+1 yılGörüşlere baktım da çoğu kişi uzak duruyor nefret ediyor. Garip. Ben sevmem ama nefret de erem uzak da durmam. Işın verdiğim sürece zarar verebiliyor insanlar. O nedenle burada sorumluluk benim. Bukelemanlar genelde benden uzak duruyor acınası ve değersiz olduklarını hatırlatıyorum. Yaklaşamıyorlar.. yaklaşan renk değiştiren de yanıyor zaten cız ediyor.. tecrübe etmeden uzak durmazlar.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Bukalemun olacak o hayvanın adı Aylin 😁 Bazı insanlar, bukalemunun renk değiştirmesinden ziyade direkt hayvan olması özelliğini örnek alıyorlar bir adım öteye taşıyarak değişken karakterlerini 😄
11 Yorumla- +1 yıl
Ama ben öyle yazmıştım😅 haklısın öyle katılıyorum😄
Tam da oyle bir dengesiz tanıdim, karabatakgillerden. Ne yaparsam yapayım yaranamiyordum ve hep ben pis kakayken o ciciydi, dünya iyisi...
10 Yorumla
- Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılAllah öyle insanlarla karşılaştırmasın. Çok aminnn.
11 Yorumla- +1 yıl
Amin
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
68Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 32,5b cevap paylaştı.
+1 yılRenksiz hayat istemiyorlar :Dd d
00 Yorumla
+1 yılKafamı böyle insanları düşünerek meşgul etmiyorum..
10 YorumlaÇok renkli karaktere sahipler tebrikler burdsn hepsine diyemiyorum 😂 çok donekler
17 Yorumla- +1 yıl
Niye hepsine diyemiyorsun 😂
- +1 yıl
Hmm hahahha
- +1 yıl
Azda olsa belli oluyor ama bazıları çok profesyonel onları zamanla farkedebiliyorux nasıl çayı salladıkça rengi çıkar zamanla onlarda öyleler
- +1 yıl
Hahahhaahha
- Kişilik & Karakter konusunda 688 cevap paylaştı.
+1 yılsoru çok iyi yalniz 😂 ne dusuneyim Allah a havale ediyorum hepsini😀😊
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler😂 öyle en iyisi😄
Benden ve hayatimdan uzak olan ve olacak insanlardir onlar ✋
11 Yorumla- +1 yıl
Aynen en nefret ettiğim insan tipleri
hayatımda olanlara alıştım artık tonlarına göre yer verdim hayatımdan varsın dolansınlar bakalım..
129 Yorumla- +1 yıl
Çok güzel bir yorum👍😄
- +1 yıl
Teşekkürler😄
- +1 yıl
Sen niye teşekkür ediyorsun😄
- +1 yıl
Beni pek bilmiyorsun ki ama😂😂
- +1 yıl
Bir duvarın üstünde oturmuştun bir profil resminde ve sonra konuşmuştum senle bir soruda hatırlarmısın bilmem tabi.. ve çok gzel olduğunu dile getirmiştim seni bırakanı tebrik etmek gerek demiştim farkına varmış sana layık olmadığının ve gitmiş demiştim ama sen hatırlamasın beni sanırım.. güzelsin güzel kalbin var.. ben tanırım insanları
- +1 yıl
Yok hatılıyorum öyle dediğini ama o kişi normal sevdiğim bir arkadaştı okadar hepimiz insanız layık değil demeyin
- +1 yıl
Tanıyorum da konduramıyorum
- +1 yıl
İyi biri ya biliyorum genel olarak konduramıyorum insanlara kötü olmalarını beklemiyorum 😂
- +1 yıl
Özür dileyecek birşey yok ki😄
- +1 yıl
Sorun değil🙂
- +1 yıl
İyim teşekkür ederim sen nasılsıb ben pek girmiyorum siteye eskisi gibi doğru gözlemlemişsiniz
- +1 yıl
Şaşırdım şu an
- +1 yıl
Kaç zaman sonra benim eski soruma gelip yazdın
- +1 yıl
Anldm
- +1 yıl
Ne için
Ortama göre ayak uyduruyorlar. Bana sorarsan güvenilmez ikiyüzlü ve herşey beklenen tipler
11 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle
Kişilik & Karakter konusunda 18,4b cevap paylaştı. Öyle insanlar değer yargılarını etrafa bakarak belirler.
19 Yorumla- +1 yıl
Nasıl yani
- +1 yıl
Anladımda yani birax daha açık konuşta anlamayanlar da anlasın yani 😂😂
- +1 yıl
Ben anladım demek istedğini 😄
- +1 yıl
Nereye😂
- +1 yıl
Gidelim buradan…
Göğsünü sıkan, içini daraltan o laneti geride bırakıp gidelim.
Burada yağmur bile güzel yağmıyor artık.
Yağmuru güzel yağan bir yerlere gidelim.
Gidelim buradan…
İlaçlarını yanına alma. Kitaplarımı almayayım ben de. Biraz da onlar çıldırtmıyor mu bizi?
Havası ilaç, denizi kitap bir yerlere gidelim…
Ali Lidar - +1 yıl
Vays güzelmiş🙂
Gizli Üye(30-35)+1 yılyüzsüz kişiler. bence hayatında bu ınsanlar hiç dayak yememiş kişilerdir
13 Yorumla- +1 yıl
Dayak yemezler çünkü nabza göre şerbet verirler
Cevap sahibi+1 yılonlar ne sinsilerdir. ne kıvırırlar yerı gelınce de delıkanlı kesilirler
- +1 yıl
Öyle...
- Kişilik & Karakter konusunda 378 cevap paylaştı.
+1 yılBen hiç renk değiştiremiyorum. Bazen kışın morarıyorum veya sert bişey biyerime çarpınca kızarıyor onun dışında hiç beceremiyorum 😞
10 Yorumla
+1 yılHiçbir yere uyum gösteremezler, siyah üstünde beyaz leke gibi sırıtırlar.
15 Yorumla- +1 yıl
Engellerim bakkkk.. :(
- +1 yıl
Hahahahha😂 yorumun güzelmiş👍
- +1 yıl
Teşkür ederimmm :)
- +1 yıl
Rica ederin
- +1 yıl
:) :)
Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı. Ben de siyaha dönüşüp anında o ortamdan kaybolurum 😂😂
10 Yorumla
+1 yılSinir bozan tiplerdir. Öyle bir taraf değiştirirki insanın midesi bulanır
10 Yorumla
+1 yılBukelemunun renk değiştirdiği gibi karakter değiştiren insanlara çok rastladım.
10 Yorumla
+1 yılbukelemun gbi renk değiştiren insanlar keşke ölse :-)
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 374 cevap paylaştı. camasir makinasina benzetirim bir sag bir sola dönerler.
10 Yorumla
+1 yılDiger bukalemun kankalariyla takilip bizi rahat birakmalarini
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 369 cevap paylaştı.
+1 yılNiye gocunuyorsunki herkes çok iyi değildir sanki sen her yönden iyisin. insanlarda beğenmediğin bir şey varsa insan önce dönüp kendine bakmalı
01 Yorumla- +1 yıl
Biri alındı yoksa sende mi onlardan birisin
+1 yılİnşallah tam renk değiştirirken gökkuşağı gibi yanar döner kalırlar diyorum
10 YorumlaRenk değiştirdikleri gibi yerde degistirsinler mesela yanımdan gitsinler sıkıntı olmaz o zaman :)
10 Yorumla
+1 yılGökkuşağı bile onlar kadar renkli değil diye düşünüyorum
08 Yorumla- +1 yıl
Katılıyorum👍
- +1 yıl
Ayıcım nerelerdesin
- +1 yıl
Zıkkımın peki ahahaha
- +1 yıl
Sürünüyorum sen napion
+1 yılEvde bukalemun beslemek onlarla muhatap olmaktan daha hayirlidir diye düşünüyorum
00 YorumlaBukalemunda cok enteresan bir hayvan nasil renk degistirdigini arastirasm geldi
01 Yorumla- +1 yıl
Aynen bende merak ettim
Ne dikkatimi çekti insanların çoğu ne kadar kötü diyenlerde kötü oluşu
00 Yorumla
+1 yılben renk değiştremiyorum da gözlerim bukelamun gibi oynuyor
07 Yorumla- +1 yıl
Korktum ya biranda 😂😂😂
- +1 yıl
o zaman dilimden hiç bahsetmeyeyim
- +1 yıl
benim artım nerde? bak engellerim
- +1 yıl
Engelle😃
- +1 yıl
😂😂
+1 yılBu kalemun o kalemun şu kalemun sevmem nefeste tüketmem
00 Yorumlasorma gitsin kanka yarama tuz bastın. öyle birileri var hayatımda
10 YorumlaOda bir h ayvan değilmi. 😊
17 Yorumla- +1 yıl
Hahhahha evet
- +1 yıl
Bence renklerini hiç değişirmesinler oldukları gibi olsunlar
- +1 yıl
Evet öyle😂
- +1 yıl
Hahahahh evet
+1 yılÇok düşünmeye gerek yok. Uzak durmak gerekir.
17 Yorumla- +1 yıl
Maalesef hemen farkedilmiyor ya
- +1 yıl
O yüzden insanları denemek şart. Hemen bağlanmamalısın.
- +1 yıl
Bağlanmıyorum zaten😄
- +1 yıl
Aylinsssss Guru Yaş: 25
9dak
Maalesef hemen farkedilmiyor ya
lafından bunu anladım :D - +1 yıl
Yanlış anlamışın😂 bağlanmama gerek yokki ama çevrende olabiliyolar hemen güvenmem ama çözene kadarda zaman geçiyor ve ister istemez üzülüyor insan😄
- +1 yıl
O kişiler için üzülmek yerine sevinmelisin. Çünkü gerçek yüzlerini gördün ve kurtuldun onlardan.
- +1 yıl
Orası öyle de üzüntü yinede oluyor
Bukalemun gibi olduklarını
17 Yorumla- +1 yıl
Biliyordum böyle bir yorumu geleceğini😂
- +1 yıl
Düzgün cevaplamanı istiyorum😂
- +1 yıl
Öyleler evet söyle işte böyle haykır hahahha
- +1 yıl
Yok yeni birşey olmadı ama en nefret ettiğim tipler
+1 yılBir saniyesine bile hakim olamadığımız dünya için fırıldak olmaya gerek yok
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 765 cevap paylaştı.
+1 yılUhaa mütüş bir özellik 😱 keşke bende yapabilsem 😔
00 Yorumla
+1 yılGökkuşağı olmak zor napcan renki olmamasından iyidir
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı. Biraz kendilerini geliştirmeleri lazım 😂
116 Yorumla- +1 yıl
Başka bir boyutu düşünemiyorum bile😂
- +1 yıl
Kesinlikle katılıyorum Allah korusun bizleri😂
- +1 yıl
40 kere amin😂
- +1 yıl
Evet 40 kere söyleyince olur diyorlar ya ondan şey ettil yani😂
- +1 yıl
Kimi neyi👀🙄😂
- +1 yıl
Evet o güzelde ona özenenler ve renk değişren insancıklar öyle değil
- +1 yıl
Hahan ne alaka😄
- +1 yıl
😂😂😂😂 onlar insansa biz neyiz diyorsun yani
yedi başlı ejderha gibi gıı :p
11 Yorumla- +1 yıl
Öyle mi gııı😂😂
+1 yılNefret edilmeye bile degmez onlar.
11 Yorumla- +1 yıl
Sinir oluyorum ya ben öyle insanlara
o insanlardan uzak duraçaksın insan dedipim sözünün arkasıda olmalı
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılUzak dursunlar mümkünse
10 Yorumla
+1 yılinsan demiyoruz biz onlara.
10 Yorumla
+1 yılNefret ederim hic sevmem
10 Yorumla
+1 yılBenden uzak olsunlarda gerisi poroplem değil :D
10 Yorumla
+1 yılkarakter yoksunları onlar.
10 Yorumla
+1 yılİnsan olmadıklarını...
10 YorumlaBenden uzak Allah'a yakın olsunlar.
10 Yorumla
+1 yılBin yüzlü olduklarını
10 Yorumla
+1 yılHiç umurumda değiller diyorum
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 7b cevap paylaştı.
+1 yılBir tarafıma bile takmıyorum.
10 Yorumla
+1 yılİyi şeyler düşünmüyorum
10 YorumlaSamimi bulmuyorum. Benden uzak olsunlar.
10 Yorumla
+1 yılPek iyi şeyler düşünmüyorum.
10 Yorumla
+1 yılIki kelimeyle "Yalaka ve tutarsız" derim
10 YorumlaKuyruğunu koparasım geliyor :D
10 Yorumla
+1 yılHaşere gibi başlarını ezmek istiyorum
10 Yorumla
+1 yılBukalemun gibi renk degistirdiklerini
10 YorumlaRen değiştirerek aslında kendilerinin rengini belli ediyor
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 12,4b cevap paylaştı. Yvşak olduklarını düşünüyorum
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 13b cevap paylaştı.
+1 yılGökkuşağına dönmüş insanlar bizden uzak olsun
10 Yorumla Onlara yavs. k diyorum kisaca :)
10 YorumlaBukelemun gb tatlı olmuyorlar yapmasınlar bence😄
01 Yorumla- +1 yıl
Bencede😂
+1 yılİnşallah kartuşları biter.
10 Yorumla- Devamını Gör (57)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar