Bazen kendimi sıkıcı hissediyorum. Bu durumdan nasıl kurtulurum?

Mesela diyelim bir arkadaşıma rastladım. Bazen bir anda “Konuşmayı hemen bitirmelisin yoksa çok sıkılıcaklar” diye paniğe kapılıyorum. Hemen konuşmayı bitirmek ve gitmek istiyorum. Bazen sanki ben konuşursam benden sıkılacaklarmış, benimle konuşmak istemiceklermiş beni bırakıp gidiceklermiş gibi hissediyorum. Ben paniğe kapılıyorum bu da sanki diğer tarafa yansıyor gibi oluyor. Konuşurken konuşmayı bitirme çabasında olduğum için sanki diğer tarafta bir sıkıntım tuhaflığım olduğunu hissediyor. Huzursuz oluyorum.

Bu psikolojik durumdan nasıl kurtulurum? Sorun ne? Ne yapabilirim?
Bazen kendimi sıkıcı hissediyorum. Bu durumdan nasıl kurtulurum?
Cevapla