Kötü kalpten başkasına çirkin demek iyi insanlara hakarettir. Kalbi kötü olanın yüzüne yansımaz her zaman kötülüğü. Öyle olsa melek yüzlü şeytanlar türer miydi hayatımızda. Sizin için çirkinliğin tanımı, tarifi nedir?
Bence kimler cirkin ~~ Libidosunu hep önde tutanlar -Muhtacı,, hor görenler -İnsan olduğunu unutanlar -Kibirliler (bunlar gerçekten çok çirkin) -Kadını metalaştıranlar -Kadının varlığına,, hayvanca yaklaşanlar -Kültürel değerlerden bihaber olanlar -Dünyaya tek pencereden bakanlar -Ektiğini biçeceğini unutanlar -Provokatörler -Terörü destekleyenler -Eğrinin nerede bittiğini ve doğrunun nerede başladığını bilmeyenler.. Bunlar ve benzeri ruh halini,, zihniyetini kendine yol edinen insanlar gerçekten çok çirkin insanlar..
İnsanların çoğu yüzü kötü olanı çirkin görürler ama zamanla yakınındaki insanların kalbinin çirkinliğini anladıkları zaman o yüzü kötü olan insanlara şans vermedikleri için üzülürler.
Güzel olan şey her zaman iyi değildir ama iyi olan şey her zaman güzeldir. Ama 21. yüzyılın insanları olarak biz dış görünüşle yargılayan ve yargılana insanlarız... Güzellik deyince akla ilk gelen yüzün simetrik uyumu ve vücut ölçüleri
Kalbi kötü olan çirkindir. Neden mi? Çünkü dış görünüş bir zaman sonra kalmayacak. Ama bir insanın kalbi güzelse ömrünün sonuna kadar o insanla muhabbet sohbetin olur. Sonuçta ben sırf yüzü güzel diye bir ömür geçiremem kimseyle.
İkiside. Güzellik göze hitap etmedir benim için. Bakımsız, pis insan çirkindir Ya da insanları küçük gören, sünepe, kendini beğenmiş herkes çirkindir. Dışı çirkin olanlar değilde, içi çirkin olanlardan iğreniyorum
Çirkin demeyelim de bazı insanlar çok nursuz oluyor ya. Böyle bir iticilikleri oluyor. Hani derler ya kalbinin kötülüğü yüzüne yansımış diye öyle bişey sanırım.
En İyi Cevaplar