Bazen zamanı iyi değerlendirmek adına vakit kazanmak için ya da farklı sebeplerden dolayı ani kararlar alır ya da veririz. Önemi olan pişman olmamaktır. Siz bu nedenle pişman olduktan sonra yine kararlar verirken/alırken daha temkinli olur musunuz? 21.06.2018 21:00
Verdiğiniz/aldığınız ani kararlardan dolayı pişman oldunuz mu? Olduysanız sonraki kararlarınızda bu pişmanlık sizi etkiledi mi?
Hayatımda ilk defa ani karar verdim oda ani karar değil biraz heyecan birazda utangaçlık ikisi ortaya karışık bir karar ve bu kararı 7 yıl önce vermiştim pişmanlığım hâlâ devam ediyor utangaçlığım yüzünden hâlâ pişmanım yahu ne günah işledimde ben bu kadar utangaç oldum. İnsan sevdiği kozdan utanırmı ya 😔
Pişman oldum ancak artık yoluma bakıyorum. Yaptığım her seçim, verdiğim her karar bugün “beni” meydana getirdi. Ayrıca pişman olmak acıdan başka bir şey vermiyor.
her kese fazlasi ile guvenirim kendim gibi bilirim her kesi sonra oyle kotuluk yaparlarki bana pisman oluyorum onlara yapdiklarim icin onlar icin vazgecdiyklerimden
şimdi verdiğim veya aldığım kararlarda tereddütte ikilemde kalırsam mutlaka pişman oluyorum onun için net olmalısın net olursan pişman olacağını sanmıyorum
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Verdiğiniz/aldığınız ani kararlardan dolayı pişman oldunuz mu? Olduysanız sonraki kararlarınızda bu pişmanlık sizi etkiledi mi?
En İyi Cevaplar