
Ben şaka olduğunu varsayarak okurken baya güldüm. :) Ne çok sevenimiz varmış be! dedim kendime. 😂

Ikizlere kurban olsun o😄 yorumlara bakarsan en eğlenceli kişiliklerin ikizler burcundan olduğunu görürsün. Duygusal iniş çıkışları olabilir ama her ortana uyum sağlayan ve konuşkan girişken kişiliği ile renkli bir burçtur. O yüzden tekrar söylüyorum kurban olsunlar😂
Olaya gelirsek tamamiyle goygoy için olsun diye yapıldığını dusunuyorum
Evet öyleyizdir biz 😂 bende espiri amaçlı bir paylaşım olduğunu düşünüyorum.
Aynen :D
Yuh ya. Ben olsam sikarim biraz Terazi olsun 😁😁
Terazi de ikizlere benziyor ki. :)
Ben de ikizlerim.. :)
Dimi.. 😂
Asla. Ancak geçende doğum iznim hesapladığım tarihe gelmiyor diye bu eylemi gerçekleştiren bir çiftle karşılaştım. O yüzde bu yazanın dadoğru olduğuna inanıyorum😐
Allah akıl fikir versin ya. :/
Aminn.
tövbe tövbe yaaaa
yorum yapmıcam o anne adayı için
asla kat a
Büyük ihtimalle şaka amaçlıdır diye düşündüm ben ama. :)
biz ikizler çok tatlıyıs :D
bebek ölmedikçe kürtaja zaten karşıyım
Aaa sende mi ikizler? 😂
evet kuzum :)
Bende diyorum ki nasıl böyle güzel anlaşıyoruz. 💜😂
klavyede kalp nasıl bilmiyorum ama kalp kalp kalp :D :*
Olsun ben aldım sayıyorum. 💜😗😂
:) :) tatlış :*
teşekkürler. canımm
Ricalar. :)
Cevap
38Cevap
Beni tanıyanlar cocukları ikizler olsun diye ilişkiye girmeden önce hesap kitap yapıyorlar. Ama ikizlere hiç denk getiremiyorlar Allahın sevdiği kulu oldukları için. Bakın tam bir ikizler gibi davrandım önce övdüm sonra gömdüm. İki yüzlüyüm. Çünkü ben bir ikizler erkeğiyim. Hadi citroen şimdi.
Tam bir ikizler kafası.. :)
Tişikkirlir sipirmin 🙂
Yok artık inanamıyorum o kadar çok çocuk aşkı ile yanan var ki sadece ikizler burcu diye mi kürtaj yaptırmak istemiş aptal kadın o zaman ona göre ayarlasaydin şeyini tobe tobe beni günaha sokmayin
Üstelik bende ikizler burcunun Allah'tan bu kadının çocugu degilmisim
Ben fotoğrafın şaka amaçlı olduğunu düşünüyorum. Hiçbir aklı basında bir insan bunu yapmaz bence.
Bence
Allah akıl fikir versin ya. Ayrıca ikizlerin nesi var pardon da. Dünyanın en neşeli ve geçingen insanlarıdır bence. Şunu da belirtmek isterim ki kişinin asıl burcunun doğumla başladığını düşünmüyorum. Bence ana rahmine düştükten veya 3 aylıkken yani ruh verildikten sonra başlıyor.
Şimdi size bir espri patlayım mı?
Ben İkizler, doğacak çocuğum da ikizler evde dördüz oluruz, bir de eşim toplam 5 kişi takılırız. kbskabs
Pow Boomm.💣😐🤕🤕
Hıh umrum dışı burçlara laf atanlara dair.😏😏😒
Ben ikizlerim, oğlum da ikizler.. 😂 Allah nasıl sınıyorsa bizi.
Ne güzel ya.😊😊 Bu mülakattan geçmek basit, varsın dengesiz olalım. Boş ver, dememe gerek yok.😄
İkizler olmak ayrıcalıktır falan.. 😂😛
Estağfurullah. İnsan kalabilmek ayrıcalık bu devir de.👍👍 Ben şakaya ciddi konuşuyorum malesef huyum kurusun.😄
Ben alışkınım bu duruma, sorun değil. 😂
Görsel gerçek değildir inşallah.😕
Nasıl bir kafa yapısıdır o yahu?😒
İnsan doğmamış bile olsa evladına kıyabilir mi?
Burçlara takılı kalan biri değilim, hayırlı evlat olsun da.
Büyük ihtimalle dalga amaçlı bir paylaşımdır. Yani öyle umuyorum.. :)
İnşallah diyelim.:)
Umarim gerçek degildir ne kadar saçma sapan düşünen insanlar var ya beyinleri yerine ne var acaba çocuğunun olmasını isteyen onca inSan varken bunların yaptığı şeye bak sağlıklı olsun diyecegei yerde salak salak konusuyo
Dalga amaçlı bir paylaşım olduğunu düşünüyorum. :)
Niye ki ikizler burcu olunca suç makinesi mi oluyor saçma bir anlayış bence😊ayrıca ikizler kızları çok güzel oluyor örn;Sıla...😊
Bir de ben.. 💜😂 teşekkürler.
Çok güzel olduğumu iddia etmem zaten hiçbir zaman. 😊 ama ikizler ile terazinin karakteri biraz benziyor gibi.
Ahahah hemen kanka bile etti bizi bak. 😂
Yok sorun değil, rahat olabilirsin. :)
İkizlerden nefret ederim deli oluyorum ve erkek arkadaşımda ikizler nkafayı yiyorum
Madem nefret ediyorsun niye birliktesin o zaman?
Canım buda soru mu? Hangi insan 4 +4 lük diye seviliyor? İllaki benimde sevmediğim huyları var bu her ilişkide var unutma sıkıntı yoksa sıkıntı vardır 😉
Normal sevmemek farklı, nefret etmek farklıdır ama. Sen nefret ettiğini söyledin. Kimse mükemmel değildir evet.
Onu düşünecek kadının beynine kürtaj yapmak lazım. Astrolojiye cinayet isleyecek kadar önem veren kisi gün gelir yıldızlar haber verdi seni oldurmeliyim der yatakta sadırir sana. Şizofren onlar. Direk Bakırköy.
Bende ikizlerim annem beni aldırmamış bilmiyorum pişman mı? 😂
Ben de ikizlerim. Annem elinde olsa beni geldiğim yere geri gönderir yani. 😂
İnşallah bunu yapan hastanede çalışan biri dalga geçmek amaçlı yapmıştır
Büyük ihtimal öyle.
Stajyer şakası.. Kendi kendilerine eğleniyorlar işte 😏
Ben de öyle düşünüyorum. :)
Benim çocuğum da benim gibi olacağına inanırım,
22 haziranda olur😃
Bir gün daha tutabilirse ikizler olmaktan kurtulur aslında. 😂
Aynen ben daha doğmadan zekiymişim. İyi tutturmuşum😂
Bravo sana. :) beni son gün yakalamışlar. 😂
İkizler burcu olmaması için o riskteki aylarda yüksek korunma önlemi alırdım o kesin 😂
Ahahah 😂😂 naptık biz size be? 😀
:( hiç hoş değil..
@volkankimki haksız da sayılmaz..
@volkankimki işin şakası tabii.. ikizlerle hiçbizaman uyuşamadım ne erkeğiyle ne kızıyla hep psikopatları denk geldi 😂
Ya olur mu öyle şey :/ Tamam korunmayı anlarım da ikizler olmasın diye o dönem korunmak nedir...
Aha burda hem erkeği, hem kızı var... Kaç kurtul...
O zaman sağdan sağdan kaçmanı öneriyorum çünkü burası ikizlerle dolu.. 😂
Ozaman gidiyorum 😂😂
Ya ikizler burcu degilimde bu harbiden ikizler burcu niye cok abartiliyo intihar edecek adamlar yapmayın 😂
Çok üstümüze geliyorlar.. :)
Yaparken dusunseymisya geri zekali bir burc yuzunden cocugunun katili olacaksa zaten ruh hastasi manyak bir kadindir zaten oyle bir deliden de anne olmaz olsa olsa psmopat olur amk😂
ne kadar cahillik burçlardan dolayı kürtaş yapacak insanainsan demem nasıl bir insandır bu burçlarla amel eden bence çok büyük bir tuhaflık var bu insanda
Kürtaja zaten karşıyım, birde şu saçmalığı görünce kabullenmek mümkün değil...
Kova olsun diye sezaryen olan birisini tanıyorum. Etraf burçlara takıntılı manyak dolu, böyle insanlar kısırlaştırılmalı.
Açıkçası ikizler olmasını istemez dim boğa ya da aslan en iyisi ama kürtaj için bir neden sayılmaz
Burçlarla pek aram yoktur bence çok saçma her şeyi burca bağlamak vs. Herneyse yaptırmam tabii ki söz konusu bile değil.
Ne alakası var lan? Benim babamın doğum tarihi bilinmiyor. köyde her evde değişiyor şubattan mayısa. Burç işi boş iş
Ikizler burcunun nesi kötü ki.. insanlar da bir garip keşke bu zihniyetli insanları da yapabilsek ben saka olduğunu sanmıyorum keşke sanabilseydim
Hayır, kürtaj yaptıramazdım...
