Kafamı yastığa koyuyorum sabaha kadar uyumuyorum Psikolojik tedavi almayı düşünüyorum yoksa kafayı yicem 😓😓😓😓


yaşın daha küçük olur böyle şeyler
internette fazla takılma o yapıyor bunları hep
bir işle meşgul ol hem seni geliştirir
hem de özgüven kazandırır
Dunyayi kurtaramazsın böyle devam edersen kendini hasta edersin başkada birşeyi değiştiremezsin
Bu yaşlarda normal bende sık sık yaşadım zamanla toparlanıyor
en yakın zamanda psikolojik destek almanı tavsiye ederim
Cevap
16Cevap
Yok, öyle bir huyum. Direkt hıncımı alıp bırakıyorum.
Yok ben duygularımı aldırdım
Nerde aldırdın banada söyle yerini😒
Bende cok düşünürüm düşünmezsem yaşayamam
o kadar degil, ama çok düşünüyorum.
Öyle değilim eskiden takardım ama şimdi yok
Nasıl üstesinden geldin
Uzaklaştım işime yöneldim, geçmeyen şeylerde var elbet, onları düşünmek yerine olduğu gibi kabullendim.
Fazla takma balataları siyirirsin
Sen mi? Hiç belli olmuyor
Neden
Gülüyorsun eğleniyorsun, pek depresyonda gibi gelmedin bana
Bunu yazdıklarımdan anlayamazsınki
Yalandan mı gülyorsun o halde?
Aynen öyle ☹
Yazık, bir arkadaşımızı da psikolojik travmaya kurban verdik desene
Geç dalganı 😔
Ciddiyim
Gamsızım ben ne takıcam la :)
Uyumamak kötü demi baya
Ne düşünüyosun mesela
Hayır.
Ne dusunuyorsun
Ben de çok takıyorum
Rahat bir insanım
Hayırlı işler
spor yapmalisin
Hiç öyle durmuyon
Bu yaşlarda normal.
çok herşeyi takma
Ergenlik depresyonu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar