Ben kendi halimde yalnız kalmayi seven biriyim huzur buluyorum en azından kafamı dinliyorum peki ya siz😀😀


Bende yalnız olunca huzur buluyorum geçen sene tam 60 gün kimse yoktu sosyal medya hesaplarınida kapatmıştım huzur buldum.
Sonra son 50 gün düşüncelerim değişti kendim hakkında daha çok plan yaptm.
Yalnızliktan dolayı kafamın içinde düşüncelerim dondu durdu 😂😂😂😂
Iyi ki delirmemisin😂😂
bu duruma ramak kaldı ahahah
Yalnızlığa git gide daha da alıştırır :D Sonra hayatına birini almak istiyorsun ama olmuyor, fazlalıkmış gibi geliyor o adam. Yalnızlık süresini çok da uzatmamak lazım yanisi
yalnız kalmayı severim ama mecburi olanları değil isteyerek tercih ettiğim şekilde olanları :)
Ben sakinlik severim
Cevap
46Cevap
O değilde arkadaş bu sitede maşallah sevgilisiyle onla bunla yatmayan vermeyen hatun yok ama erkekler de bir o kadar yalnız ve abazan... Nasıl oluyor bu çelişki anlamadım ben?
Anlama bosver sen takil kafana gore
Öyle yapıyorum zaten merak etme... Çelişkiler ve tezatlar ülkesi burası.
Farkli bir alem alisirsin zamanla
14 yıldır yalnızdım zaten tam serkanın teklifine evet demeyi düşünürken kalpli çikolata kutusu almıştı çünkü! Tam o esnada demet çıkageldi ona evet dedim😂😂😂
Allam sana geliyorum 😂😂😂😂
Hah işte bende aynen öyle dedim😂😂
Ne didin ne didin bele ben gibi mi didin 😂😂😂
Evet😂
Piki😂
Biri beni çağırdı sanki burda guvenlik ben oluyorum da😂😂😂😂😂
Hadi ya sen güvenlik görevlisimisin😅ben nolduki kısmı için atmıştım o videoyu ama neyse ziyanı yok😂😂
Evet de niye şasirdin bu ka 😂😂😂
O zavallıların ya bir kolu olmaz ya da bir bacağı veyahutta tipi kayık olurda onun için😂😂
Sebebi neydiki şimdi beynimi yaktin😂😂😂
Bir filmden replikti öyle sorunca aklıma bu geldi😂😂
Bazen yanlız kalmak kendi halinde takılmak iç sesleri dinleyip karmaşaları çözme açısından iyi olmuyor değil.
İnsan böylece kalabalık içine girmediğinde daha dingin olabiliyor..
Katiliyorum sana
Ben yalnız kalınca bilim teknik işleriyle uğraşıyorum. Hem kafam dağılıyor hemde birşeyler yapıyorum. Yalnızlık rahat oluyor ama bir noktadan sonra çekilmiyor malesef ( 3 aydır yalnızım )
Kafan rahatsa bos ver
Sosyal arkadaslara takil
beni hem yalnız bırakıp hem de yalnızlığımla dalga geçen bazı iğrenç kadınlar olmasa yalnızlığım candır ama...
Bakma sen o gerizekalilara
eninde sonunda intihar edicem onlarda dildolarına kına sürüp öyle delerler kendilerini kutlama niyetine...
yanlızlık bıtkınlık verene kadar iyidir ama fazlası da asosyal yapar insanı, yanlız olmak aslında mekanda şehirde yanlız olmak olsa daha iyi olabilir, kalabalıklar içindeki yanlızlıklar can sıkıntısı olabiliyor bazen
Birisine güvenip sırtını dönmüşsen ve de hiç umulmadık anda bıçağı saplayıp hayatının en zor döneminde sap gibi bırakıyorsa (onun için birçok şeyi bıraktığını yaşadığın şehri düzeni değiştirdiğini de bilmesine rağmen) hiç olmasın daha iyi
Böyle kötü olacak kadar yanlızlık iyi değilmiş demekki :D
O neyin kafasini yasio bende bilemedim😂😂
Sanmam da kisilik bölünmesi olmus bu tercih yapamamis😂
Bu salak ne yaptini bilse belr demez😂😂
Aminnnn😀
Arkadaş gibi cinsel yönelimimi değiştirmem herhalde😂 paşa paşa yaşarım ya
😀😀😀😀
Ben senelerdir yanlız yaşarım hiç huy değişikliğine gitmedim😂😂
Gitme sen bele iyisin 😀😀
Ne zaman şu paylaşımı görsem beni bir gülme tutuyor yav :D
Bende çok güldüm 😀😀😀
ben de yalnızım ve çok mutluyum acı yok gözyaşı yok ağlamak yok özlemek yok merak ettiğin biri yok oh ne rahat hayat
Kafa raad😊
Ben asla lezbiyen olmazdım ama.🙈🙈
Niye 😂😂
Bence sen guzelsin yuregi guzel olanlar zaten guzel olur😊😊
Lez deilim kız bu sitede yurumeyi bilmeyen bir ben varim😂😂😂😂
Teşekkürler canim 😊😊😊
Hahahhaha deli kız ya yok en iyisi uslu uslu takilmak ben ele yapiom😂😂😂😂
Tüh, çevremin olmamasından dolayı benim gay olma seçeneğim de yok. Yalnızlık iyidir. Alıştım. Bira, ps4, bilgisayar üçlüsü sağolsun.
Dırdırcı kızla uğraşacağıma yıllarca yanlız kalmayı tercih ederim 😁😁😁
Vay be türümüz o kadar mi fena😀
Hayirlisi la bulun belkim😀
Herkesin bir alin yazısı kaderi var o bulur 😊
Aminnn🙏
Sen yalnız mısın ki kız?
Yalnızlık Allah'a mahsus bence
İlle biri olmalı
Yalnız yalnız her şey ; yanlış yanlış her şey
Yalnızlık daha güzel bence
Kendine gelmeni sağlıyor.
özgürlük ve sağlıklı düşünme
o yalnızlığın verdiği huzura alışırsa insan her kafasını bozana resti çekebilir :)
Tamda o noktadayim
elini korkak alıştırma o zaman çek resti geç:)
Erkek olduguna dair pek kaniti yokmus zaten cocugun dogru yolu bulmus😂😂
😂😂😂
Yalnızlık bazen iyi geliyor ama sorumluluklar var kalmıyorsun.
1.5 2 senedir neredeyse yalnızım gay olmadım şükür :D
Sevgilim hiç olmadı 1.5 2 senedir yalnız olmamın sebebi her arkadaşın sevgili edinmesi :D
Çok sakinleştirici etkisi var. Tamamen özgür Ohh Miss
Hiçbir şey.
Yalnızken daha mutluyum
Dimi bende😂
Yaşasın 31 Şubat günü 😛
Subat 31 mi cekmis vay terbiyesiz vay😂😂😂
Ben yalnız değilim yalnız olmayıda sevmiyorum🙏
Birsüre sonra alışırsın ama☺
Mikrop de get şordan😂😂
Aynen katılıyorum sana ghost abla
Tisikkir idirim janim 😀
Yalnızlıgı seven biriyim. Ama şimdilik😊
Hayirlisi 😀
Bu adamla aynı durumdayım 😀
Hahahahah 😂😂😂
Ben kızlara küstüm ya önceden kiloluydum bakmıyorlardı bana. Şimdi ben onlara bakmıyorum. 🙂
Bakma tabi haketmis yellozlar😂
Gay olayım mı abla onları cezalandırmak için
Yok da neler sende abartma😀
Bir an ol diceksin diye çok korktum. Dedim gaz verirse giderim ben valla o gazı alır.
Hahahahha deliyim ama o kadar değil gaz vermem mantikli ne ise o😂😂
Ben koşuya gidiyom abla koşarken bakan kızlara suratımı çevircem
Kolay gele 😂
Yan komşuya bile yürürüm:)
Oha sen de artik yuhh😂😂
Komşu olak mı:)
Senle hayatta olmam seni vurur öldururum ben 😒
Yokluğun ölüm zaten:)
Seni bogarim 😤😤
Aklıma kötü şeyler getirtme:)
Motorlu testere ile tam dograma havamdayım 😤
Beni görünce fikrin değişir:)
Ben zaten kafayı yemiş bulunuyorum darısı başınıza 😂😂
Bazen yalnız kalmak sessizliği dinlemek en güzeli oluyor
Çocukluğumdan beri yalnızım
Neden ki
Sakinlik iyidir
Her turlu cilginligi yapabilirim 😂😂
Bende seviyorum tek başıma kafam rahat oluyor
Yalnızlık insanı daha uretken yapıyor ya
hep yalniziz zaten degisik bir durum olmazdi:)
Gay nedir yav, ben yanıyorum hatun diye diye, imkansız benim için, atom parçalar gibi parçalarım hatunu o kadar süreden sonra.
Yalnızım zaten hiçbir şey yaptırmadı.
kahve bağımlısı yapar beni
Uzun zaman yanliz kalirsam kafami dinlerim 😃
Mantikli kizin hali başka 😊
Az insan çok huzur 😂
Bencede 😂
İntihara kadar gidebilir
Yok da neler
Ölürsem öldü demesinler yoruldu desinler 😂😂
Yalnızlığım ile mutluyum..
yalnızlık güzel değildir
Aynen olduğum gibi kalırım
Enterhasan 😂
Nesi entrasan😂
Yalnızlık adamı delirtir Kanca yapar
Ne diyorum ben Neyse s! kt! r et ok bye
Lezbiyen yapmadı 😄
Aman olmada 😂
yalnızım, doğrudan soruna yürüyorum...
hep yalnızım zaten..
Sitem etmesen
Ahahaha yalnızlığı severim ben
Çok şükür hiç o duruma düşmedim...
Bol bol uyur dinlenir filim izler
Bana pek zarar vermez yalnızlık
Bu kadarda olmam mk
Yavaş 😀
Ben artık abazayım sevgililik falan uğraşmıycam
Çok açik oldu bu da😂😂
Hicbişi
intihar
Ağda yaparım hep
bag evıne gıderım :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar