 yıl
Nefes aldığımız sürece... doğru...
- +1 yıl
Hep alacağız inşallah nefesimiz kesilmez :D
- +1 yıl
Vade dolana kadar orası muhakkak... 😏
- +1 yıl
Evet :)
Imarr sen uykunumu almadin yine bu nasil sorularr 😁
11 Yorumla- +1 yıl
Bende ki soruları biliyorsun :Dd
Değmeyecek insanlar uğruna beni çok yordu ama iyi biriydi, gömün 😄
11 Yorumla- +1 yıl
:D :D Toprak atarken dikkat edin canı acımasın
Kişilik & Karakter konusunda 706 cevap paylaştı. Şan adam 8000 yıl yaşamış ama hep 25 gibi görünüyordu vay anasını banada bir bak erken öldüm 😂😂
11 Yorumla- +1 yıl
:D :DD Ahhaha
Ruh: hiç iyi bilmem, bu kız her gece duvarla konuşuyordu geberdi kurtuldum.
18 Yorumla- +1 yıl
:D :D Ağlama duvarına mı konuşuyorsun napıyorsun duvarlardan uzak durmalısın
- +1 yıl
:D :D Uyurken yukarıda bulunnan duvara resimler ya da yıldızlar serpiştirceksin o zaman işte tadı çıkar :D duvarlara yazılar yaz resimler yap ve duvar ustası ol böylece mutluluğun kaynağını bir tutam beton üstünde bile yakalayibilirsin :) Ben senin yerinde olsaydım bunu yapardım :)
Neyse olan oldu geleceğin lütufkar zamanını yaşamak heyecan verici olacak :) - +1 yıl
Az sonra konuşarak öldü haberi gelirse çok üzülürüm daha gençsin yaşayacak ve eskiteceğin yıllar olacak :)
- +1 yıl
:) Ben yatayım artık tatlı uykular
Ben beni iyi bilirdim de, öbür taraf nasıl bilir önemli olan bu😜
113 Yorumla- +1 yıl
AHhaha aynısı olur umarım :Dd
- +1 yıl
Eksi üzeri bir çizgi atsan her şey değişir :d
- +1 yıl
Sana eksik davranışlar gösterebilirler ama sen eksik bir karakter değilsin kendin olmaya devam etmelisin insanların seni bozmasına izin vermeyesin karar senindir :)
- +1 yıl
Rica ederim ağlamak güzeldir ardından gelen gülümseme için temizlik yapar ama fazla ağlamak da yüzü yıpratır :LD
- +1 yıl
Anladım inşallah bir daha sinirlerin içi dolmaz :D
- +1 yıl
Amen :d
Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı. Iyi bilirdim.
Ama safin tekiydi derdim.😊23 Yorumla- +1 yıl
Yüreğin güzel senin :)
- +1 yıl
Teşekkürler :)
+1 yılKendime hakkımı helal etmezdim çok sıkıntılı problemli biriydim rahmetli ben
12 Yorumla- +1 yıl
Allah rahmet eylesin :D
+1 yılDelidir ama iyi bilirim derdi.😂😂
11 Yorumla- +1 yıl
Delisin ama giderin vra. Dd
+1 yılSöylemek istemiyorum 😂😂 kim bilir neler der hayın
10 Yorumla
+1 yılÖzünde iyi insandı ama işi gücü itlik serserilikti piçin tekiydi iyi ki ölmüş
10 Yorumla
+1 yılSormasına gerek yok zaten diyecek bir şeyi olan söylüyor. Bizde hakkını helal etmediğini söylese birisi linç ederler beyefendi
10 Yorumla
+1 yılBilmem iyi blirdik derdi herhalde ölünün arkasından konuşulmaz 😂😂😂
10 YorumlaYaktın ulan beni diye sitem ederdi kesin.
10 Yorumla
+1 yılFanatik Beşiktaşlı bilirdiiiim derdim
21 Yorumla- +1 yıl
Yakışır
+1 yılHep çektirdiler cektirdiler? Sonra sen cok deistin dediler zuzular bu da deisti##
10 Yorumla
+1 yılAdamdı be bilemediler kiymetini
23 YorumlaBilmeyenler utansın
- +1 yıl
👊..
- +1 yıl
:) Aynen yumruğu yesin
Gereksiz iyi niyetliydi yazık oldu derdi 😂
11 Yorumla- +1 yıl
Az da niyetini gizle. D
+1 yılBu sefer güldürmedi 😂
11 Yorumla- +1 yıl
:D :D. d
+1 yılAllah bilir derdim.😀
11 Yorumla- +1 yıl
Ahaha
+1 yılRuh hastasının tekiydi der.