Sen zaten yaptıramazsın, teknik olarak. 😂
He o da mantıklı... Teknik olarak yaptırabilseydim de yaptırmazdım...
Aferin. :)
Ya hayir insallah bebeğim ikizler olmaz 😔 en anlaşamadigim burc
Deme be öyle. :/
Haber gerçek. Aptallığın yazıya dökülmüş hali diyebiliriz.
Valla bence de dalga amaçlı yapılmış olsun. Ne alaka kardeşim ikizlerse cins cins.
Hayır tabii ki delilik bu. Ama ikizler de deli bir burç şimdi hahah
Evet Örn: Ben. 😂😂
Doğru söze ne denir. 😂
Şu ikizler burcu safsatası bitsin artık.. Bende ikizler burcu kadınıyım ama gayette ikilemim yok
Ben de ikizler burcuyum ama haksız da sayılmazlar. :) sadece fazla abartılıyor.
Ana babayı kürtaj yapmak lazım. Hala geç değil. Beyinler gelişmemiş sonuçta.
Aynı soruyu başka burç için okumuştum, demeki şaka. ..
Burca göre bir şeyler yaptırmam.
Ayrıca kürtaj yaptırtmam.
Çünkü doğru değil.
Koç olacağını öğrensem aldırırım ben nefret ederim koclardan oğlak burcuyum ben
inşallah bu gerçek değildir. Aksi çok korkunç evlensem asla kürtaj yaptırmam
Ben de terazi olsa aldırırdım.. şakaydı ama o aya denk asla getirmem.
İkizler burcunda ikiz bebeğim olcak ahahhahha aldırmam tabiki şaşkın
Sağlıklı olsun değilde burcunu seçiyor. Allahım sen sabır ver...
Aslında orası ikizler değil oğlak burcu diye yazıyordu nasıl değiştirmisler anlamadım 😂neyse bence çok saçma bir sebep
Burçlara inanıp allaha inanmamak? Sıyırmış kafayı ne kürtajı ne ikizleri ya
Annem iyi beni doğurmuş valla. Bende ikizler burcuyum. 🤣🤤 hepsi biyana cehennemde ikiz zebaniler gondiklesin seni. popon doğurmaya yemedi. Doğmamıs sabinin burcumu ne boksa öne sürme. !!
çok saçma bir durum Allah ona bakalım ikizler burcu olmayan çocuğu bir daha nasip edicekmi yazık
Bu ne saçmalık artık ya mağdem ikizler burcunu sevmiyormuş ona göre ayarlasaymış gebeliğini 😂
Burç için kurtajmı olur hiç burçlara inanıyormusunuz gerçek
Erken dogum yapar ya da tutar biraz daha kendini. :)
Insanligin sacmaligi iste allah vermis kiymetini bilmiyorlar
HahahahahHHhh kahkaha attım
Gülün diye yaptım zaten. 😂
Hayır tabiki ayrıca ikizler burcunu severim.
İnanamıyorum sevende mi varmış? 😂
Sende mi ikizlersin yoksa ? 😂 ancak o durumda sevilebilir belki.
Saygılar. 😂
BÖYLE SAÇMALIK OLURMU YA SEBEP NE OLURSA OLSUN ALLAH IN VERDİĞİ CAN A KIYILMAZ BURÇLARA BU KADAR ÇOK ÖNEM VERİYORSA ÇOCUK YAPMASIN Bİ ZAHMET... BENİM OĞLUMDA İKİZLER RABBİM E BİNLERCE ŞÜKÜR EDİYOYORUM BEN EN KIYMETLİM O BENİM...
hayır tabiki..
ikizler olsun :)
Senden bir tane daha mı.. :)
Ne alaka be bende ikizlerim
Bende..
Bizden memnun değiller 😂 kendileri mükemmel sanki.
Tövbe tövbe 😂 hayatta aldırmam.
😂😂😂hayır ama bunu düşünecek birini tanıyorum
Ne yapacağımı biliyorsun..
Hayır ☺️
Hayır.
allah akıl fikir versin gerisi hallolur
Ne saçma bende ikizlerim ikizlerin neyi varmışki
Çocuk elden gidiyeaahh...
Hshshdhjh
İkizlerim ben
Jshhahahahsh
İstemem
İnsan ona nasıl kıyabilir ki 😞
Tamamen saçmalık. Burca göre çocuk mu yapılır
Tek kelimeyle iğrenç.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar