Kafa yapısı olarak biraz gelenekçi bir kadınım. Erkekler benim gibi kadınları Kezban olarak adlandırıyor. Sizce ben Kezban mıyım?

Gelenek, göreneklere bağlı bir insanım. Aile değerlerine çok önem veririm küfür ve argodan nefret ederim. Gece gündüz elinde telefonla gezen sosyal medyadan kopmayan tiplerden değilim. Hatta sosyal medya hesaplarım bile yok. Makyaj yapmayı pek sevmem doğallıktan yanayım.
Kafa yapısı olarak biraz gelenekçi bir kadınım. Erkekler benim gibi kadınları Kezban olarak adlandırıyor. Sizce ben Kezban mıyım?
Cevapla