Ne yaparsam yapayım, neden kimseyi memnun edemiyorum?

Bir şeyi yapmam, neden yapmadın derler. Yaparım, neden öyle yaptın da böyle yapmadın derler. Sorgulanmayan tek şey aldığım nefes sanırım. Onu da ben bırakmak istiyorum artık.
Ne yaparsam yapayım, neden kimseyi memnun edemiyorum?
Cevapla