
Benim tespitim ruhu değil yüzü, fiziği güzel kadına tav olmaları

Bu yazı bir genelleme olmamakla birlikte:
Ne tuhaf, Siz Çoğu Pembişler (%98)
Erkeklere karşı küfür kıyamet yorumlar yapmaya hemen hazırsınız, aferin size.
Peki neden bu kadar erkeklerden nefret ederken,
Onlar Odundur, Pisliktir, Seks düşkünüdür, abazadır, Şerefsidir vs…
ama, yine bir saniye bile erkeksiz kalmazken, Sürekli erkeklerin peşine koşarsınız,
Seks düşkünü dersiniz, ama seks hakkında en fazla düşünen ve konuşan sizler oluyorsunuz,
Duygusuz dersiniz, ama en rahat bırakıp, giden hep siz olursunuz,
Aldatan erkek yakalayınca: Bağışla beni hata yaptım der.
Aldatan kadın yakalayınca: Bu benim hayatım beni istiyorsan böyle kabul et der.
Kadın daracık pantolon giyer, külot çizgisi 100 metre mesafeden bile görünür:
*aaaa hiç farkında değildim ne olmuş ki yani…* Der.
Erkek, O külot çizgisini baktığı için sapık ve pislik olur.
şu an yaz aylarındayız ve birçok kadın sokaklarda top veya atletlerle dolaşır ve bunu biliyorsunuz ki hiçbir zaman atletin omuz ipi, sutyenin kiyle aynı hizaya gelmez ve her ikisi ayrı ve net bir şekilde görünür.
Siz bunu giyersiniz ve: *Ben farkında değildim* Dersiniz,
Erkek size baktığı için sapık ve pislik olur.
Erkek arkadaş seçiminde de aynı,
Seçtiğiniz erkekler için en önemli kriterler:
Yakışıklılık, çok iyi maddi durum, çok iyi ve pahalı giyim, dili ağzı sürekli çalışan ve dönen ve mümkünse baklava göbek olsun, Başka emriniz, isteğiniz?
Eşini sevgilisini ihanet edenleri bir analiz edin,
Bakın yüzde kaçı fabrika işçisi, yüzde kaçı zengin ve çok yakışıklı,
Durum ortada.
Kimse silah zoruyla,
Size @roynima ile tanıştırmaz ve: Bununla birlikte olacaksın yoksa seni öldürürüm demez.
Her zaman Seçimlerinizi kendiniz yapıyorsunuz,
ve hatalı seçimlerinizin faturasını adam olan erkekleri kesmeyin lütfen.
Çok normal bir erkek size yaklaşıp, elini uzattığında: *Hadi lan, Sana mı kaldık* dersiniz.
Hn. Efendiler ellerinizden öpüyorum,
Çok değerlisiniz, Tek eksiğiniz:
kendinizle açık ve net olmamak ve geçek isteğinizi dile getirmemek.

Adamsın,,,
Biz sizin giydiklerinize bişey mi diyoruz?
ya da sizin giydiğiniz şeylere şunu bunu giyiyorlar die paylaşımmı yapıyoruz?
@Mecazhanım
Merhaba Mecazhanım
isterdim ki savunmak yerine konuya gereken şekilde tartışalım,
Şimdi ben size diyorum ki neden hırsızlık yapıyorsun,
Size de: Hasan niye yapıyor diyorsunuz.
Bu işin kadını erkeği yok, ama benim karşı oldum olay:
kadınlar bu çeşit davranışlarda bulunurken,
Sanki hiçbir şey olmamış ve hiç bir şeyden haberleri yokmuş gibi davranmalarıdır.
Diyorum ki bir kadının,
Sevgilisi varken başka erkeklerle kahkaha atması ve dışarı çıkması bana göre yanlıştır.
Bu erkekler için de geçerlidir.
Ben şahsen kadınların kapanmasına karşı bir insanım ama,
Bir kadın Türkiye ortamını bildiği halde (Bazı uygunsuz ortamlarda) çok dar pantolon veya çok kısa etek giyinmesi kendisine soru işareti yarattığını bildiği halde,
neden bunu dikkate almıyor.
Bu erkekler için de geçerlidir.
Kısa hayatınızda bugüne kadar aşk acısı çeken kaç kadın gördünüz,
Devam...
Ayrıldıktan hemen sonra ertesi gün kankalarla alışverişe giden kuaföre giden ve 2 gün geçmeden o erkeğin adını bile hatırlamayan, kendine yeni ufuklar açmaya çalışan ve yeni ilişkiler ve arkadaşlıklara açık olan…. Erkek değildir,
Duygusallık gibi saçma sapan hisler ancak erkeklerde olur,
Evinde oturup ağlayan zırlayan kendine içkiye veren kadın değildir.
9 yıldır Türkiye de yaşıyorum ve bunu bir türk bir kırgızıstanlı bir İranlı ve birde arap kadın başıma getirdiler,
Bunlar dışında da yüzlerce örnek çevremde vardır, eminim siz de çevrenizde bu örnekleri görmüşsünüzdür.
Benim tek istediğim herkes karşısında ki insana açık ve net olsun, istediği neyse onu dile getirsin, boş vaatlerde bulunmasın, Devam...
Erkek seçiminde siz bayanlar, görsele verdiğiniz önem, Biz erkeklerin verdiğimiz den bin kat daha fazladır, (Bunu lütfen karşı çıkmayın artık)
Neden bu kadar görsele hayran kalıp, erkeğin içini davranışı tavırlarını boş veriyorsunuz ki?
Bir erkek aşık olduğu kadına, geçmişini en detaylı şekilde anlatırken
Bir kadın hiçbir zaman geçmişini en yakın kankasına bile anlatmaz,
ve ben hiçbir şey yaşamadım der,
herkes kendini tanır, ben 55 yıldır bu dünyadayım ve hayatıma giren kadınlar bana öyle derin ve iyileşmeyen yaralar bıraktılar ve şimdi onlara sorsanız rıza nasıl biri diye,
onların size vereceği cevapları çok iyi biliyorum ve size açıklayım:
(Hayatım üzerinde yemin ederim hepsini gerçekten yaşadım, en ufak bir yalan veya abartma varsa Allahım beni bağışlamasın) Devam...
Türk Sev…: adam aptalın tekiydi sürekli benim özel hayatım ve kankalarımı karışıyordu o yüzden onunla evlenmekten vazgeçtim.
İranlı Suheyla: adam salagın tekiydi, tam 3 defa evine gittim bana dokunmadı bile, 50 defa dedim: neden üstündekileri çıkarıp rahat bir şey gimiyorsun? Diye, ama o sürekli önce aramızda duygusal bir çekim başlasın diyordu. Bence erkek bile değildi.
Kırgızıstanlı Fer…: herifi açık ve net söylemiştim: nişanlımla aramız kötü diye ama inatla: neden başta nişanlı olduğunu söylemedin diyordu, Bende kızdım ayrıldım.
Ve en son olan arap yasemin: bana kızmış neye ona: Sana aşığım demişim ve başka ilişkilerim da varmış, sana ne arkadaş sen keyfine baksaydın sana ne benim diğer ilişkilerim,
Sana seni seviyorum dememiş olsaydım eğer benimle yatmazdın ki…
Saygılarımla
Yazdıklarından çıkardığım sonuç kalbi kırık bir erkeğin kadınlara olan bakış açısını görüyorum
Yazdığın bazı şeylere katılıyorım ama kadınlar hakkında söylediğin şeylerde eksiklik var bunu burada söylemek istemem ama dinlemek istersen açıklayabilirim
@Mecazhanım
Saygı dolu yazınız için teşekkür ederim mesaj açarsanız size bir link göndericağım ve aslında fazla da ulu ortada yediğim tokatları açıklamak istemiyorum
Peki
Yanlış tespit. Mevzu eğer ciddiye almaksa geçici hevesler değilse erkekler için; ruhu güzel olmayan kadını sevmez bir erkek. Ama beğenmediği kadını da hiç sevmez. Yüzü fiziği de güzelse aşık olup evlenmek isteyebilir. Fakat; içiyle dışıyla güzel olan kadınlar da, kendilerini hakeden bir erkekle olmak isterler ve bu kez de onlar sevmeyebilir karşısındaki erkeği, yetersiz bulabilirler. Bu kez erkekler beklentilerini düşürür. Ve o vakit ruhundan daha çok kırpabilirler işte beklentide bulunduğu kadının 😄 Bu böyle garip bir döngüdür. Benimki böyle olmasa da genel ilişki kuralları budur 😁
Kendi sevgililerine değer vermezler. Nerde dindar olan, nerde havalı kız, nerde güzel kız, nerde çirkin kız, kısaca başka kızların her şeyi gözlerine güzel gelir ama ceptekinin güzelliğini özelliğini görmezler. İnsan asıl yanındakinin bakışını gülüşünü karakterini çözmeye çalışmalı, dışarıdakini övmemeli,
En doğrusunu bilemem ama en yanlışını biliyorum sanırım. O da herhangi kötü bir şeyi tüm erkeklere genellemek. Mesela erkeklerin hepsi kütüktür demek. Herkes bir değil ki yahu. Tabi bu genellemeler bazı erkekler tarafından da yapılıyor kadınlara karşı.