11 Yorumla- +1 yıl
:D Kesin
+1 yılVah vah ben çok iyi adamdım yav :D
12 Yorumla- +1 yıl
hahaha :D dd
- +1 yıl
😂😂
+1 yılİyi adamdım lan ben der ağlarım herhalde..
12 Yorumla- +1 yıl
Not karikatür de inceciymiş ha... 😂😂😂
- +1 yıl
:D :D Büyük ihtimal öyle olurdu ahaha karikatür feci evet
+1 yılGenelde iyi ama kafası karışıktı.
11 Yorumla- +1 yıl
İnşallah kafa karışıklığı gider :d
Normal değildi derdi 😄
13 Yorumla- +1 yıl
Anormal seni ama olsun normal olmamak hayırlara vesile olur :D
- +1 yıl
Başarılı bir sonuç güneş gibi doğacak ve eritecek normal insanların ön yargılı buzlarını :d d d
+1 yılKılın uyuzun tekidir derdi kesin )))
11 Yorumla- +1 yıl
Ahahah :D
+1 yılDeli dolu bilirdi😀😀
16 Yorumla- +1 yıl
Deli dolu iyi insan :)
- +1 yıl
Deli dolu merhum insan😀😀
- +1 yıl
Ahaha bak bu doğru
- +1 yıl
Ben ölmüşüm yaa😀😀
- +1 yıl
Hayır kalbimizde yaşıyorsun :d ben yatayım artık tatlı uykular :)
- +1 yıl
Tatlı rüyalar😀😀
Rezalet bilirdim ndjsjs
12 Yorumla- +1 yıl
Hayır olmamalı böyle :D d
+1 yılBen bilmem beyin bilir diyebilir
11 Yorumla- +1 yıl
Ahaha olabilir hocam
+1 yılHiçkimse anlamadı, öyle bekleye bekleye soldu gitti.
10 Yorumla
+1 yılÇok hayırsever merhametli ve iyi huyluydu der :D
13 Yorumla- +1 yıl
Bende öyle derdim :D
- +1 yıl
Ayy Teşekkürler :D
- +1 yıl
ricalar efenim :)
Gizli Üye(30-35)+1 yıl"İçi dışı birdi saklayamazdı hiçbirşeyi"
11 Yorumla- +1 yıl
:) :) :)
Kişilik & Karakter konusunda 41,1b cevap paylaştı. iyi bilirdik :D
#hacıemre11 Yorumla- +1 yıl
Ooo hocam çok iyi. D
Kendim iyi biriyjm aslinda
11 Yorumla- +1 yıl
Allah daha iyi etsin
+1 yılKarmaşık bir bebeydi derim.
10 YorumlaAnlık öfkeleri olsada kin tutmayan çılgındı
10 Yorumla
+1 yılİyidi ama çok içine atardı derdi kesin
10 Yorumla
+1 yılTatlı hanım hanımcık birtaneydi 😍😍
10 YorumlaPuştun biriydim ben derdi
10 Yorumla
+1 yılBazen lanet olabiliodu
10 Yorumlaİyiyi kötüyü bırakında yakışıklıydı derdi 😀
10 YorumlaOrrrospu çocuğunun önde gideniydi der
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 314 cevap paylaştı.
+1 yıl😢😢😢 ıyı bılırdım
Degılmısım10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 302 cevap paylaştı. İncisi incitmedi. En azından çabaladı
10 Yorumla
+1 yılİyi bilirdik derdi ne desin
10 YorumlaDelinin tekiydi. 😊😊😊😊
10 Yorumla
+1 yılÇok üzülmüştü vaktiyle ALLAH affetsin.
10 YorumlaHep yalnız yaşadı
11 Yorumla- +1 yıl
Ama yalnız ölmedi :)
iyi ki ölmüşüm
11 Yorumla- +1 yıl
:D Dur daha nereye gidiyorsun
az arkadaşım değildi kahjhsjshjsghjd
11 Yorumla- +1 yıl
ahaha
Gizli Üye(30-35)+1 yılYaralı, yorgun, yıpranmiş, aciz..
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılama hristiyan cenazesi olmaz cevap vermem
10 Yorumla
+1 yılKarikatür 😂😂😂😂
11 Yorumla- +1 yıl
Efsane zorla güzellik yaptırcaklar :dd
Yalnız bilirdim #DiyorumBen
10 Yorumla
+1 yıliyi insandı ya ama pisliğin tekiydi 😂😂
10 Yorumla- Devamını Gör (13)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar