Sınavlar dünyasında yaşıyoruz. Bugüne kadar bir çok şeyden korkarak yaşadım. Şükür ki hepsiyle sınanmadım ancak sınandıklarımda kayıplarım büyük oldu.-Peki siz hiç korktuğunuz şey ile sınandınız mı? #Korkmak#KorktuğunlaSınanmak#Bıyıklı
İnsan korktuğu ile sınanırmış. Siz hiç korktuğunuz bir şey ile sınandınız mı?
Bir büyüğümden duymuştum “büyük sözüme tövbe!” lafını. Gençliğimde çok daha sert, ‘ya hep, ya hiç’i hayat mottosu yapmış (gençlik işte) biriydim ve bundan gurur duyardım. Hayat bana kendimi tükürdüklerimi yalatarak öğretti. Bugün eğer biraz olgunluk kazandıysam bunlar o köşeleri çarpa çarpa kırmak zorunda kaldığımdandır.
Babamın en sevdiği laftır 'Ulan sana ortada çukur var diyoruz gitme biz düştük diyoruz inatla gidip düşmeden rahatlamıyorsun" 😅 çarpmadan öğrenemiyoruz sanırım ponçik abla
Gece karanlıkta sokakta tek basıma gezebilirim örümcek böcek korkum war ama hic hesaba katmadıgım kalp boşlugu beni cok yordu? insan ara ara bulamıyor we bir noktadan sonra aramaktanda wazgeciyosunuz emekli olunca kendimi dogaya atmak istiyorum
Evett yaa. Ama herkes mi bu durumdan muzdaribtir? Var öyle çok kişii. Bunun diğer bir adı da "sakınan göze çöp batarmış" tabiri. Sanırım hayatin biz gevşek olmayan, ol (a) mayan insanlara karşı bir kozu bu!!!
Evet, en nefret ettiğim şey arada kalmak ve bir çok kez başıma geldi o kadar sinir bozucu ki birini seçsen bir dert diğerini seçsen ayrı bir dert sanırım hep böyle sınanacağım oyh😒
İnsanoğlu nun kaçınılmaz sonu.. olsa gerek.. Ama benim nerdeyse hergün yaşadığım köpek korkum.. Bıktım sınanmaktan,)) Bir günde çıkmasalar karşıma artık..
Hep tuvalette gotüme böcek yapışacak diye korkardim ve bir gün metruh bir işletme tuvaletinde gotume ağ atan o çılgın ruhlu örümcek seni buradan şiddetle kınıyorum
En İyi Cevaplar