DOSTUNUN YÜZ KARASI, DÜŞMANININ MASKARASI.
(Mehmet Akif Ersoy)
Birde parasız erkeği kimse adam yerine koymaz 😅 edebiyata gerek yok parasız erkek ne alaka derken iki kere düşünün

Hoca gitmiş davete ne hürmet var ne saygı. Kürkünü alıp gelmiş tekrar. bir hürmet bir saygı görmüş dillere destan. Almış pilavı yedirmiş kürküne. Hocam ne yapıyorsun deyince de, madem saygı, hürmet kürktedir, o zaman yemenin hakkı da kürktedir demiş.
Uzun lafın kısası; ister sıkıcı ister itici olsun parsn varsa "bey"sin.
Oğuzhan uğur da şarkısında dediği gibi "öpücükle prens olan kurbağa yok ama, parayla prens olan öküz çok"
Genelleme yapmıyorum ama kızlar da paralı erkekleri seçiyor. İtici vs önemli değil o audi, mercedes vb varsa...
Parasız olan da zaten bakıp durur o mercedes geçerken...
şimdi size bişi dicem arkadaşlar
ahmetin parası olmadığı için alicanın arabasıyla gezmek isteyen arkadaşlarımız burdamı ? güldürmeyin Allah aşkına tamam bazılarınız içten diyor olabilir ama kimileriniz bu büyüye tav olduğunu inkar etmesin. zenginlik baki birşey değil tamam nesilden nesile yürüten var ama bir insanın malı mülkü serveti sizi büyülemesin asla. parasız erkek yetinmeyi idare etmeyi zorluklara göğüs germeyi kuvvetli olmayı bilir. fakat bazı servetine güvenenler istediği herşeyi para ile satın alabileceğini sanıyor. ADAMLIK PARA İLE SATIN ALINMAZ , DOĞUŞTAN GELEN BİR ÖZELLİKTİR !!!
parasiyla hava atiyorsa kazanmayi beceriyor helal olsun derim kazanip hava atmis. para olmsa ac insan kalir patates olmus bir tl
düsün ayda 10 kilo patates yiyorum ayda 50 tl ona gider iki de cocugum olsa ayda 200tl patatese gidecek digerini saymdim bile
Şimdi herkes parasıyla hava atan iticidir der e haklılar da. Görgüsüz insanlardan hiç haz etmem. Parasız erkek itici değildir sadece tercih edilmezler kadınlar tarafından. Parasız olmak her anlamda dezavantajdır ama insanı itici yapmaz.
Harika yorum 👍
@Fenerbahçe13 teşekkür ederim :) 🙏
Rica ederim
Cevap
51Cevap
Parasiyla övünen erkek!
Bölümden bir arkadasim... BMW veya Audisi var, bilmiyorum cunku ilgilenmiyorum. Çok kez zenginligini gozume sokmaya calisti. Cunku bircok kiz, bunun zenginliginden oturu pervane olmuslar. Ben ise cocugu gordugum yerde kaciyorum.
Parasiyla hava atan.. Parasiz olanin belki adamligi vardir..
bırçok kapıyı acar sen bakma oyle burda sevmem dıyenlere :) hanı ınsan zuurt olurda buna ramen para benım ıcın hıc onemlı degıl der ya :) tavuk bugday ambarı mısalı :) hepsı yalan :)
Görgüsüzün kamu spotusun
@Hillssmoonn reel hayatta oyle olmuyor ıste bey dıyorlar bunlarla sana paşa dıyorlar. gec... bey dıyorlar :(
İyi de onu tartışmıyoruz ki burada.. Asırlardır bu böyle para her kapıyı açar ye kürküm ye misali. Ama parasıyla övünüp, milletin gözüne sokup, görgüsüzlük yapan iticidir. Bundan bahsediyoruz..
@Hillssmoonn burda soylemek ıstedıgım ıste o ıtıcı kaba saba ınsanların bıle adam yerıne koyuldugu ıste. bunlarıda yapan yıne bızlerız. yanı sozde ıtıcıler kotuler ama uygulamada hep cekınıp saygı duyulur bu tıplere malesef kapıtalıst duzen ıste :( maddecı zıhnıyetımız oldukca malesef degısmeyız bızlerde hataaaaaaaa :(
Saygı duyan kesime hiç yorum yapmayayım ben zaten. Görgüslükten daha itici bişey varsa o da yaltakçılıktır.
@Hillssmoonn dostum 8 yıl once garıban bı ıscıydım. sevdım bırısını gercekten. annesı bı gun oyle bı geldı kı uzak dur kızımdan dedı su kılıgına bak dedı. sen kımsın kızım kım be dedı. ıyıkı dedı hırsla calıstım ısler yolunda gıttı kendı ısımı kurdum zamna gectı ısler buydu falan derken evler arabalr ıste... o kotu kadın o kadar ıyı kı sımdı kızını agzıma sokacak neredeyse nısandan ayrıldı ama evlenemedı sımdıde... karının yuzune carpasım gelıyor sımdı ama susyorum susyorummm...
O kızın annesi işte yaltakçı dediğim kesim. Paraya tapar öyleleri. Zavallılar
@Hillssmoonn ona hala asıgım ama bır yandanda nefret edıyorum ıste ınsan sevdıgıne hem asık hem nefret eder olabılırmı ya? zıkıyım boyle ısı ben :(
Sınıfımda bir çocuk vardı resmen cüzdanını sırf içindeki paraları görim diye elime tutuşturdu mal. Aşırı itici bir hareketti yani. Fakir makir beni ilgilendirmez
Parasız erkek itici değildir.. Helaliyle parasını bir şekilde kazanır.. Ama parasıyla hava atan erkek o paranın yükünü kaldıramamış parasıyla adam olmuş erkektir ve fazlasıyla da iticidir!
Parayla hava atan erkek itici derler.
Yarın onların koynuna girerler hayatları yalan dolan inanmayın..
Parasıyla hava atan kendini geliştirmemiş sadece parası olan biriyse elbette o iticidir. (Para bu dönemde olmazsa olmaz ve sahibi insanların çoğu hava atmaya meyillidir, belli etse de etmese de ) Ancak parası olmayan erkek derken üşengeçliği olmasa eli iş tutsa parası elbette olur , bu durumda çalışmayı sevmeyen de hava atmayı seven erkek de iticidir. Çalışıp kendini geliştirip ilerlemek isteyene yol çok...
Parasıyla hava attığını sanan, görmemiş biri. Nefret ederim. Bence dünyanın en ezik insanları onlar 😒 paranın herşeyi satın alıp etkileyebileceğini düşünen zavallılar 😠 neyse sakinim
Parasıyla hava atan erkek iticidir o ne öyle görgüsüzlük resmen tamam paran var o zaman kaliteli dur kimseye gösteriş yapma dışardan hayran hayran bakarlar o zaman sana
Parasiz erkegin yuzune bakmazlar burda felsefe yaparlar parasizken niye bakmiyordunuz mk.
Parasiyla hava atan iticidir.
Param yok deyip yeri göğü inleten de öyle..
Fakirliğinde bir adabı var zenginligin de
Parasız erkek diyecek değiller ya 😀
Paralı erkek iticidir fakat itici erkeklerden hoşlanıyor olabilirler 😀
Parasiyla hava atan cok itici. Mütevazi olmayi bilmeli mutlaka.. parasi olmayan itici olmasa bile calismali hani evde bos bos oturmasi itici
İkisi de değil bir erkek parasıyla hava atıyorsa zaten sövülesidir. Parasız erkek ise itici değildir napsın parası yok
bırıncısı kfadan iticidir zaten ıkıncısı de para buldugu zamankı tutumuna bakar cunku para cogu ınsanı degıstırır
Hava atan. Beş parasızdane iticilik var? Maddiyat insana çekicilik katan bir unsur olamaz, olmamalı.
Bence baba parasıyla hava atan bebeler daha çok itici 😏
İkiside itici bence haaa eğer çalışmıyorsa tabi ama çalışıyor olduğu kadar harcıyorsa sıkıntı yok
Kesin ve net söylüyorum ki parasıyla hava atan erkek!!!
Parasıyla, mülküyle hava atan evlerden ırak bir tiptir.
parasıyla hava atan bir insan kadar itici bir insan görmedim
Para pul hikaye koy kenara hava atan mahlukatin hepsi itici bana göre
Parasiyla hava atanlari gicik kapiyorum, millet kosar ben kaciyorum😂
Her ikisi de itici olabilir. Parasıyla hava atan görgüsüz parasız insana görmmemiş denir.
Varsa bana mi var😂 parayla ovunmek nedir. Yoksa da edebiyle yok der oturur
İnsanın her zaman parası olacak diye bir şey yok neden itici olsun ki?
Parası yok diye insan itici olmaz ama parası var diye hava atan insan olamaz
Parasız olması kendi sucu degil hava atmak uygunsuzdur
Parasıyla hava atan tabiki. En nefret ettiğim insan tipi.
kişiliğini servetine borçlu insan daima boştur. Paradan başka bir şeyi olmadığı için.
Hiç biri. Parası olup giyinmesini bilmeyen erkek daha itici
Sahip olduğu şeylerle hava atan bir erkek dünyanın en işe yaramaz erkeğidir
Olmayan parayı varmış gibi gösteren daha şirifsizdir
Parasıyla hava atan tabiki de parasız olan birşey alamaz ise üzülür belki ama paralı olan o aldığı şeyi gözüne sokar
Para kompresör gibidir direk donarsın şok olursun o kadar hızlı soğuk üfler ki sen soğumadan donmaya şok olmaya başlarsım
Parasıyla hava atan erkek en iticidir ama bizim kızlarımız itici erkekleri seviyor :)
Parası olmayan neden itici olsun tabi ki parasıyla hava atan kadın-erkek görgüsüzdür
Parasız erkeği iplemezler paralı erkeği dillerine dolarlar iyi veya kötü
Parasıyla hava atan iticidir.
Eeeee şimdi kızlar başlar samimiyetsiz yorumlar yapmaya dürüst olun biraz.
para cok onemli bisey degil yalan dunya geldik gidiyoruz benim ailemde dunya zengini deilki sevgilimden para bekliyim erkeklerden de para almayi acizlik olarak goruyorum 🙄😏
Öyle olsun bakalım.
Kesinlikle parasıyla hava atan erkek. Kendini adamdan sayar her kızı tavlayabileceğini zanneder.
Parasıyla hava atıyorsa güvendiği başka bir şeyi yoktur 😂 Ama parasız olsa da olur para bende var birlikte geçiniriz 😂
Paralı olup öyle davranan insan kesinlikle iticidir. Parasız diye de kimse itici olamaz.
Parasıyla hava atan 😂
Benim param var 😂
Parayi gorunce tapan kadinlar var😉
Erkek dediğin hava atmaz varını yoğunu ev bakmak için verir. parasiz olan daha adam gibi adam bence
Parayla hava atan kendine guvenmediginden böyle şeyler yapar nefret ederim
parasız erkek neden itici olsun ki parasıyla hava atan tabiki de
Parasiyla Hava atan parası olmayanin zaten havasıda olmaz
Ben zenginim 😂
Para falan değilde hava atandan hiç hoşlanmıyorum.
Atatürk bile bakmıyor :/
Parasız erkek daha iticidir.
Hava atan şımarıklık yapan..
Parasıyla hava atab tabi
İkisi de çok itici
Karar veremedim
parasıyla hava atan erkek
İş saygıda bitiyor para önemli değil
Parasıyla hava atan ucube tabiki
Sözde hava atan icraatta parasız
Parasıyla hava atana tahammülüm yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar