Mutlu oldum sizin adınıza, inşallah hayırlı olur. Sorunun yanıtı ise uzun zamandır küstüm ben isteklerime, olacağı olan şeyler bile olmamak için diretiyor.
Yaklask 2-3ay belli aralklarla tesadufen karsilastgm biri varfi. bir gun tesaduf benm calistigim birimde ise basladi. Caylari kapip benmle tanismaya geldi. İste bunu hic beklemiyordum 😂
2 ay önce falan avmdeyiz. Kirpiğim düştü. İşte şu klasik fasıl dilek tut , altta mı üstte mi? Üstte dedim arkadaşımda doğru dedi. İçime öyle bir his geldiki sanki imkansız olacak bir kirpikle. Neyse valla da oldu. İyiki oldu. Ne o kirpiği ne de o avmyi unutamıyorum. Olmayanlar olmak içindir!
En İyi Cevaplar