Haklısın katılıyorum sana iki taraf da birbirini genellememeli herkes bir değil..
Cevap
67Cevap
Kötü diye adlandırılan her erkek zamanında iyi kazıklar yemiştir kadınlardan.
Aslında bundan dolayı mı arkadaşım erkek diye tabir ettiğimiz tür ortaya çıkmıştır
Hepsinin hayatında cinsellik önemli bir yer taşır. Kimisi belli eder kimisi etmez. Bu güne kadar fiziğe önem vermeyen erkek görmedim ama yüze önem vermeyeni gördüm. Yabancı erkekler değilde türk erkekleri ya da kürt erkekleri bekarete çok önem verirler ama bir çoğu cinselliği yaşamıştır hayatıma girenlerden. Ve çoğu da çürük mal gibidir aralarından iyisini iyice arayıp seçip alman gerekir.
Çürük erkekten kastım her kızla çıkan çoğu kısın yakışıklı bulduğu kısaca "pç" erkektir. Eğer beyfendi erkek istiyorsaak aramak lazım.
Cinsellik herkes için önem taşır fakat bu sırf cinsellik için sevgili yapayım anlamına gelmez. Sevgililer arası tutku varsa her iki tarafta vakti gelince birseyler yaşar. Bir insan da görüntüsü için değil karakteri kişiliği içi sevilir, görüntüsü güzelse hoşlanırsın tanıdıkça da seversin. Bekaret önemi ile ilgili de bunun ırkla alakası yok. Sizin hayatınıza girenler öyle diye herkes öyle değil. Bekareti sorun eden kişi bağnazdır zaten orası ayrı. Kısacası nasıl her kadın aynı değilse örneğin bir üst post da herkes türk kızları egoist demiş (bu yanlış). Her türk erkeği de abaza, karı kıza düşkün, nefes alsa yeter yok moruq yha beqaret cooh önemli diyen tipler değil. Kadın, erkek biz tüm gençler bu önyargıları yıkamamız lazım. Kızlar erkeklere, erkekler kızlara düşman olmuş resmen yazık ya :/
tecrübe konuşmuş
Alla alla Kürt TÜrk laz 80 tane erkek girmiş çıkmış hayatına, erkek çapkınlık yapınca pç oluyor? Sende pç sin o zaman?
"Benim tespitim ruhu değil yüzü, fiziği güzel kadına tav olmaları"
Milletin kalbini kırın skin hayatını. Sonrq riv riv edin burada. Eskiden kadınları kalpleri yüzünden severdim. Öyle olduğu gibi görüntüsüne zerre aldırmazdım da, yaşadıklarımdan sonra size müstehak. Ağlayın.
Şahsen sadece sarışın brad pitt gibi erkekleri yakışıklı bulurum diyerleri çirkin geliyo ve bu dediğimi duyanlar sarısın erkek kız gibi yok kılsız erkekmi olur gay gibi diyolar yani bk atmaya calışıyolar ben çok zor asık olurum ve sadece sarısın yakısıklı erkeklere asık olabilirim hiç sevgilim olmadı ve benim zevkimi duyanlar çamur atmaya çalışıyo kendileri sarışın brad pitt gibi olmadıkları için
Kendilerine bakmıcamı anlayıp kuduruyolar
Bide demişsinki dış güzelliye bakıyolar kardeşim dışını beyenmefiğim kişinin içini hiç beyenmem erkekler dış güzelliye önem verebilir bu normal bende sadece sarışın braf pit gibi severim dış önemli
Eksileyen çirkin erkekler üzgünüm ama ben doğruyu söyledim
Eksileyince gerçekler değişmiyor
bir erkek sevdiği kadın için gitme diye ağlayacak kadar duygu dolu seviyor.. bazen değerlerini bilmiyoruz sözün özü..
✋👍
Bir kadını etkilemenin ona yalan söylemekten ibaret olduğunu düşünmeleri.
Çapkınlar, daldan dala konmayı severler. Bir sevgilileri varken onu yan da yedekte tutup 2. Belki 3. yü bulup flörtleşirler.
Eşlerini en saf temiz dünyadan haberi olmayan kişilerden seçer, sonra onu ayakta uyutur, dışarda onlar ayrı bir hayat yaşarlar.
Aklıma bunlar geldi şu an için..
@Pıtırcık1 iki defa buldu.
Ben kimseye yanlış bir hareket yapmadım ki neden kendimi gözden geçiriyim
Çok güzel yalan söyleyebiliyorlar. Ruhun duymuyor. Hatta inan diye öyle bir oyun yapıyorlar ki bir an emin olduğun halde durup kendi kendine “ evet ya haklı olabilir “ diyorsun. Zeki varlıklar. Kadınlar kurnaz ama erkekler de bir o kadar zeki
Bence bazı erkekler çok güzel seviyor.
O sevgiyi hak edecek KADIN, sevgisini hak etmeyen bir adama veriyor. O sevgiyi hak edecek ADAM ise sevgisini hak etmeyen bir kadına veriyor...
Çok fazla iltifatı sevmiyorlar onu farkettim ve aşağılanmaktan her insan gibi onlarda nefret ediyorlar ha bide onlarında duyguları var duygusuzmuş gibi davranılmamalı onlara karşı..
"Erkekler yarım düzine plağı bulunan bir gramafon gibidirler. Kısa sürede bu plakların tümünden bıkarsınız ama her konuk geldiğinde masada oturup onları bir daha dinlemek zorunda kalırsınız."-Bernard Shaw
Vay güzel laffff. Ben bunları Kadına göre uyarlayayım 😂
Birini gerçekten sevdiklerinde tüm dünyaları o kişi oluyor.
👏👏
Şehvetli arzularla, bir kadından beklentilerimiz dış görünüşünden öteye gitmez. Sonra o kadın bizden daha çekici birine rastlar ve bizim o kötü hayat felsefemiz başlar "aşk yok, gördün mü af yok çakacan"
Sevgilisine etek/elbise giydirmeyip bunları giyen kadınlara bakmaları.
O zaten tam bir kişilik bozukluğu bence sizce @danscigeridondu1
Ne dersiniz
Çok haklısın valla,, bildiğin öküz tipi,,
@danscigeridondu1 sizi gerçekten merak ediyorum
Bütün romantik hallerini elde edene kadar göstermeleri köprüden geçtikten sonra odunlaşmaları üzgünüm beyler 😕
O kadar haklısın ki😞
Tabiki herkes aynı değil (olursa yontarız odunu sorun değil shahhah😂 )
Unutmamalıdır hiç şüphesiz Mustafa Kemal gibi insanlar bu dünyada yaşamış ve ne mutlu ki bizim vatanımıza efendi oluştur. Erkekleri eleştirirken bu hususa dikkat etmekte fayda var!!
Cem yılmaz diyor ya erkeği de benden dinleyin diyemem onun gibi oldu :D ama çevremde bazılarının başkasının üzerinden prim yapması, gösteriş meraklısı (kas, araba), satış koyması
Dünya etrafında dönüyor sanıyorlar. Bazılarında oyle bir ego özgüven var ki aslında hiç olmaması gereken kişide/kişilerde. Ataerkilliğin getirdiği bir çok olumsuz ve kibirli davranışı yapıyorlar
Kısmen katılıyorum sana @Yabababadu yüzü fiziği güzel olan beğendiğim kadına tav olurum şahsen fakat bu onun için yeterli olmaz. Ruhu karakteri devreye girer sonra bunun bir sıralaması yok yalnız önemli olan ikisini de birarada bulabildiğim kişidir.
''Zengin olup biraz da kas yaparsak tüm kızların dibi düşer... '' Algıları.
@WestEross Her kız aynı olmaz. Akıl ve ahlakı olmayan erkekler 0 benim için.
Onları dinlediğimizde ve güvendiğimizi söylediğimizde hoşlarına gidiyor
İşine geldiği insana iyi işine gelmediğine kötü yani güzel kızlara iyi güzel olmayana kötü davraniyorlar
Efendi kız arıyorum diyip güzel kızdan öteye gidememek ve ne yazık ki her güzel kız efendi olmuyor
Çoğunluğunun, her şeye rağmen, içindeki çocuğun hayatta kalması!
Tam aradığım başlık. Kimin ne olduğunu rahatça görebiliyorsun. Kadınların 60 yorumundan sadece 5-6 tanesi olumlu.
Çapkın olmaları, ayran gönüllü olmaları, güzel kızlar meyilli olmaları, emek sarf etmeden anlık her şeyi yaşamaları.
Kendillerini farklı bir kişi olarak tanıtmasını anlamıyorum, ilerde sorun çıkcağının farkında olmadan bunu yapıyorlar, benim gözlemlediğim şey bu.
bir şeyden sıyrılmak istediklerinde adeta kafasında timör varmış gibi başım ağrıttın diyip vicdan azabı çektirirler
Erkekle alakası yok.. kızlar odun sevio
Öküzlük olabilir ama ruh değil yüzü fiziği güzel olsun diyen sadece erkekler değil kadınların çoğuda fiziğe ya da yakışıklılığa bakıyor..
Kadına deger veren adam butun olarak begenır fızık ve karakter olarak sadece obje olarak bakan bedenine kalıtelı adam ilkidir
Alfalar geyşa yapar sevilir, betalar baş tacı eder sövülür.
Geyşa japoncada kadın demek
@Izmirliderlerr ben popüler manadaki itaatkar kadın anlamında kullandım. Kötüye itaat iyiye ihanet kadınlığın özüdür.
Anladım ama bu bir genelleme aynisi erkekler icinde gecerli ozaman aranizdada az şerefsizler yok degil
@Izmirliderlerr ben kendimi bilirim özel kızı beklediğimi bilirim özel kızın da şu an bir aygırın kucağında olduğunu bilirim. Olay bu. Hayat bize gülmez.
Sanki bize çok guluyor
@Izmirliderlerr elbet biz kadersizler de birgün güleriz...
Insallah
Benim tespitim ise kadınlar doğru dürüst ne istediklerini bilmemeleri bundan mütevellit gerek aşk hayatında gerek seçimlerinde hata yapmaları
#Hükümdar
Bir erkek olarak itiraf etmeliyim ki tek gayemiz cinsellik, seks ve kızlar
beyinsizlik çapkınlık değer bilmemezlik okuzluk duygusuzluk aptallık kendi ni beğenmiştik...
Doyumsuz olmaları. Sevgilisi olsa bile guzel bir kadin gorduklerinde bakmaları.
Küçük bı çocuk kadar sevgi ve ilgiye ihtiyaç duydukları halde uçkur sevdasından idam edilmeleri.
Köprüyü geçene kadar çok romantikler sonra odun moduna bağlıyorlar
Evet çoğunun benim için karakter önemli deyipte yüz güzelliği ve fizik güzelliğine önem vermesi
Normal kiloda olunca sana köle olabiliyorlar ama şişmanla gör birden yok oluyorlar
Normal bu
Bence değil, hiç gelmesinler o zaman
şişman mısın
Evet yani bunu yaşadım
Bence erkek gerçekten yüz güzelliğine tav olmaz ruh güzelliğine tav olur ve onun peşinden koşar
Kesin ve net tek bişey var hiç şaşmaz akılları sadece uçkura çalışıyo😃😃
Tüm kızlar erkeklere saldıracak şimdi yorumlarda. :D
İnsanlar menfaatci ve çıkarcı oscarlik oyuncu göründüğü gibi değiller olduğu gibi görünmüyorlar.
İlgisiz erkek yoktur, başka kadınla ilgilenen erkek vardır.
Cok tatli yuzsuzluk yapiyolar.
Goklere cikardiktan sonra cok cabuk yere cakiliyolar
Kızlar da iyi gömmüş ama illa ki bu dediğiniz bir adamdan ilgi bekliceksiniz merak etmeyin..
Kadınla erkeğin aslında aynı yaratılışa sahip olmaları lakin kadınlar: kadınlar farklıdır diye erkekleri kandırdıkları gerçeğine inanmaları
Tespit edecek kadar erkek tanımadım aslında 🤷♀️Aklıma gelmedi.
Tanima😉
insan böyledir dışını beğenmediğinin içiyle ilgilenmez
erkek yön veren olmalı ilşkide mihenk taşı karar mercii olmalı ama bu öküz olmalı manasınde değil
sevgisinde de öyle olmalı ilgisinde de...
kadinlarin yazdiklarindan yola cikarak bir kaci beyfendi erkekle cikmis diyerleri hep serseri p. c tiplilerle cikmislar
Kendilerine ilgi gösterildiği an aşırı derece de mutlu oluyorlar
Bazıları 35 sonrası egodan patlıyor, her şeyi bilirim diyor..
Erkekler bluetooth gibidir başka kız gordumu hemen bizden uzaklaşır
Yüzü değilse bile fiziği olmalı ki güzel kavramını içinde barındırsın
Her erkek banyoda boxerını çıkardıktan sonra koklamıştır.
Benimiçin şu ki zerrin özerin tespiti bence on numara tr de erklerin yarısı BİSEKSÜEL
İyilikten anliyor çoğu ve fazla yüz verince değerin azalıyor
Gevşekler birini kullanırlar yetmez iki üç kisiyı bir arada seviyorlar bu nasıl oluyor aminamagoyduklarimin
Sanane ee işine bak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar