Uzun süre kin tutanlardan mısınız, yoksa kolayca affedenlerden mi? Kin tutmak durumu haddinden fazla önemsemek demek değil mi?

Bana göre, kin tutmak, aslında olayı uzun süre düşünmek, zaman ayıracak kadar önemsemek demektir veya aşırı hırsın neticesidir.
Ne olursa olsun, kin tutmak sadece insanın kendisi için zararlı.
Affetmek büyüklüktür, herkes beceremez, ama büyük olmak için çalışmak, çabalamak lazım
Uzun süre kin tutanlardan mısınız, yoksa kolayca affedenlerden mi? Kin tutmak durumu haddinden fazla önemsemek demek değil mi?
Uzun süre kin tutanlardan mısınız, yoksa kolayca affedenlerden mi? Kin tutmak durumu haddinden fazla önemsemek demek değil mi?
Cevapla